Citat:
Ursprungligen postat av
jjujju
Fy fan vad trist! Du verkar ju vara jätterolig att umgås med, det tänkte jag första gången jag såg dig på forumet "Fan den tjejen hade jag passat bra med" så det är väldigt tråkigt att höra att du har det så

Jag tror inte att vi bor i samma stad annars hade jag absolut erbjudit mig till att hänga och hitta på något roligt och ta någon drink

(Jag är jävligt rolig att hänga med nämligen)
Börja på någon sport, typ kickboxning eller något..det ska jag göra

Där kan man ju lära känna lite mer tjejer med skinn på näsan så det skulle ju passa dig också!
Tack snälla du ❤ Jag skrattar rätt mycket men blir uttråkad av att människor bara vill sitta och ruttna typ. Får inte någon mental stimulans och älta kan jag göra på Flashback.
Jag dricker alkoholfritt men har insett att min enda möjlighet att ha lite kul är att dricka och gå ut och flörta.

Men ensam... Kul... Man är ju inte så ung längre heller.
Nä fy, tror majoriteten av killarna jag träffat de senaste åren varit inne på kampsporter och de har varit riktigt trista typer. Haha sista ba: Vi var ju iväg en gång! Ja... På fem jävla veckor och sedan sket han i mig i en vecka o lite mer

Vi har kontakt men jag har tröttnat rätt hårt.
Nej något svenskt, dricka någon öl, dansa och ha trevligt. Ut och göra något osv. Men känner inte längre roliga människor
Ja synd att vi inte bor i samma stad. Flashbackare är så stöddiga här i staden