Citat:
Ursprungligen postat av Marxama
Främst att jag inte var vidare förberedd, men även att fånig blygsamhet hindrade mig från att framhäva positiva egenskaper så mycket som jag borde.
Ah, då blev jag lugnare, även om jag är ärlig, uppriktig och fullt medveten om mina brister så är jag bra på att lyfta fram positiva egenskaper även ur dem. Talets gåva dvs.
Fy fan vad trist ändå att du åkte på det, verkligen. Personligen åker jag hellre på fas 2 än de 2 senare faserna, man slipper falla på mållinjen så att säga.
Gyldene> Utan att veta hur det ligger till med fas 2 ännu vågar jag nog påstå att det handlar mer om din matematiska förmåga än kunskap, dvs. att man har lätt för matte över att du kan rabbla formler.
IMHO finns det inte riktigt något test liknande feast fas 1, man kan självklart köra massa logik/IQ tester på nätet men det gör dig knappast smartare eller mer förmögen att prestera bra på sådan tester, det mer bara mäter hur du tänker. Och kom framför allt ihåg att även om du känner dig säker på att du besitter rätt egenskaper så kommer det bli ett tufft test, det är meningen.
Fanns ingen eftermiddagstid nu den 17:e så jag kommer skriva fas 2 den 3:e okt om ingen lämnar återbud. Hur gick det med er Orax och exceeder?