2019-06-04, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Jag hoppas Flashback försvinner, det är drägg som tagit över forumet.
Både flashback och SIG anklagar varandra för samma saker de utsätter varandra för, men visst de drabbade. Tex. Helena, hon blir ju anklagad och förtalad saker hon inte ens gör eller har gjort.
Hon åkte fast för vapenbrott, resten kan ni hålla igen rövhålen till käft ni har.

Skulle se båda sidor gå "all in".

Det här att en admin skapar en sådan här tråd I ett forum som blivit ett vänsterträsk är suspect bara det. Är båda sidor I maskopi med varandra? Båda sidor av det här är lika sjuka I huvudet, Helena har ju bara blivit dömd för vapenbrott såvitt jag vet, och hon kommer aldrig ifrån sina öknamn, så kan det vara så att flashback stödjer henne egentligen med ipnr och namn så de kan tjäna pengar på klientelet som sitter här och tror de är anonyma. Stålarna från de tidigare dömda är väl slut.

Sen flashback vart rödare än ett kommunistvåldtaget rövhål så har de sparat alla i databaser och tagit reda på varenda en som säger saker som inte passar deras rådande övertygelse.

Precis som Zuckerberg "idioterna litar på mig" samtidigt som han sålde all information om klienterna.

Är ni helt från vettet? Se flashback brinna så något bättre kan skapas.
Och löjligt låga siffror på- vad var det 168 unika användare I en av de största trådarna här.
Det e fan inte manga tusen som använder flashback kan man ju snabbt räkna ut.
Dessutom är det så ofantligt kul att läsa att administratörer och moderatorer är säkert hälften av alla användare som skriver själva I tråden med användarkonton.

Vakna förfan slår er I ansiktet and smell the vagana.

Ps. Sen det där med påtryckningar mot arbetsgivare, annonsörer mm, ja det är ju ett verktyg som kommunister har använt sig av länge, minst 30 år som jag känner till det.

Vad exakt med Flashback har blivit vänster? Det är en ganska uppenbar minoritet rödingar här inne skulle jag nog säga. De allra flesta rena troll. Att inlägg raderas ska nog användare vara glada över då det annars skulle drivas åtal åt alla jävla håll på forumet.
Citera
2019-06-04, 20:19
Medlem
Giggsys avatar
Ser fram emot fler C-kändisar i del 3.
Undrar vad som krävs för att massmedia ska gå ut med detta.
Citera
2019-06-04, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Jag upprepar: ska man utgå ifrån att det folk skriver om sig själva på anonyma forum är sant?
Vad krävs för att något skulle vara godtagbart? Påskriven erkännelse? Allt för mycket pekar åt det hållet för att kunna utesluta det. Vad är ursäkten annars? Efterkonstruktionen intresse i rättsmedicin? Ja, tro på det du.

If it looks like a duck, swims like a duck and quacks like a duck...
Citera
2019-06-04, 20:31
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Det är väl klarlagt att hon handlade med kadaver eller åtminstone delar av kadaver illegalt dessa inhandlade från gravplundrare och mindre nogräknade bårhusarbetare?

Det borde vara ett allvarligt brott det där, tänk om någon gräver upp din grav och sandpapprar dina lårben till dildos och tar höftledskulan och tillverkar en buttplug av den? För att sedan filma när de har sex med dina kvarlevor hemslöjdade till dildos och visa upp på internet?

Det är numera lagligt att handla med likdelar i de flesta länder. Men gräver man upp någons grav är det det man döms för. Inte tankebrottet i att bli kåt på udda saker.
Citera
2019-06-04, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Nej. Man ska utgå från en mängd samlad fakta och göra en bedömning. Den är redan klar för alla som har läst på lite.

Och det gjorde inte domstolen, menar du?
Citera
2019-06-04, 20:48
Medlem
CreepyCrawls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truthwillout
Har läst igenom ett par sidor i båda trådar, men jag hittar ingenting om deras syfte att ta ned olika nätsidor. Admin som mörkar eller jag som missat något uppenbart?

Med största sannolikhet handlar det om trådarna som skapades skelettkvinnan när det begav sig. De utpekade i A12 verkar alla ha förärats med egna trådar angående deras beteende som milt sagt lämnar en del att önska. Jag tror inte att det är svårare än så, Flashback har blivit en fix idé för dom här människorna.
Citera
2019-06-04, 20:52
Medlem
DarkwingdDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Någon antydde att Özz Nujen var med i A12, vilket inte skulle kännas helt omöjligt, med tanke på han rättshaveristiska beteende i intervjun med JJ. Någon som kan bekräfta/dementera detta?
inte medlem

Citat:
Ursprungligen postat av mezmerise
Hon gick ur gruppen efter att den första tråden postades.
natalie loreus och lavemangsputte gick ur gruppen strax efter avslöjandet
Citera
2019-06-04, 21:08
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truthwillout
Har läst igenom ett par sidor i båda trådar, men jag hittar ingenting om deras syfte att ta ned olika nätsidor. Admin som mörkar eller jag som missat något uppenbart?

Du kan läsa om deras motiv på deras sajt. Såvitt jag förstått började det med Skelettkvinnan och hennes far, men sedan har olika personer som blivit uthängda på Flashback och försökt få bort trådar eller inlägg anslutit sig. De skriver om näthat i allmänhet, men de är väldigt fokuserade på Flashback.
Citera
2019-06-04, 21:10
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Och det gjorde inte domstolen, menar du?
Att vara pedofil, zoofil eller nekrofil är inte olagligt. Hon stod inför rätta för brott mot griftefriden, vilket bevisen inte höll för. Hennes sexuella avvikelser är self confessed och allmänt kända, det är vad det skvallras om gissar jag.
Citera
2019-06-04, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Att vara pedofil, zoofil eller nekrofil är inte olagligt. Hon stod inför rätta för brott mot griftefriden, vilket bevisen inte höll för. Hennes sexuella avvikelser är self confessed och allmänt kända, det är vad det skvallras om gissar jag.

Grejen är att flashbackarna talar emot sig själva. Å ena sidan måste man få säga vad man vill utan repressalier, å andra sidan ska den som skriver något de inte gillar antas vara seriös och tvingas utstå häxjakt.
Citera
2019-06-04, 21:20
Medlem
Jag önskar att jag skulle kunna känna att jag med gott samvete kunde ställa mig bakom Flashback i det här läget. Flashback är trots allt Sveriges potentiellt viktigaste webbsida. Men det kan jag inte. Anledningen till detta är hur Flashback agerade i samband med att tusentals användare identifierades av extremvänstern för ett antal år sedan. De identifierade användarna hade inte gjort någonting fel, det var Flashbacks säkerhet som brast. Då borde Flashback faktiskt ha gjort någonting för att hjälpa användarna. Men ingenting gjordes. Ingen möjlighet till radering av inlägg eller anonymisering av konton infördes. Ingenting!

Helt jävla bisarrt att det fortfarande finns människor som använder Flashback efter detta.

Jag önskar, för övrigt, Admin och alla hans nära och kära allt ont. Skit förtjänar skit!
Citera
2019-06-04, 21:21
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Grejen är att flashbackarna talar emot sig själva. Å ena sidan måste man få säga vad man vill utan repressalier, å andra sidan ska den som skriver något de inte gillar antas vara seriös och tvingas utstå häxjakt.

Fast lugn nu, skelettkvinnan var en alldeles reko figur väldigt länge. Sen fångades hon av lagens långa arm och blev ett offer. Hon var lika delaktig som du och jag i allt som hände på flashback, men när det drabbade henne så ballade hennes far ut. Det är väl det som är lite udda, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in