2006-07-04, 17:54
Medlem
god mats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebukadnessar
Dagens tips till alla som spelar på ss: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=29638
Litet program som sparar all handhistorik istället för bara dom 5 senaste...
Prövade igår och det funkar alldeles utmärkt!!
Jag har en 27 MB stor loggfil, utan program. Antagligen är det något fel i filen (som att jag råkade skriva i den eller så). Det kanske kan vara så enkelt att några blankrader kan avhjälpa saken. Jag ska undersöka saken.
Citera
2006-07-09, 02:55
Medlem
Ikväll hade jag min första förlustsittning hos Svenska spel. Gick back 300:- på 4 timmar... kändes som att man inte kunde förlora på SS, men där kom den...

Inget som svider direkt, eftersom jag ligger ett antal tusingar plus. Men ändå.

Hur går det för er övriga på SS?
Citera
2006-07-09, 11:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dymeta6
Ikväll hade jag min första förlustsittning hos Svenska spel. Gick back 300:- på 4 timmar... kändes som att man inte kunde förlora på SS, men där kom den...

Inget som svider direkt, eftersom jag ligger ett antal tusingar plus. Men ändå.

Hur går det för er övriga på SS?

Det går riktigt bra. Ni anar inte vad många "bluffspelare" det finns på Svenska Spel som gör att man kan dra in stora slantar eftersom jag synar ned precis allting. Jag begriper inte varför man försöker bluffa när man ändå inte tjänar något på det alls.
Citera
2006-07-21, 12:52
Bannlyst
Nu har jag passerat femsiffrigt belopp på Svenska Spels poker. Jag satte in ett tresiffrigt från början och tack vare alla bluffspelare och att jag synar ned precis allting har jag kunnat omvandla min nätta lilla summa till en fin liten slant.

Som jag skrev innan. Jag begriper inte varför man försöker bluffa när man ändå inte tjänar någonting på det. Kan någon förklara det??
Spela ärligt i stället det vinner man på i längden!
Citera
2006-07-21, 13:15
Medlem
Hertigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Nu har jag passerat femsiffrigt belopp på Svenska Spels poker. Jag satte in ett tresiffrigt från början och tack vare alla bluffspelare och att jag synar ned precis allting har jag kunnat omvandla min nätta lilla summa till en fin liten slant.

Som jag skrev innan. Jag begriper inte varför man försöker bluffa när man ändå inte tjänar någonting på det. Kan någon förklara det??
Spela ärligt i stället det vinner man på i längden!

Haha jag tvivlar på att du är seriös när du skriver det, kul iaf att det går bra för dig. Jag tror att de mesta av pengarna man tjänar på SS är när man värdebetar FIs drag.
Citera
2006-07-23, 22:50
Medlem
Durkslags avatar
Satt och teamade med en polare på SS nu för en timme sen via skype

Spelar några händer och vi säger vad vi får för kort, efter en kvart eller så säger han att han har Q3, som jag också fick. Handen efter säger jag att jag hade K9, han också. Handen efter igen fick jag Q3... han med

Fem minuter senare händer det igen, Q3 igen, båda har det och handen efter det har vi samma

Slumpen iofs? ...kass slump av SS tycker jag.
Citera
2006-07-23, 23:02
Medlem
flushdraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durkslag
*text*

Det låter ju onekligen för bra för att vara sant. Inte riggar SS borden. Men deras generator må vara kass
Citera
2006-07-24, 04:39
Medlem
Citat:
Satt och teamade med en polare på SS nu för en timme sen via skype

Spelar några händer och vi säger vad vi får för kort, efter en kvart eller så säger han att han har Q3, som jag också fick. Handen efter säger jag att jag hade K9, han också. Handen efter igen fick jag Q3... han med

Fem minuter senare händer det igen, Q3 igen, båda har det och handen efter det har vi samma

Slumpen iofs? ...kass slump av SS tycker jag.

hoppas verkligen att ss kommer på er och avstänger er för all framtid! idioter som er som förstöra onlinepoker...
Citera
2006-07-24, 11:31
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toker!!!
hoppas verkligen att ss kommer på er och avstänger er för all framtid! idioter som er som förstöra onlinepoker...

Kan bara instämma. Bara nollor som sysslar med detta.
Citera
2006-07-24, 11:54
Medlem
a4swes avatar
Citat:
kass slump av SS tycker jag.

Vad kan du möjligen mena med kass slump?
Citera
2006-07-24, 12:27
Medlem
J_Js avatar
Citat:
kass slump av SS tycker jag.

Antar att ni är så jävla kassa själva att ni fan inte ens van 50öre på erat Game även fast ni Hade kontakt under spelet.

edit: vad fan menar du med kass slump? tror du vissa klienter har bra slumpar eller för just ditt ip? eller vad. haha.

på sånna som dig
Citera
2006-07-24, 12:55
Medlem
flushdraws avatar
*fel*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem