2019-06-07, 21:43
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snopphanen
Aha, nu börjar jag fatta. Ja det är ju trist om någon blir uthängd här på Flashback, kan tänka mig att jag skulle vilja ge igen om det hände mig. Det skulle kännas hotfullt, ja.

Min väninna valde att lämns alla sociala medier och börja ett nytt liv. Tyvärr så poppar hennes tråd på Flashback upp tid efter annan, typ, -" någon som vet vad hon gör idag"? Så jävla onödigt och taskigt.

Sen har vi denna SIG-grupp som pekar ut henne som kvinnlig modd här på Flashback. Med artistnamn, FB-nick och verkliga namn
med adress.

Helt galet med tanke på att min väninna avskyr Flashback men ryktena började gå i umgängeskretsen.

Kan också tillägga att hon fortfarande håller sig borta från sociala medier som oförskyllt gjort henne så illa.

Hon har fått betala ett högt pris för det här tjafset.
Citera
2019-06-07, 21:49
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Min väninna valde att lämns alla sociala medier och börja ett nytt liv. Tyvärr så poppar hennes tråd på Flashback upp tid efter annan, typ, -" någon som vet vad hon gör idag"? Så jävla onödigt och taskigt.

Sen har vi denna SIG-grupp som pekar ut henne som kvinnlig modd här på Flashback. Med artistnamn, FB-nick och verkliga namn
med adress.

Helt galet med tanke på att min väninna avskyr Flashback men ryktena började gå i umgängeskretsen.

Kan också tillägga att hon fortfarande håller sig borta från sociala medier som oförskyllt gjort henne så illa.

Hon har fått betala ett högt pris för det här tjafset.

Beklagar. Sociala medier kan vara riktigt jävliga för den som råkar illa ut. Bli felaktigt utpekad, uthängd osv.
SIG är det förkortningen för den här Runar Ingrosso-gruppen?
Citera
2019-06-07, 21:51
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Som jag fattat det sparar skelettgänget de IP-adresser som besöker deras sajter. Vilken glädje det skänker dem vet jag dock inte.
Kan se var i landet en besökare sitter så man bör använda vpn.
Citera
2019-06-07, 21:56
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Hur är det på FB kan/Kunde Mods se ens IP ?
Citera
2019-06-07, 22:24
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarlin123
Hur är det på FB kan/Kunde Mods se ens IP ?

https://www.flashback.org/integritet

Citat:
All information som lagras är konfidentiell och ingen tredje part har tillgång till denna. Vi lagrar inte din ip-adress och hämtar inte heller in någon övrig information som kan användas för att identifiera dig som person.

https://www.flashback.org/kontakt

Citat:
Vi lämnar inte under några som helst omständigheter ut uppgifter om användarnas identitet. Flashback Forum har enligt gällande lagstiftning rätt att inte spara sådana uppgifter.

(FB) Hur kommer GDPR påverka Flashback?
Citera
2019-06-07, 22:32
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
https://www.flashback.org/integritet

https://www.flashback.org/kontakt

(FB) Hur kommer GDPR påverka Flashback?
Ok, har det alltid gällt eller fanns det tider typ för 3-4 år sedan då vissa mods kunde se via viss programvara eller via PM
Citera
2019-06-07, 22:36
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarlin123
Ok, har det alltid gällt eller fanns det tider typ för 3-4 år sedan då vissa mods kunde se via viss programvara eller via PM

Du får nöja dig med de tämligen klara svar du fått i länkarna + det länkade admininlägget och fortsätta den diskussionen i någon av de trådar som diskuterar detta, tex den länkade.

/mod
Citera
2019-06-07, 22:44
Medlem
muppliberals avatar
Maria Robsahm. Lite av en favorit. Jobbar hårt på att dölja fakta. Dimridåernas okrönte Gargamel.
Citera
2019-06-07, 22:57
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Hon tvingades själv lämna Folkpartiet efter att hon dömdes för bokföringsbrott, och blev därefter medlem i Feministiskt Initiativ. Maria är sedan tidigare aktiv i nätverket #jagärhär.

Hon skriver i A12:s Facebookgrupp att hon är utsatt för näthat, och hur hon har en egen tråd på Flashback. Hon avslutar detta inlägg med "Nu tar jag fajten. Och jag ger mig aldrig". En kort tid därefter lämnar hon gruppen.

Hur man sammanfattar Liberalerna, Fi, #jagärhär och Maria på fem rader.
Citera
2019-06-07, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Hmm. Tittar man på din posthistorik så ser man att du skriver 90% av dina inlägg på forumavdelningarna 'Flashback' och 'Viktiga meddelanden'.

Intressant att du skapat ett konto bara för att spamma inlägg i just dessa två avdelningar. Nästan som om du vore besatt av Flashback..

Mitt konto skapades februari, admin skapade trådarna för några dagar sen. Intressant hur du ljuger och förvränger allt i dina vägar.
Citera
2019-06-08, 00:01
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritt
Mitt konto skapades februari, admin skapade trådarna för några dagar sen. Intressant hur du ljuger och förvränger allt i dina vägar.

Vadå ljuger och förvränger, 48 av dina inlägg är i flashback och 12 st i viktiga meddelanden. Utöver dom har du endast 7 kommentarer i 3 andra forumdelar. 89.55% av dina inlägg skrivs i "Flashback/Viktiga meddelanden"
Citera
2019-06-08, 00:05
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritt
Flashback har angripit alla sen starten. Skjut dig inte i foten bara.
Vilka alla? Är du angripen menar du? Inte påFlashback iallafall, har läst alla dina inlägg och du är inte angripen alls, däremot angriper ju du. Hur förklarar du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in