Citat:
Ursprungligen postat av
Kackelhus
Du är inte värdelös. Du fick mig att le ett stort leende när jag läste det där. För jag har jobbat under samma tid som du har slösat.
Livet är rättvist trots allt! Idag mår man bra.
Ja, va glad ja blir att du iaf har de bättre än mig, då är du inte helt värdelös iaf

livet är rättvist tror ja också, ja har mobbat andra hela mitt liv, så nu tar rättvisan ut sig på mig att ja är en total loser samtidigt som ni är bättre än mig och mäktiga. Men ja vill faktiskt att mitt liv ska bli bättre, orkar inte vara psykiskt sjuk hela tiden och varje gång jag styggar mig och ljuger för andra så faller det tillbaka på mig själv och ja får bita i de sura äpplet.
Ja brukar alltid se mig själv som ett offer, men när ja tänkte på det härom dan så har ja faktiskt tryckt ner mycket fler människor än va andra har gjort mot mig, och även där slog ja första slaget, så att säga. Alltså typ 'mobbat' och sånt. Vill hellre hitta nån slags harmoni och inte vara så taskig mot andra, fatta att alla andra är bättre än mig på saker, så tror ja att min psykiska hälsa blir bättre på nåt sätt.
Eller, troru de ligger något i det ja säger?