2019-09-03, 21:14
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Det vet du att jag gör.

Man ska uppskatta människor mer än vad man gör. Jag läste det på Instagram nyss. Tänkvärt.
Ja det är det. Verkligen.
Citera
2019-09-03, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Ja det är det. Verkligen.
Jepp. Samtidigt så hårdnar man av att förlora människor, man mjuknar inte.

När någon dör. Det känns jävligt skumt. Liksom här sitter man själv och kastar bort dagarna.

Jag borde vara rädd för att förlora människor men det är jag bara i början. När de börjar tveka kastar jag dem. Alltså killar. Tror rädslan kommer även av dem som försvunnit ur ens liv. Men jag klarade mig utan dem ändå.

Känns ändå på något vis grymt att en kille jag var bekant med dog särskilt ung. Tjugofem. Vad är det för jävla ålder att ge upp om livet i? Jäkla droger och skit. De förstör människor. Har svårt att släppa det. Tjugofem.
Citera
2019-09-03, 21:23
Bannlyst
Citat:
Det vet du att jag gör.

Man ska uppskatta människor mer än vad man gör. Jag läste det på Instagram nyss. Tänkvärt.

jo , men man måste ochså se på människor från fler vinklar
för att få se hela sanningen
Citera
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Jepp. Samtidigt så hårdnar man av att förlora människor, man mjuknar inte.

När någon dör. Det känns jävligt skumt. Liksom här sitter man själv och kastar bort dagarna.

Jag borde vara rädd för att förlora människor men det är jag bara i början. När de börjar tveka kastar jag dem. Alltså killar. Tror rädslan kommer även av dem som försvunnit ur ens liv. Men jag klarade mig utan dem ändå.

Känns ändå på något vis grymt att en kille jag var bekant med dog särskilt ung. Tjugofem. Vad är det för jävla ålder att ge upp om livet i? Jäkla droger och skit. De förstör människor. Har svårt att släppa det. Tjugofem.
Ja fy fan. Kände en tjej som hängde sig när hon var 21. Ingenting. Tyckte jätte mycket om henne. Skit tråkigt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racingteck
jo , men man måste ochså se på människor från fler vinklar
för att få se hela sanningen
Hur menar du nu? Gällande mig dvs?
Citera
2019-09-03, 21:27
Bannlyst
Citat:
Hur menar du nu? Gällande mig dvs?

nej syftade inte på dej , utan hela mänskligheten och alla man möter i livet

jag ser mer nu , helt enkelt .
Citera
2019-09-03, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Ja fy fan. Kände en tjej som hängde sig när hon var 21. Ingenting. Tyckte jätte mycket om henne. Skit tråkigt.
Jag vet inte hur han gjorde. Tänkte att jag ville träffa honom när han frågade om någon behövde skjuts men dem som han pratade med hade ingen lust att bjuda över honom. Sedan dog han. Längre fram i tiden men ändå. Det fastnade lite att jag ville träffa honom igen och sedan tog han livet av sig istället. Det hade man aldrig tänkt skulle ske. Människor kan ha fullt med människor omkring sig, på Facebook och sociala medier och ändå inte uppleva något äkta.

Jag tror eller misstänker att flera av dem som dött, själva varit aktiva här. Det hade passat många av dem.

Sexmissbruk och sådant. Här på Flashback får killarna det att låta som en bedrift över kvinnor. De ser inte hur männen mår. Eller förnekar det eftersom de inte får någon dem själva eller så är de lika. Ett rep eller en kula ifrån känslorna som äter dem och som de försöker skölja bort med sex, hån och annat missbruk.
Citera
2019-09-03, 21:35
Medlem
Citat:
nej syftade inte på dej , utan hela mänskligheten och alla man möter i livet

jag ser mer nu , helt enkelt .
Man ska minnas att man inte kan läsa andras tankar.
Citera
2019-09-03, 21:39
Bannlyst
Citat:
Man ska minnas att man inte kan läsa andras tankar.

ja det stämmer , men beteenden avslöjar en hel del , om hur folk tänker
Citera
2019-09-03, 21:44
Medlem
Citat:
ja det stämmer , men beteenden avslöjar en hel del , om hur folk tänker
Ja. Jag själv exempelvis träffar ju invandrarmän men utgår ifrån att de är luder. Sedan uppträder de som sådana.

Jag blir sällan förvånad. De däremot blir chockerade av att en svenska inte behandlar dem med silkesvantar utan dessutom vågar säga ifrån när män inte passar in i de svenska normerna.
Citera
2019-09-03, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ja. Jag själv exempelvis träffar ju invandrarmän men utgår ifrån att de är luder. Sedan uppträder de som sådana.

Jag blir sällan förvånad. De däremot blir chockerade av att en svenska inte behandlar dem med silkesvantar utan dessutom vågar säga ifrån när män inte passar in i de svenska normerna.

bra att du fostrar de lite
Citera
2019-09-03, 21:52
Medlem
Citat:
bra att du fostrar de lite
Haha vem fostrar jag? Du skulle se dagens luffare. Till och med de killar jag träffat har varit långt över vad ungdomarna är i dag. Internet. När föräldrarna slutade behöva lägga tid på sina barn. Suck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in