Citat:
Ursprungligen postat av
don.t
Det du skriver om är snart 10-års gamla nyheter, det gäller egentligen allt admin tar upp i sina delar. Nu är vi inne på del 3 såg jag, admin slänger ut en handske och medlemmarna och moderatorerna plockar upp den.
Säg mig vad är det för mening av admin att endast skriva trådstarten i sina olika delar om gamla händelser och sen försvinna och låta er ta över smutskastningen? Inte kan man väl säga att det är ett rimligt agerande från admins sida med tanke på att hela skiten går ut på att dessa personer han skriver om inte accepterar jargongen som existerar på t ex det här forumet. Kort och gott han slänger sina medlemmar och moderatorer rätt in i ett krig han inte själv vågar ta med sina "fiender". Ni får istället bli hans knähundar.
Jag bara inte kan förstå hur man som admin utsätter sina medlemmar för detta, han är väl medveten om att resultatet av dessa "delar" han portionerar utkommer att drabba er och era identiteter. Vad jag heller inte kan förstå är hur ni låter er bli hans knähundar?
Det är ett enda virrevarr och precis som du säger är det "fiendernas" personer han går åt inte deras handlingarna dessutom leker han med sina medlemmar och utsätter dom för att bli uthängda eftersom det är så hans "fiender" arbetar.. Man gör inte så mot sina och vill man ändå som admin skriva av sig en massa smutsiga personangrepp om sina "fiender" gör så då men ha förståndet att låsa tråden direkt efter trådstarten. Gör bara smutsen läsbar för det här är definitivt ingen debatt om yttrandefriheten och censuren.
Jag håller inte med dig vad gäller debatt om yttrandefriheten och censuren.
Att censurera innehåll är ju att inte vilja att det skall diskuteras, eller pratas om, sedan är det upp till var och en att välja sina ord i diskussionen.
Admin delgav information vad som pågår bakom kulisserna.
Han/ hon har väl varit tydlig. Finns väl inget mer admin behöver säga om saken.
Det är sedan upp till var och en att säga sin åsikt om saken.
Jag är mest rädd om yttrandefriheten och varför en hatgrupp med inte så trevliga personer skall hota människor till tystnad när de själva inte vill bli uthängda och är värre än värst. Skall dessa personer som är allt annat än vettiga människor tro att de har företrädesrätt vad gäller yttrandefriheten och genom hot.
Hatgruppen hotar människor till tystnad.