2021-05-25, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Förutom hyckleriet så visar den kommentaren att han gärna provocerar Flashbackanvändare vilket naturligtvis gör att folk fortsätter diskutera honom här.
Då är det minst lika mycket hyckleri när man kommer här med påstående om folk och fä som inte stämmer alls med verkligheten och som man har gripit ur luften utan att ha hittat något
Citera
2021-05-25, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfly
Jag har ändå uppfattat det som att det är Kent och gänget som har startat krig, och som håller på med pajkastning. För att de vill att trådarna om sig själva ska raderas. Admin här har inte sysslat med sådant. Jag uppfattade det snarare som om admin vägrade låta sig skrämmas till tystnad, och ge efter för utpressning och hot. För att låta Kent och gänget få sin vilja igenom på det viset. Ditt fredsförslag påminner en del om deras metoder för övrigt. Istället för att bli skrämd till tystnad så valde admin att starta trådarna (som nu är en samlingstråd).

Om det nu finns några förlorare så är det väl Kent och gänget. De har ju försökt i åratal med att få bort vissa specifika trådar och trådar. De har inte lyckats, däremot har de lyckats bli allmänt åtlöje. Samt att det som de vill ska försvinna från Flashback återigen kommer i rampljuset, trots att de inte vill det. Osv. De har inte lyckats åstadkomma ett jota under alla år, och ditt så kallade fredsförslag skulle knappast hjälpa. Dessutom är det ju inte säkert att alla inblandade i fredsförslaget skulle gå med på det heller.
Ni vill försvara det fortsatta onödiga lekskolebeteendet här inne det som jag vill säga nåt om detta hemska tråd "Hatgrupp vill tysta Flashback -Kändisar och bedragare bland medlemmar" att det är en tråd som stinker vidrigt äckligt som borde spolas ner på toaletten.https://www.flashback.org/sok/?so=we...rsson&f=0&sp=1 Dessa trådar som handlar om Kalmarkvinnan som har startats upp från och med år 2009 och framåt ligger fortfarande kvar hon har fått åka gatlopp tack vare allt tramsiga beteenden mot henne här inne jag blir så himla trött på allt taskigt beteende mot folk och fä här inne
Senast redigerad av Positronbomben81 2021-05-25 kl. 01:18.
Citera
2021-05-25, 00:41
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Positronbomben81
Jo hennes pappa har visst full rätt att förvänta sig att alla trådar och inlägg om henne ska bort
Då kan han förvänta sig det så mycket han vill, men det kommer aldrig att hända.
Citat:
Då är det minst lika mycket hyckleri när man kommer här med påstående om folk och fä som inte stämmer alls med verkligheten och som man har gripit ur luften utan att ha hittat något
Andelen osanningar är försvinnande liten jämfört med det som är sant, oavsett vad Kent påstår.
Citera
2021-05-25, 00:52
Medlem
Citat:
Då kan han förvänta sig det så mycket han vill, men det kommer aldrig att hända.

Andelen osanningar är försvinnande liten jämfört med det som är sant, oavsett vad Kent påstår.
Men för min del så är det slutdiskuterad i denna grupptråd för det går inte att föra diskussioner här inne på denna tråd Tack och hej leverpastej
Citera
2021-05-25, 01:42
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Men för min del så är det slutdiskuterad i denna grupptråd för det går inte att föra diskussioner här inne på denna tråd Tack och hej leverpastej
Fast det är ju du som inte lyckas fatta hur dumt ditt förslag är. Bra att du äntligen har insett att vi inte kommer någonstans med det.
Citera
2021-05-25, 19:18
Medlem
fulmendums avatar
Fast jag tror han ville väl.
Tyckte lite synd om honom.
Citera
2021-05-25, 19:22
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulmendum
Fast jag tror han ville väl.
Tyckte lite synd om honom.
Jag tror att han mest vill att Flashback ska sluta skriva om sånt han personligen tycker är fel att skriva om. Notera hur han slängde in drogdiskussioner i "avtalet" helt plötsligt.
Citera
2021-05-25, 23:05
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Jag tror att han mest vill att Flashback ska sluta skriva om sånt han personligen tycker är fel att skriva om. Notera hur han slängde in drogdiskussioner i "avtalet" helt plötsligt.

Först i början så trodde jag att det var en användare som på nåt lite naivt sätt ville väl - vi skulle sitta och hålla varandra i händerna, sjunga "Kumbaya", röka fredspipa och dricka något gott. Sen när det inte riktigt utvecklade sig i den riktning han ville så blev han som förbytt - otrevlig, argsint, använde fula ord, bröt mot 1.06 osv.

admin5
Citera
2021-05-28, 09:23
Medlem
sugmag-ses avatar
Kent överträffar sig själv i sin dumhet igen. Han kommenterade nyhetsartikeln från Samhällsnytt som diskuteras här (FB) Samhällsnytt: Flashback-forumet påstås spionera på användare som använde Kents artikel som källa. Han skriver bland annat:
Citat:
Flashbacks admin försökte stoppa artikeln

admin skriver på ett sätt som visar att han (eller någon i hans ledband) försökt påverka höger-nättidningen att ta bort eller ändra i artikeln
Och citerar sen dessa inlägg från admin
Citat:
Noterar till min förvåning att artikeln ett halvt dygn senare varken är avpublicerad eller uppdaterad
Citat:
Har annars mycket svårt att förstå varför artikeln publicerades, och varför den fortfarande ligger kvar.
Vi får väl se om det kommer någon förklaring under dagen.
Just nu är publiceringen bara märklig. Alla kan göra misstag, men det faktum att artikeln ligger kvar och inte kommenterats av samnytt innebär att frågorna fortfarande är obesvarade.

Är den dementa gubben så dum att han på allvar tror detta, eller är det bara riktar till hans korkade läsare? Admin menar naturligtvis att de själva borde ha insett felaktigheterna i artikeln och själva ändrat eller avpublicera dem. Dessutom har de garanterat läst Flashbacktråden om artikeln där den kritiken har framförts. Att få det till att admin har "försökt stoppa artikeln" måste väl vara ett bevis på att hans hjärna skrumpnar mer och mer för varje dag.
Citera
2021-06-12, 18:01
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
På den frågan skulle jag svara ett stort JA att Kent och Admin skulle träffas fysiskt på en plats på just en fin restaurang som jag föreslog och där de kunde diskutera för att försöka komma överens och gräva ner stridsyxorna för all framtid och att de bägge sidorna skulle åta sig i avtalet om att radera bort allt dynga som man har skrivit och postat om varandra . Tack för kaffet .
Igen, kommer ju inte att hända och ju mer som postas i sådana här trådar desto mer fokus blir det.
Håller med om att det finns mycket dynga men det råkar vara produkten av devisen yttrandefrihet på... så tipset är att göra som jag, skita i trådar med topic man inte är särskilt intresserad av, brukar räcka att läsa de första 3-4 inläggen för att inse vart det är på väg och därmed lämna tråden och kolla nästa.
Skulle också vilja sitta med Admin på en fin restaurang och spåna om ditten och datten men det torde ju aldrig hända.
Citera
2021-06-12, 23:07
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Igen, kommer ju inte att hända och ju mer som postas i sådana här trådar desto mer fokus blir det.
Håller med om att det finns mycket dynga men det råkar vara produkten av devisen yttrandefrihet på... så tipset är att göra som jag, skita i trådar med topic man inte är särskilt intresserad av, brukar räcka att läsa de första 3-4 inläggen för att inse vart det är på väg och därmed lämna tråden och kolla nästa.
Skulle också vilja sitta med Admin på en fin restaurang och spåna om ditten och datten men det torde ju aldrig hända.

Streisand-effekten trodde man att precis alla kände till vid det här laget men så är det inte tyvärr. Det mesta som det trilskas om skulle nog varit glömt för 10 år sen om det inte vore för att någon inte ser skogen för alla träd som är i vägen.

Märkligt minst sagt.
Citera
2021-06-16, 17:40
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Streisand-effekten trodde man att precis alla kände till vid det här laget men så är det inte tyvärr. Det mesta som det trilskas om skulle nog varit glömt för 10 år sen om det inte vore för att någon inte ser skogen för alla träd som är i vägen.

Märkligt minst sagt.
Han är ändå mycket mindre aktiv nu än vad han var förr, till och med jämfört med innan jag började störa honom och lägga upp fakta på min sida förra hösten. Nu har han "gömt" eller raderat alla outningar, skriver knappt något, och har antingen lämnat eller blivit väldigt inaktiv på de forum och sidor jag hittat honom på.

Jag tror att han börjar bli lite för gammal för att orka med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in