Citat:
Ursprungligen postat av mark.knopfler
Vill dock inte ta på mig ansvaret ifall min metod är kass.

Säger bara att den funka för mig.
DTK och NOG ser väl ändå rätt bra ut. Vad började du med på dom bitarna?
Kommer inte anklaga eller skylla på dig för att du försöker hjälpa till
Kommer helt ärligt inte ihåg. DTK har jag för mig att jag skrev 7/12 respektive 5/12 när jag testa fjolårets höstprov för någon vecka sedan.
På samma prov tror jag att jag fick 7/12 på NOG-delen.
Har inbillat mig att plugget på NOG-delen kommer hjälpa på KVA och XYZ också. Har inte tillgång till att plugga dom nya delarna på något annat sätt.
EDIT: Det börjar bli kris med den verbala delen. Inte för att jag känner mig säker på den kvantitativa, men jag måste börja plugga LÄS, MEK, och ORD!