Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-10-27, 10:35
Medlem
nexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaampan
Aha, men tänkte på det med intervjun, ifall den är en extra chans att komma in eller en del man måste ta sig igenom?

Det är ännu en del och kan kallas phase 3. Om man klarar phase 2 så stannar man en extra dag och gör intervju (i princip som en vanlig arbetsintervju). Gillar dom en där med är det en ganska grundläggande läkarundersökning och sedan är man antagen Man hamnar inte i någon lista som de väljer utifrån, utan ALLA som tar sig förbi dessa stegen får börja på utbildningen samtidigt. Just nu rekryterar dom till start september 2010.
Citera
2009-10-27, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nexs
Det är ännu en del och kan kallas phase 3. Om man klarar phase 2 så stannar man en extra dag och gör intervju (i princip som en vanlig arbetsintervju). Gillar dom en där med är det en ganska grundläggande läkarundersökning och sedan är man antagen Man hamnar inte i någon lista som de väljer utifrån, utan ALLA som tar sig förbi dessa stegen får börja på utbildningen samtidigt. Just nu rekryterar dom till start september 2010.

Nice! Ganska många steg, hoppas det går lika bra för mig.
Citera
2009-10-27, 22:29
Medlem
nexss avatar
Citat:
Nice! Ganska många steg, hoppas det går lika bra för mig.

Lycka till! När ska du åka dit? Eller har du bara skickat in en ansökan än så länge?
Citera
2009-10-28, 00:39
Medlem
Citat:
Lycka till! När ska du åka dit? Eller har du bara skickat in en ansökan än så länge?

Har fortfarande ett halvår kvar på gymnasiet så skickar in direkt efter. Återkommer med resultatet! Kommer ju dock dröja hehe
Citera
2009-11-04, 23:09
Medlem
nexss avatar
Citat:
Har fortfarande ett halvår kvar på gymnasiet så skickar in direkt efter. Återkommer med resultatet! Kommer ju dock dröja hehe

Skickar du in direkt efter du tar studenten får du en tid du skall infinna dig på plats inom typ 1 månad! Om du nu uppfyller de grundläggande kraven. Det går riktigt snabbt faktiskt. Lycka till
Citera
2009-11-05, 02:09
Medlem
Citat:
Skickar du in direkt efter du tar studenten får du en tid du skall infinna dig på plats inom typ 1 månad! Om du nu uppfyller de grundläggande kraven. Det går riktigt snabbt faktiskt. Lycka till

Där ser man! :O Trodde det skulle ta ett tag för att få en tid. Funderar på att vänta ett halvår-år, så jag kan träna upp simultankapaciteten.
Citera
2009-11-07, 11:46
Medlem
Citat:

Hm, när jag skickar in ansökan om att få Id nummer och lösenord,
det där när man skriver sitt namn, dob och sånt. Jag får inget svar på det, kan det ta lite tid eller?
Citera
2009-11-09, 23:45
Medlem
nexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokkay
Hm, när jag skickar in ansökan om att få Id nummer och lösenord,
det där när man skriver sitt namn, dob och sånt. Jag får inget svar på det, kan det ta lite tid eller?

Dom sköter det manuellt, men ska inte ta mer än någon dag typ.

Imorgon åker man tillbaka till Maastricht i varje fall
Citera
2009-11-09, 23:48
Medlem
Citat:

Underbart!
Citera
2009-11-11, 22:18
Medlem
Betongbarns avatar
Läste att den svenska utbildningen flyttar till Lindköpings universitet HT 2010, gäller det även den danska? Jag täntke söka den till HT2010 och tyckte 2,5 år på sturup malmö lät perfekt... nära och bra...
Citera
2009-11-11, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn
Läste att den svenska utbildningen flyttar till Lindköpings universitet HT 2010, gäller det även den danska? Jag täntke söka den till HT2010 och tyckte 2,5 år på sturup malmö lät perfekt... nära och bra...

Hörde något mer om att utbildningen ska utökas till 5år? Stämmer det?
Citera
2009-11-12, 11:13
Medlem
Citat:

Alright
Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in