Citat:
Ursprungligen postat av
a987
(Jag talar nu till er alla.)
Men varför ska då barn ha rätt att göra detta mot varandra?
Barn kan få psykiska skador av att bli utnyttjade sexuellt av andra barn också. Men antagligen vill ni INTE förbjuda det, för det skulle innebära att ni måste börja betrakta era barndomsminnen av när ni hade sex med barn, som övergrepp. Och det har troligen varit väldigt mycket sexuella övergrepp mot flickor/tjejer här i Sverige. Men ni tycker att det är viktigare att bevara era "fina" minnen intakta, än att förhindra att nutidens och framtidens flickor/tjejer blir utsatta för övergrepp av jämnåriga pojkar/killar.
Men att nu är det ju inte så att barnen våra har sex likt som råttor.
Även ungdomar har en vilja och en intelligens det senare dock begränsad men ändå fullt tillräcklig så att dom är inte som djur utan ett urval sker och att begreppen tvång och våldtäkt finns även där.
Jag skrev våra barn då jag skönjer din plattform, vårat hedonistiska system är den bästa i världen den är överlägsen alla dogmatiska läror som skapar trasiga individer och förhållanden på grund av att människan har aldrig fått en schans till att pröva och smaka helt på egen hand.
Det är därför som vi säger att när den vuxne kliver in i barnens sexualitet då blir allt solkigt och fult utan tids nog så lär dom sig om det riktiga livet, dom behöver ingen kåt gubbe till detta som sänker dem i förtid utan att dom ska få vara unga.