2019-06-04, 21:23
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thou
Jag önskar att jag skulle kunna känna att jag med gott samvete kunde ställa mig bakom Flashback i det här läget. Flashback är trots allt Sveriges potentiellt viktigaste webbsida. Men det kan jag inte. Anledningen till detta är hur Flashback agerade i samband med att tusentals användare identifierades av extremvänstern för ett antal år sedan. De identifierade användarna hade inte gjort någonting fel, det var Flashbacks säkerhet som brast. Då borde Flashback faktiskt ha gjort någonting för att hjälpa användarna. Men ingenting gjordes. Ingen möjlighet till radering av inlägg eller anonymisering av konton infördes. Ingenting!

Helt jävla bisarrt att det fortfarande finns människor som använder Flashback efter detta.

Jag önskar, för övrigt, Admin och alla hans nära och kära allt ont. Skit förtjänar skit!

Ännu en ur flocken... allt under 1k inlägg och som är aktiva bör ignoreras.
Citera
2019-06-04, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Ännu en ur flocken... allt under 1k inlägg och som är aktiva bör ignoreras.

Menar du allvar? Att ha ett aktivt konto med 1k inlägg på ett forum som Flashback är skadligt både för karriären och sinnesfriden.
Citera
2019-06-04, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fast lugn nu, skelettkvinnan var en alldeles reko figur väldigt länge. Sen fångades hon av lagens långa arm och blev ett offer. Hon var lika delaktig som du och jag i allt som hände på flashback, men när det drabbade henne så ballade hennes far ut. Det är väl det som är lite udda, eller?

I så fall var hon inte delaktig alls, eftersom jag inte skrev något i tråden om henne.

Vad hennes pappa sysslar med ska inte hon beskyllas för.
Citera
2019-06-04, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Offra runar till muslimerna säger du?
Starkt första inlägg måste jag säga!

Vad tycker du som nytillkommen om hela den här soppan då?
Är du på skelettarméns sida eller på Flashbacks?
Flashback är givetvis på min sida mot lavemangsexarna.

Ett bondeoffer till muslimerna hade nog kunnat få rätt effekt på hela den där Facebookgruppen. Ibland måste en snubbe wastas för att packet ska dra sig tillbaka har jag lärt mig efter en stunt i MC-världen.

Intressant hade varit att veta om den terrorfinansierande kurdkomikern med familjer är en del nätverket. Kommer kanske fram vad det lider.
Citera
2019-06-04, 21:42
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkwingdDuck
natalie loreus och lavemangsputte gick ur gruppen strax efter avslöjandet
De vill väl slippa mer uppmärksamhet kring sina personer.

En grupp där medlemmarna vill ha mindre offentlig uppmärksamhet på Flashback och via Google, där administratörerna agerar på ett sätt som ger medlemmarna mer uppmärksamhet på Flashback och via Google.
Ingen särskild lyckad affärsidé.
Citera
2019-06-04, 21:44
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
I så fall var hon inte delaktig alls, eftersom jag inte skrev något i tråden om henne.

Vad hennes pappa sysslar med ska inte hon beskyllas för.

Gjorde du inte? Näe, du var inte ens aktiv då...
Citera
2019-06-04, 21:49
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Och det gjorde inte domstolen, menar du?

Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Att vara pedofil, zoofil eller nekrofil är inte olagligt. Hon stod inför rätta för brott mot griftefriden, vilket bevisen inte höll för. Hennes sexuella avvikelser är self confessed och allmänt kända, det är vad det skvallras om gissar jag.

Citat:
Grejen är att flashbackarna talar emot sig själva. Å ena sidan måste man få säga vad man vill utan repressalier, å andra sidan ska den som skriver något de inte gillar antas vara seriös och tvingas utstå häxjakt.

Vad har domstolen med det hela att göra? Hon är nekrofil, med eller utan ett domslut. Vad är det du vill motsäga?
Citera
2019-06-04, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Vad har domstolen med det hela att göra? Hon är nekrofil, med eller utan ett domslut. Vad är det du vill motsäga?

Jag menar att domslutet är det närmaste vi kommer bevismaterial. Att folk påstår saker på ett anonymt forum betyder inte att det är sant, och att folk måste få skriva saker på nätet utan att riskera att utsättas för häxjakt, och att det är hyckleri av de flashbackare som bedriver häxjakt att klaga mot att folk bedriver häxjakt mot flashbackare.

Nu har jag upprepat detta typ 10 gånger.
Citera
2019-06-04, 21:55
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Jag menar att domslutet är det närmaste vi kommer bevismaterial. Att folk påstår saker på ett anonymt forum betyder inte att det är sant, och att folk måste få skriva saker på nätet utan att riskera att utsättas för häxjakt, och att det är hyckleri av de flashbackare som bedriver häxjakt att klaga mot att folk bedriver häxjakt mot flashbackare.

Nu har jag upprepat detta typ 10 gånger.

Jo, men det är ovidkommande. Kvinnan är nekrofil. Att hon har skrivit det är en (parentes) i debatten.

Du har inte förstått diskussionen.
Citera
2019-06-04, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Jo, men det är ovidkommande. Kvinnan är nekrofil. Att hon har skrivit det är en (parentes) i debatten.

Du har inte förstått diskussionen.

Har du bevis för det?
Citera
2019-06-04, 22:11
Medlem
Har svårt att ta de här töntarna på allvar. Är betydligt mer oroad över sociala medier och vänstergrupper. På sikt utgör dessa ett allvarligare hot, både mot Flashback och mot yttrandefrihet i allmänhet.
Citera
2019-06-04, 22:21
Medlem
Creaturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Ser fram emot fler C-kändisar i del 3.
Undrar vad som krävs för att massmedia ska gå ut med detta.
För det krävs att det är mer än C-kändisar som stormar runt i ett vattenglas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in