2019-06-04, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zipperventura
Väntar på del 3.. men intresset för den här såpan minskar fort.

Lika lamt som när youtubers gör videos där de trashtalkar varandra..

Vem bryr sig om var du har dina intressen tror du?

Orsaken att allt inte slängs fram på en gång, är för att allt skulle då handla om att alla ska skriva inlägg och knappt en enda av dem har läst och förstått admins inlägg.

Nu får alla, möjligheten att läsa och tänka efter vad som står i admins inlägg. Många verkar behöva rätt grundlig tid för att försöka förstå.

Det är ingen såpa. Bara en idiot ser det så.
Citera
2019-06-04, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vogly
Finns ju bilder på henne, en blogg där hon pratar om sin nekrofili och ett flashbackkonto som alla påvisar nekrofilisk störning. Vad hon blev friad för var brott mot griftefrid, inte någon nekrofili.

Jag upprepar: ska man utgå ifrån att det folk skriver om sig själva på anonyma forum är sant?
Citera
2019-06-04, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av truthwillout
Har läst igenom ett par sidor i båda trådar, men jag hittar ingenting om deras syfte att ta ned olika nätsidor. Admin som mörkar eller jag som missat något uppenbart?

Gäller dig också. Vet inte om du kan be din vårdare att hitta de inlägg som admin har skrivit?

Om du läser dem så kanske det klarnar. Idiot.
Citera
2019-06-04, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zognald
Finns ju en Flasbackokritisk här med låg postcount.

Om nu Runar hotar ledningen på forumet och annonsörer är det bara att ange honom till imamen på valfri ISkällarmoske för hans uttalanden så blir det snart lugnt för gott.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...tack-mot-islam
Offra runar till muslimerna säger du?
Starkt första inlägg måste jag säga!

Vad tycker du som nytillkommen om hela den här soppan då?
Är du på skelettarméns sida eller på Flashbacks?
Citera
2019-06-04, 19:45
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Jag upprepar: ska man utgå ifrån att det folk skriver om sig själva på anonyma forum är sant?

Nej. Man ska utgå från en mängd samlad fakta och göra en bedömning. Den är redan klar för alla som har läst på lite.
Citera
2019-06-04, 19:49
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Mysigt att Sveriges Radio P3 har gjort ett hemma hos snyftreportage om Helena.

https://poddmap.com/sv/podcasts/verk...vinnan-hamnden

Skelettpappan har hållit på i sju år och trakassera medlemmar innan admin vaknade.
(FB) Skelettfynd i lägenhet i Göteborg (5/9-12)
Varför tror du att det är Admin som har vaknat. Kan ju lika gärna varit någon annan som kontaktat Admin och sedan har de haft en dialog om ärendet. Att starta såna här trådar (tror jag) tar tid.
Citera
2019-06-04, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katalina
Vem bryr sig om var du har dina intressen tror du?

Orsaken att allt inte slängs fram på en gång, är för att allt skulle då handla om att alla ska skriva inlägg och knappt en enda av dem har läst och förstått admins inlägg.

Nu får alla, möjligheten att läsa och tänka efter vad som står i admins inlägg. Många verkar behöva rätt grundlig tid för att försöka förstå.

Det är ingen såpa. Bara en idiot ser det så.

Det handlar vare sig om en såpa eller tårtbitar i lättläst form, det handlar såklart om en form av påtryckningsmedel.
Admin säger mellan raderna: lägg ner med ert jävla tramsande, sluta tryck på våra annonsörer osv.
Del tre kanske aldrig ser dagens ljus. Får vi hoppas.
Det betyder i så fall nämnligen att admin lyckats med uppgiften.
Om idioterna inte håller sig på mattan och fortsätter, då kommer admin posta all skit som finns.
Och jag kan med ganska stor säkerhet säga att det vi hittills fått bara är grädden på moset.
Dom riktiga smaskigheterna vilar. Än så länge.
Citera
2019-06-04, 19:55
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hon hade ju ett flashbackkonto (!!!) där hon utförligt berättade om sitt sexuella intresse för skelett och bårhusfärska lik. Och det var inte bara ett inlägg, utan många. Hon var en flitig flashbackare och när hon sedan ertappades med vapen och döskallar i hemmet, är det väl inte konstigt att folk drog slutsatser?

Jag tyckte Lelwani var förbannat påläst i det som hon diskuterade när det begav sig, att det slutade såhär är rätt tragiskt faktiskt.
Citera
2019-06-04, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage

Det är väl klarlagt att hon handlade med kadaver eller åtminstone delar av kadaver illegalt dessa inhandlade från gravplundrare och mindre nogräknade bårhusarbetare?

Det borde vara ett allvarligt brott det där, tänk om någon gräver upp din grav och sandpapprar dina lårben till dildos och tar höftledskulan och tillverkar en buttplug av den? För att sedan filma när de har sex med dina kvarlevor hemslöjdade till dildos och visa upp på internet?
Citera
2019-06-04, 20:03
Medlem
Aciess avatar
Jag hoppas Flashback försvinner, det är drägg som tagit över forumet.
Både flashback och SIG anklagar varandra för samma saker de utsätter varandra för, men visst de drabbade. Tex. Helena, hon blir ju anklagad och förtalad för saker hon inte ens gör eller har gjort.
Hon åkte fast för vapenbrott, resten kan ni hålla igen rövhålen till käft ni har.

Skulle se båda sidor gå "all in".

Det här att en admin skapar en sådan här tråd I ett forum som blivit ett vänsterträsk är suspect bara det. Är båda sidor I maskopi med varandra? Båda sidor av det här är lika sjuka I huvudet, Helena har ju bara blivit dömd för vapenbrott såvitt jag vet, och hon kommer aldrig ifrån sina öknamn, så kan det vara så att flashback stödjer henne egentligen med ipnr och namn så de kan tjäna pengar på klientelet som sitter här och tror de är anonyma. Stålarna från de tidigare dömda är väl slut.

Sen flashback vart rödare än ett kommunistvåldtaget rövhål så har de sparat alla i databaser och tagit reda på varenda en som säger saker som inte passar deras rådande övertygelse.

Precis som Zuckerberg "idioterna litar på mig" samtidigt som han sålde all information om klienterna.

Är ni helt från vettet? Se flashback brinna så något bättre kan skapas.
Och löjligt låga siffror på- vad var det 168 unika användare I en av de största trådarna här.
Det e fan inte manga tusen som använder flashback kan man ju snabbt räkna ut.
Dessutom är det så ofantligt kul att läsa att administratörer och moderatorer är säkert hälften av alla användare som skriver själva I tråden med användarkonton.

Vakna förfan slår er I ansiktet and smell the vagana.

Ps. Sen det där med påtryckningar mot arbetsgivare, annonsörer mm, ja det är ju ett verktyg som kommunister har använt sig av länge, minst 30 år som jag känner till det.
Senast redigerad av Acies 2019-06-04 kl. 20:16.
Citera
2019-06-04, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Det handlar vare sig om en såpa eller tårtbitar i lättläst form, det handlar såklart om en form av påtryckningsmedel.
Admin säger mellan raderna: lägg ner med ert jävla tramsande, sluta tryck på våra annonsörer osv.
Del tre kanske aldrig ser dagens ljus. Får vi hoppas.
Det betyder i så fall nämnligen att admin lyckats med uppgiften.
Om idioterna inte håller sig på mattan och fortsätter, då kommer admin posta all skit som finns.
Och jag kan med ganska stor säkerhet säga att det vi hittills fått bara är grädden på moset.
Dom riktiga smaskigheterna vilar. Än så länge.

Det ligger mycket i det. Det tar tid. Rimligen så är det som skrivits noga uppkollat med advokater/jurister. Men jag kan tänka mig att polisanmälningar finns också. Kanske inte av admin, men någon annan kan ha lämnat in uppgifter till polisen för dessa idioter kan ju ta sig till vad som helst. Vad det verkar.
Citera
2019-06-04, 20:05
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipperventura
Ni som skriver att ni tar bort adblocker och vill ha merchandise för att kasta pengar på flashback.. det låter nobelt.

Men om ni kollar på hur mycket pengar flashbackägaren tagit ut ur företaget.. det finns till och med gamla tidningsartiklar om miljonerna som rullar ur flashback media group..

Om allt nu var för det fria ordets överlevnad så skulle alla miljoner flashback dragit in kunna använts till att drifta sidan i ett halvsekel framåt i alla fall. Men istället har ägaren valt att plocka ut pengarna för att leva loppan.

Så fuck this.

Eftersom du uppenbarligen har den informationen och de gamla tidningsartiklarna så kanske du skulle kunna länka till de uppgifterna? De är tämligen svårgooglade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in