2019-08-06, 15:19
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingpojke
Jajaja det där säger alla missbrukare. Det orkar jag nästan inte ens läsa, du behöver hjälp med ditt missbruk, för det är allt annat bara putsning av bajskorvar.

Du kan förresten sluta berätta om hur mycket du ångrar dig, dina tidigare trådar handlar om hur du manipulerar alla människor och det räcker egentligen att jag vet att du tar droger för att sluta mig till att du förmodligen är i kluster B. Psykakuten!
Att jag har hållt mig nykter förutom något kort återfall betyder inget menar du?
Citera
2019-08-06, 15:23
Medlem
zammas avatar
Jag förstår vad jag måste göra för att kunna gå vidare. Jag måste förlåta mig själv. Ingen annan kommer göra det åt mig. Där är mitt problem.
Senast redigerad av zamma 2019-08-06 kl. 15:28.
Citera
2019-08-06, 15:27
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Jag vet inte vad jag ska göra för att kunna gå vidare. Det är total stopp.

SLUTA ATT TA DROGER , enkelt och funkar

allt blir bättre efter ett tag då .
Citera
2019-08-06, 15:29
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
SLUTA ATT TA DROGER , enkelt och funkar

allt blir bättre efter ett tag då .
Jag hoppas fan det.
Citera
2019-08-06, 15:32
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Jag hoppas fan det.

ja va fan grabben !!! om man nu tar droger så ska det generera glädje för brukaren ,
gör det inte det så är det skit rent sagt .

sluta , landa och njut av ett helt vanligt liv , oslagbart

och du slipper hjärnspöken som driver dej ner i avgrunden .
Citera
2019-08-06, 15:32
Bannlyst
Citat:
Jag förstår vad jag måste göra för att kunna gå vidare. Jag måste förlåta mig själv. Ingen annan kommer göra det åt mig. Där är mitt problem.

Well, jag vet hur era "återfall" låter. Pratade med en kvinna en tid och hon var "helt ren", problemet var bara att vara helt ren i hennes värld innebar en daglig dos benzo och även något "uppåt" när humöret sviktade. Det går TYVÄRR inte att ta något en missbrukare säger gällande deras drogvanor seriöst.
Citera
2019-08-06, 15:35
Medlem
zammas avatar
Citat:
Well, jag vet hur era "återfall" låter. Pratade med en kvinna en tid och hon var "helt ren", problemet var bara att vara helt ren i hennes värld innebar en daglig dos benzo och även något "uppåt" när humöret sviktade. Det går TYVÄRR inte att ta något en missbrukare säger gällande deras drogvanor seriöst.
Jaha. Nej det har varigt någon enstaka gång som i fyra tillfällen på fyra månader. Altså fyra intag. Men jag förstår din poäng och det ska bli ännu bättre!
Citera
2019-08-06, 15:38
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:

förstår att det nog är svårt att sluta och bli ren , ser det dock possitivt om de hoppar de tunga drogerna och självmedicinerar benzo ett tag för att klara av nedtrappningen

varje steg i rätt riktning är mycket värt för den som har beroenden ,
och då gäller det att stödja och peppa om man kan .
Citera
2019-08-06, 15:38
Medlem
zammas avatar
Citat:
ja va fan grabben !!! om man nu tar droger så ska det generera glädje för brukaren ,
gör det inte det så är det skit rent sagt .

sluta , landa och njut av ett helt vanligt liv , oslagbart

och du slipper hjärnspöken som driver dej ner i avgrunden .
Jag får se hur det blir. Jag är bara så knäckt över hur det inte blev.
Hoppas på ett rätt vanligt liv.
Citera
2019-08-06, 15:41
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Jag får se hur det blir. Jag är bara så knäckt över hur det inte blev.
Hoppas på ett rätt vanligt liv.

nyktra till
tänk igenom hur det blivit
och visa att du ångrar dej .

så har du chans att hamna rätt i livet igen .

du fixar det om du verkligen vill
Citera
2019-08-06, 15:56
Medlem
zammas avatar
Citat:
nyktra till
tänk igenom hur det blivit
och visa att du ångrar dej .

så har du chans att hamna rätt i livet igen .

du fixar det om du verkligen vill
Jag har försökt visa att jag ångrar mig tro mig. Hon vill inte förlåta mig. Hon tror att jag är ond och ville göra henne illa? Jag vet inte hur hon tänker. Jag ville aldrig göra henne illa. Men det har jag redan försökt att förklara. Men jag vet inte om hon tror på det eller vad grejjen är? Varför hon inte bara kan prata med mig så vi kan reda ut det hela för i helvetets jävlar rent ut sagt. Hon vet att jag är grymt ledsen över hur det blev. Hon vet hur mycket det har plågat mig.
Jag kan inte göra mer. Jag tror hon vet att jag inte menade att göra illa henne. Men visst jag kunde lyssnat bättre.
Jag önskar bara att hon kunde prata med mig om det! Men hon kan inte det! Det är grymt frustrerande. Men jag tror inte hon har förmågan.
Citera
2019-08-06, 15:59
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Jag har försökt visa att jag ångrar mig tro mig. Hon vill inte förlåta mig. Hon tror att jag är ond och ville göra henne illa? Jag vet inte hur hon tänker. Jag ville aldrig göra henne illa. Men det har jag redan försökt att förklara. Men jag vet inte om hon tror på det eller vad grejjen är? Varför hon inte bara kan prata med mig så vi kan reda ut det hela för i helvetets jävlar rent ut sagt. Hon vet att jag är grymt ledsen över hur det blev. Hon vet hur mycket det har plågat mig.
Jag kan inte göra mer. Jag tror hon vet att jag inte menade att göra illa henne. Men visst jag kunde lyssnat bättre.
Jag önskar bara att hon kunde prata med mig om det! Men hon kan inte det! Det är grymt frustrerande. Men jag tror inte hon har förmågan.

se det i från hennes sida då , du är påverkad och beter dej som skit

varför skulle hon då lyssna och prata med dej ?

hon kan rent ut vara rädd för dej i detta läge .

så lägg ner droger och låt allt lugna sej ,och så kan det finnas en seriös chans att hon vågar och vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in