2025-05-26, 21:35
Medlem
BetaldAvSoross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --.--.--
Fortfarande inget resultat på antagning.se och kön till hogskoleprovet.nu är ett skämt. Väntat halva dagen och står fortfarande i kö. När kommer resultatet upp på antagning.se?
På antagning.se kommer det inte upp förrän i juni(?) när de hämtar in dina meriter för antagningen, så det är tyvärr bara att finna sig i kön.
Citera
2025-05-27, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --.--.--
Fortfarande inget resultat på antagning.se och kön till hogskoleprovet.nu är ett skämt. Väntat halva dagen och står fortfarande i kö. När kommer resultatet upp på antagning.se?
Såg mitt resultat på antagning i morse, alltså dagen efter.
Citera
2025-05-28, 10:04
Medlem
Jag fick 1.4 på högskoleprovet, kommer jag in på juristprogrammet i Göteborg i höst?
Citera
2025-08-24, 14:36
Medlem
Flottfias avatar
Jag tänkte söka in till sjuksköterska men har 0.35 i HP just nu. Har dyskalkyli så kan tyvärr inte höja mig speciellt mycket. Om det hade funnits hjälpmedel så hade min situation sett annorlunda ut..

Är det ens en idé att jag söker?
Citera
Igår, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flottfia
Jag tänkte söka in till sjuksköterska men har 0.35 i HP just nu. Har dyskalkyli så kan tyvärr inte höja mig speciellt mycket. Om det hade funnits hjälpmedel så hade min situation sett annorlunda ut..

Är det ens en idé att jag söker?

SSK har inte så höga antagningspoäng. Finns lärosäten där samtliga behöriga sökande blir antagna.
Du ska givetvis söka! Du har inget att förlora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in