2019-07-27, 20:32
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn27c
https://www.facebook.com/skanetrafik...action_generic

Här finns gårdagens orginalinlägg til Skånetrafiken.

Linne och shorts.

Som vanligt verkar svenska shariapolisen vara ute och för fulla muggar försöka få bort att detta skulle handla om islam och invandring. Hur många dumma svenskar finns det egentligen? Ja minst 82%.
Citera
2019-07-27, 20:34
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Han borde dock ringt polisen direkt, för annars hade man drabbats av ännu en gruppvåldtäkt.

Vad skulle hända om hon inte vill lämna bussen och polis kommer till platsen? Kan polisen ta av hon från bussen om hon kan betala sin biljett? Skulle polisen kontakta bussbolaget och höra om föraren ljuger om policyn? Hon skulle ta kort på föraren så att den går att identifiera för oss andra som kanske vill åka lättklädd en varm dag.
Citera
2019-07-27, 20:38
Medlem
Ajembacks avatar
Svårt att få fram chaffisens namn, undrar varför..? Muslimens beteende ska straffas hårt, annars går det åt helvete ännu mer i detta blatteland.
Citera
2019-07-27, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av araka
Det räckte med 21% för danskt folkeparti för att få de andra partierna att dansa efter sin pipa.
Jag som man behöver egentligen inte bry mig så mycket om att sverige blir mer och mer mussedominerat, det är ni kvinnor som borde bekymra er för det men det gör ni ju inte, dumma kossor.
Visst, alla kvinnor drabbas först, men i förlängningen drabbas också logiskt tänkande män. Hur roligt blir det att besöka barer helt utan kvinnor? Och hur länge tror du att man ens kommer att tillåta framtida barbesök? Visst, det tar längre tid innan islam helt dödat vår barkultur, men det kommer att ske.

Min innerliga önskan är att alla muslimer skall självdö, men det kommer inte att ske.
Citera
2019-07-27, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Det är just det som är dåligt, att folk generellt inte vågar säga ifrån när man upplever något stötande. Då blir det accepterat och vem vet hur lågt trenderna kan fortsätta sjunka? Om 10 år är det kanske helnaket på vanliga stränder och folk som kliver på bussar i bara underkläder för att det råkar vara varmt ute.

Så jag tror inte att man fullt och ensam kan anklaga busschauffören för att ha gjort fel. Bussbolaget har också brustit i sina riktlinjer och policy, och jag hade rekommenderat bussbolaget att införa klädkod samt andra riktlinjer även för passagerare så att vi i fortsättningen undviker missförstånd.
Alltså nä, jag säger inte till andra vad jag anser... Därför att det är inte upp till mig att bestämma.
Likadant förväntar jag mig inte att de ska kommentera mig.
Kanske förstod inte chauffören att han inte kunde bestämma detta, men han hade väl inte blivit tillsagd att göra det heller.
Ja vi har enbart hennes utsaga.
Jag tror hon var extremt utmanande klädd.
Men chauffören hade inte rätt att kasta av henne iallafall.
Citera
2019-07-27, 20:44
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Varför ska en snygg svensk tjej inte få gå som hon vill? Det är väl diskriminering om nåt. Värnhem är anustorg i Malmö. Vad säger ni om det? Hon är väldigt snygg dessutom, varför har berikarna rätt att avvisa lite ögonfröjd? Eller har de det?

https://www.sydsvenskan.se/2019-07-2...-for-lattkladd

Var fanns alla svenska killar, ingen ställde upp för henne.

Finns det ingen bild på vad hon hade på sig så att man kan avgöra om hon var för lättklädd eller ej? Står inte om hon klev ombord i baddräkt, bh och trosor eller commando under en minikjol...
Citera
2019-07-27, 20:45
Medlem
Citat:
Visst, alla kvinnor drabbas först, men i förlängningen drabbas också logiskt tänkande män. Hur roligt blir det att besöka barer helt utan kvinnor? Och hur länge tror du att man ens kommer att tillåta framtida barbesök? Visst, det tar längre tid innan islam helt dödat vår barkultur, men det kommer att ske.

Min innerliga önskan är att alla muslimer skall självdö, men det kommer inte att ske.

Finns det något som pekar på en mer islam-insperiad miljö i Sverige idag?? Alltså något som pekar på att Islam fått påverka i samhället?
Citera
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Nej självfallet får folk klä sig hur dom vill så länge dom inte gör det i provokativt syfte.

Det ja egentligen mnr är att man kan glömma att klä sig som ett rumänskt gatuluder. Det kmr inte fungera.

Men vrf? Dom vill ha männens blickar, alla män ska se att dom är sexiga osv. Detta har blivit fel o gått för långt.
Fetade ovan.

På vad sätt är en provocerande klädsel förbjuden?

Skall du bestämma när en flicka klär sig fel?

Det är ju bara din brist på egenvärde som gör att du själv blir provocerad av kvinnohud.

Dessutom är kvinnlig attraktion en förutsättning för fortplantning bland svenskar. Ömsesidig attraktion bland vackra ljushyade intelligenta människor säkerställer fortlevnad.

Att ni andra knullar getter bevisar enbart er underlägsna kultur.

PS Det är faktiskt synd att inte getterna blir gravida när ni våldtar dom. Hade gett mycket för att se om avkomman skiljt sig från ett utseende idag. Era kroknäsor är ju lika stora som ett getfejs.
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
Svårt att få fram chaffisens namn, undrar varför..? Muslimens beteende ska straffas hårt, annars går det åt helvete ännu mer i detta blatteland.

Amanda själv är nöjd med en tillsägelse.., finns en länk i mitt förra inlägg.
Citera
2019-07-27, 20:48
Medlem
Citat:
Vad har ditt inlägg med diskussionen att göra? Gick kvinnan runt med fladdrande blygdläppar, eller vad har jag missat?

Om det inte är okej att vara naken i samhället, så finns det ju en gräns. För att veta om chaffisen hade rätt, att kvinnan var underklädd, eller veta om kvinnan hade rätt, hon följde social norm, måste vi veta var social norm drar gränsen. Vi har fått veta tidigare i tråden att hon hade varit underklädd i Spanien och andra länder i det området. Men vart är gränsen i Sverige? Blygdläppar framme Ok/icke ok? Minimal trosa Ok/icke ok?
Citera
2019-07-27, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Finns det något som pekar på en mer islam-insperiad miljö i Sverige idag?? Alltså något som pekar på att Islam fått påverka i samhället?

Skilda badtider på badhus. Skolor med Halal-kött, inget griskött. Mer, ja absolut, men du kommer inte vilja lyssna på det örat i och med att du redan ifrågasätter skeendet.
Citera
2019-07-27, 20:49
Medlem
senhackarens avatar
Det är garanterat en höger kristen fanatiker. Ge bibelviftaren kicken på en gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in