2019-07-28, 01:11
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Skulle han vara en MENA-islamist.. Det var dagens.. Hör du det, åk hem Skogsvatte!
Oj då, har visst missat nåt här verkar det som..
Citera
2019-07-28, 01:11
Medlem
submariners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Vad är det för svar du vill ha, ska jag plocka fram förslag från valfri webshop på toppen/tröjan/blusen hon borde ha haft eller vadå?? Hur jävla svårt ska det vara att förstå, hon hade för lite tyg, alltså mer tyg. I hennes fall hade det ju räckt med en tvättlapp så hade det varit dubbelt så mycket tyg.

Hej,

Så långkjol och samma överdel hade varit tillräcklig mycket tvättlapp för att göra dig nöjd?
Eller är det just överdelen som ger dig kåtslag?
Citera
2019-07-28, 01:14
Avstängd
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Ni som ville ha hit dom : hoppas ni är nöjda.

Detta är bara början.Dom respekterar ju svensk lag sååååå mycket.....och till er som pm:at : jag står fast vid att han säkert våldtagit henne om han fick chansen.Inte mitt fel att blattar är överrepresenterade i bland annat vådtäktsstatistik.

Står bakom till 100%

Ni horungar därute som PMar/tjafsar emot? er framtid innefattar ordet repatriering eller arbetsfostran.
Citera
2019-07-28, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Så långkjol och samma överdel hade varit tillräcklig mycket tvättlapp för att göra dig nöjd?
Eller är det just överdelen som ger dig kåtslag?

Har överhuvudtaget inte något kåtslag av Amanda och hennes klädsel, men om vi ser till mig personligen, så är det överdelen som jag själv inte riktigt köper. Shortsen har jag inga problem med.

Jag vill skriva lite mer om frågan, men om Amanda läser här inne så är det dumt, så låter bli det.
Citera
2019-07-28, 01:15
Avstängd
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Min okunskap om tjejkläder alá 2010 och framåt har redan fått sig en känga i denna tråd.
I'll not be posting anything more in this thread.

"En top är ett åtsittande linne. Tjejer kanske inte ska ha det? Tjejer kanske ska ha säckiga herrlinne?"

Min definition med och jag är en gubbkuk.
Citera
2019-07-28, 01:18
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnyggBil
Att bara ha på sig en BH på överkroppen är ofräscht för andra resenärer.

Men hade det varit en bikini så hade det varit okej?
Nu vet jag inte om du menar så, men många andra tycker nog det och det kan jag inte har förstå. Att man blir stött av någon som går runt med BH men blir inte stött av någon som går runt i bikini.
Citera
2019-07-28, 01:19
Medlem
submariners avatar
Citat:
Jag vill skriva lite mer om frågan, men om Amanda läser här inne så är det dumt, så låter bli det.

Hej,

Med nästan #900 posts i tråden är din omtanke för en tjej som inte backade för att rapportera denna händelse djupt rörande...
Citera
2019-07-28, 01:21
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Ok, haha, då ska jag inte läxa upp dig mer nu då !

Tidigare svar bankade ned mig ganska duktigt i skorna, men lite mer nedbankning kan aldrig skada. Jag utvecklas endast mentalt när folk hållbart argumenterar för hur jag har fel. Your bash is My Evolution.

Bussbolaget har ju dock uttalat sig offentligt och proklamerat att chaufförens beteende var oacceptabelt, så jag vet inte vad mer det kan finnas att diskutera i denna tråd?
Senast redigerad av Trolltestet 2019-07-28 kl. 01:38.
Citera
2019-07-28, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Med nästan #900 posts i tråden är din omtanke för en tjej som inte backade för att rapportera denna händelse djupt rörande...

Nu har jag ingen aning om du är seriös eller inte, men jag bryr mig inte nämnvärt, så tack.
Citera
2019-07-28, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Tidigare svar bankade ned mig ganska duktigt i skorna, men lite mer nedbankning kan aldrig skada. Jag utvecklas endast mentalt när folk hållbart argumenterar för hur jag har fel.

Bussbolaget har ju dock uttalat sig offentligt och proklamerat att chaufförens beteende var oacceptabelt, så jag vet inte vad mer det kan finnas att diskutera i denna tråd?

Ska bli spännande och se om det håller. Som sagt, Skånetrafiken har inte agerat genomtänkt under denna händelse, så kommer med stor sannolikhet bli en pudel om ett par dagar av det här.
Citera
2019-07-28, 01:26
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
"En top är ett åtsittande linne. Tjejer kanske inte ska ha det? Tjejer kanske ska ha säckiga herrlinne?"

Min definition med och jag är en gubbkuk.

Eftersom jag är Bög, så har jag samma aversion emot lättklädda tjejer som t ex Du har emot Barn som bär Läderinfluerat Raffset på Badstranden.

Men ... Eftersom min sexuella läggning inte på något sätt är normativ för trådens faktuella diskussion, så känner jag instinktivt att jag egentligen bör hålla käften, för trådens kvalitets skull.

PS. Min käfthållning verkar dock inte gå så bra, då jag ständigt låter mig provoceras av folk som besvarar alla inlägg jag avser vara "mitt sista i tråden".
Senast redigerad av Trolltestet 2019-07-28 kl. 01:35.
Citera
2019-07-28, 01:32
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ska bli spännande och se om det håller. Som sagt, Skånetrafiken har inte agerat genomtänkt under denna händelse,

Skånetrafiken har inte agerat över huvud taget under denna händelse. Den som agerat är en av deras anställda, från vilkens mentala övertygelse Skånetrafik tar totalt avstånd ifrån:
https://www.facebook.com/skanetrafik..._lQw&__tn__=-R
Citat:
Vi har startat en utredning kring denna händelse men fram tills den är klar tas föraren tillsvidare ur tjänst. Samtidigt vill vi även be om ursäkt till Amanda som behandlats felaktigt.

Citat:
så kommer med stor sannolikhet bli en pudel om ett par dagar av det här.

Ärendet är redan avslutat i.o.m. svaret på Facebook. Vad mer finns att diskutera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in