2006-05-01, 12:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av I-S
Hur flyter det på på SS:s poker? Ni som lirar där, går det bra eller dåligt för er?

Tycker det går rätt bra... står man bara ut med att då och då bli utdragen av nån hålstege så kan man nog plussa rätt mycket! Har däremot märkt att jag bluffar väldigt sparsamt.. som nån sa tidigare så gillar dom att syna ner med dam hög Men å andra sidan får man då väldigt bra betalt när man väl har en hand.
Citera
2006-05-01, 23:02
Medlem
Hertigens avatar
Hittils är jag väldigt nöjd med mitt spel på SS.. eller mitt spel ska jag nog inte säga, fiskarnas spel. Spelar mitt vanliga tighta spel och tjänar bra på det, har inte gått back någon session än.
Fiskarna köper in sig till minimum beloppet (20Sek) på 0.5-1Sek borden och spelar hårt utan nånting på handen. Självklart finns det bra spelare också.
Förlorar många potter men de jag vinner tjänar jag bra på.
Citera
2006-05-02, 11:36
Medlem
Memnoks avatar
Fortfarande nöjd, har konstant plussat och har efter två uttag från kontot fortfarande 4ggr min originalinsats på kontot. Spelet på 2,5-5 är mycket tightare och långsammare än vad man är van vid, folk gör normalt inköp som motsvarar det man ser på 0,5-1$ eller till och med 1-2$ nivåerna på andra ställen.

Mitt anpassade spel verkar funka fortfarande, loose-aggressive men ser upp med hur flopparna kommer och släpper ofta mellanhänder om man får för stora mothugg. Detta resulterar att man drar in en hel del potter utan något motstånd alls och att man får bra betalt när man väl har en hand.
Citera
2006-05-02, 11:41
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Fortfarande nöjd, har konstant plussat och har efter två uttag från kontot fortfarande 4ggr min originalinsats på kontot. Spelet på 2,5-5 är mycket tightare och långsammare än vad man är van vid, folk gör normalt inköp som motsvarar det man ser på 0,5-1$ eller till och med 1-2$ nivåerna på andra ställen.

Mitt anpassade spel verkar funka fortfarande, loose-aggressive men ser upp med hur flopparna kommer och släpper ofta mellanhänder om man får för stora mothugg. Detta resulterar att man drar in en hel del potter utan något motstånd alls och att man får bra betalt när man väl har en hand.

Där ser man. Jag hade fått uppfattningen att spelet överlag var mer löst och att folk köpte in för betydligt mindre än t.ex. 100 * Big blind.
Citera
2006-05-02, 12:01
Medlem
Fungerar pokerklienten inte med Mac? Fan vad dåligt..
Citera
2006-05-02, 13:18
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Där ser man. Jag hade fått uppfattningen att spelet överlag var mer löst och att folk köpte in för betydligt mindre än t.ex. 100 * Big blind.
Standardinköp är 500 till 300 på den nivån jag spelar, så det är överlag ganska stora inköp om man jämför med de andra sidorna jag spelar på.

Det är iofs en överdrift att det är tight hela vägen, preflop går folk med på mycket och om de har träffat ordentligt så biter de sig fast bra. Men vad jag menar med tight är att folk gärna lägger mellanpar och halvdrag mot ett potbet efter floppen.
Citera
2006-05-02, 17:30
Medlem
Hobgoblins avatar
Har spelat en del på svenska spel och måste säga att jag börjar gilla det mer och mer. I början var det frustrerande med alla syn fram till rivern men en liten kvalitetshöjning har skett på de nivåer jag spelar, 2,50/5 och 5/10. Samtidigt som det finns kvar vissa kvalificerade fiskar att hämta ut suparpengar från. Blivit några tusenlappar plus hittills.

Kan nog vara så att fler rutinerade spelare hittat dit samtidigt som de värsta idioterna märkt att det här med poker nog inte var så lönsamt.
Citera
2006-05-08, 19:21
Medlem
slippys avatar
Bara jag som inte kommer in på svenska spels poker just nu?
Citera
2006-05-08, 19:54
Medlem
slippys avatar
Japp..och där pajade det ihop totalt. Nere för underhåll..klockan 20.00 på kvällen. Svenska Spel är fan skit. Hade det inte varit för all fisk skulle man ju aldrig ha spelat där.
Citera
2006-05-08, 22:33
Bannlyst
Nu funkar den igen, undrar varför den va nere

Edit: det finns inga sit & go-bord
Citera
2006-05-08, 22:50
Medlem
Pappas avatar
Dom jävlarna har snott hälften av mina pengar, ringer deras kundtjänst som tydligen är överbelastad så man kommer inte fram. Jävla piss svenska spel, ska aldrig mer spela där. Fler som saknar pengar?
Citera
2006-05-08, 22:53
Medlem
Gaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappa
Dom jävlarna har snott hälften av mina pengar, ringer deras kundtjänst som tydligen är överbelastad så man kommer inte fram. Jävla piss svenska spel, ska aldrig mer spela där. Fler som saknar pengar?

jag saknar pengar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in