2006-04-04, 11:49
Medlem
maunos avatar
Varför försvinner namnen på sig själv och alla andra när man har musen över spelarknapparna eller vad man kan kalla dom?

Är det till för någon kommande funktion som vilken stad man är ifrån eller nåt?
Citera
2006-04-04, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mauno
Varför försvinner namnen på sig själv och alla andra när man har musen över spelarknapparna eller vad man kan kalla dom?

Är det till för någon kommande funktion som vilken stad man är ifrån eller nåt?

Förmodligen något sånt.
Citera
2006-04-04, 16:43
Bannlyst
Är svenskaspels poker något för mig som gillar sit n go's? (2 5 & $10)
Är det någon aktivitet vid deras sit n go bord alltså..?

Just nu är jag lite sur på dom för jag mailade igårkväll och ville ha mitt spelkortsnummer eftersom att jag tappat bort kortet.. Nåja fick genast svar om att "de skulle behandla mitt ärende så fort som möjligt".. Nu, snart 24h senare har jag fortfarande inte fått något svar.. Seriöst, expekt och bet365s support får man svar av inom en jävla timme , det borde gå på 5 minuter för dom att kolla mitt spelkortsnummer när jag ger dom mitt namn och personnummer.. Bara för att de vill förbjuda konkurransen kan de inte ignorera den
Citera
2006-04-04, 16:50
Medlem
Skum grej jag kom på nu.

Sätter mig vid ett bord och blir tilldelad kort på en gång. Behövde inte lägga BigBlind.
Citera
2006-04-04, 17:14
Medlem
Men vad fan tar de inte Meastro för? Nu måste man ju vänta tills morsan kommer hem och man kan sno hennes kort, helvete de borde anpassa sig efter oss som fortfarande bor hemma och inte har varenda jävla kort
Aja jag tycker det itne verkar allt för dåligt iaf, vi får se!
Citera
2006-04-04, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huit
Men vad fan tar de inte Meastro för? Nu måste man ju vänta tills morsan kommer hem och man kan sno hennes kort, helvete de borde anpassa sig efter oss som fortfarande bor hemma och inte har varenda jävla kort

De flesta tar inte Maestro och Electron, förmodligen är det för att dessa kort huvudsakligen används av folk som är under 18 år.
Citera
2006-04-04, 17:36
Bannlyst
Citat:

Hur gammal är du då som verkar bo hemma hos morsan.
Citera
2006-04-04, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Vadå verkar? Han skriver ju att det är det han gör!
Vidare så fyller jag 20 i maj och bor hemma hos mamma, inget jag är stolt över, inget jag skäms över heller (eftersom att jag pluggar).
Citera
2006-04-04, 19:38
Medlem
Man kan väl ha ett Mastercard eller Visa även om man bor hemma med mamma? Jag bor hemma och jag har ett
Citera
2006-04-04, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svarte Petter
Man kan väl ha ett Mastercard eller Visa även om man bor hemma med mamma? Jag bor hemma och jag har ett
Ja, jo jag har också visa, förstår faktiskt inte vad det har med att göra vart man bor om man har visakort eller inte.. :S
Citera
2006-04-04, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis

18 och nej ingen som är 18 har Visa eller MasterCard

Hur som haver. Nu har jag spelat i lite drygt 30 mina och vunnit 60 spänn, och jag är verkligen nybörjare på det här med nätpoker. Vet inte om jag har en oerhörd tur eller om folk är sämst men jag ska inte klaga...
Citera
2006-04-04, 23:14
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
18 och nej ingen som är 18 har Visa eller MasterCard

Hur som haver. Nu har jag spelat i lite drygt 30 mina och vunnit 60 spänn, och jag är verkligen nybörjare på det här med nätpoker. Vet inte om jag har en oerhörd tur eller om folk är sämst men jag ska inte klaga...

30 minuters spelande och den ytters blygsamma summan 60 kr är inte direkt någonting du kan dra en slutsats av. Kul att du inte backat i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in