Citat:
Ursprungligen postat av
Senseihaiku
Jag var bekant med honom under en period. Inga peddovibbar. Lite märklig men jag gillade honom. Vi spelade i samma pjäs på Dramaten (jag är skådespelare)
Expressen har försökt nå en kvinlig vän till mig som också spelade med honom, så dom ringer runt till kvinnorna nu men inte oss män haha.
Vet att han bott i Berlin ganska mycket. Han har jobbat som dansare sen han var ung och har på senare år blivit skådespelare
Ska bli intressant att höra om Dramaten kommer att kommentera detta. Han var aldrig fast anställd men hade kontrakt på några år.
Edit:
Tror sannolikheten att han kan betala borgen på över en mille är ganska osannolik. Och även om han nekar till brott, har han erkänt handlingen som i fråga är ett brott så det luktar finkan här tycker jag. Undrar om Trump kommer att föreslå byte med ASAP
Intressant, tack. Var han en enstöring av något slag, ensamvarg?
Han var öppen på sin Instagram med sitt ”förhållande” med den här flickan. Det borde ha varit försiktig med om han brytt sig om vad vänner, familj och andra bekanta tyckte. Knappast socialt accepterat, även om skådisvärlden är full av äldre män som har yngre tjejer så är det här över gränsen.