2012-03-30, 20:07
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niNjagoat
Nej, det finns inte kladdpapper och du får inte ta med egna papper. Du får kladda så mycket du vill på provhäftet.
Töntigt. Lär ju kladda på bordet istället.
Citera
2012-03-30, 20:08
Medlem
justifives avatar
12 timmar och 51 minuter kvar bara!
Citera
2012-03-30, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannus
Töntigt. Lär ju kladda på bordet istället.

Fast svaren skriver du ju inte ner i provhäftet utan det görs på en enskild blankett. Så klottra på i häftet bara.
Citera
2012-03-30, 20:09
Medlem
Randomones avatar
Räcker det att ta med, penna, stift, sudd, linjal, överstrykningspenna, legitimation och pengar till käk? Och har ni några generella tips?
Citera
2012-03-30, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justifive
12 timmar och 51 minuter kvar bara!

Fan vad skönt att inte göra det denna gången, brukar få sån ångest dagen före.

Få ingen ångest nu...
Citera
2012-03-30, 20:11
Medlem
slemsugarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randomone
Räcker det att ta med, penna, stift, sudd, linjal, överstrykningspenna, legitimation och pengar till käk? Och har ni några generella tips?
Ta med en klocka för säkerhets skull.
Citera
Medlem
Citat:

Ät en fin frukost innan och försök att inte få panik under provet
Citera
Medlem
Citat:

Räcker bra.

Enkla generella tips:
Ta med en vattenflaska!!!
Gå på toa i pausen, ev. varje paus. (känns lite bajsnödigt, jag vet, men kan vara värt det)
Läs igenom frågorna noga och var noga när du fyller i svaren på blanketten.
Klarar du inte en fråga så markera den och gå vidare (sparar mycket tid på detta, tro mig).
Och just det, håll humöret uppe även om det känns som att det går dåligt, det är ändå inte hela världen.
Citera
2012-03-30, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jettesnel
(3/4)/(4/3) => (3/4) * (3/4) Du kan alltså byta plats på tämjaren och nämnaren i en parantes samtidigt som du byter ut / till * och därmed blir det lättare att räkna ut.

Fattar nada
Citera
2012-03-30, 20:13
Medlem
Tetroxs avatar
Fy fan känns för jävligt. Har börjat oroa mig över helt sjuka saker som att jag kommer att spy, kissa ner mig och bajsa på mig när jag skriver. Inte roligt då jag knappt kommer att kunna koncentrera mig. Detta är mitt tredje försök och de två tidigare har gått åt helvete pga ångest samt tvångstankar. Fan finns det inget jävla piller man kan ta så att man kan koncentrera sig?
Citera
2012-03-30, 20:14
Medlem
Ni som är nervösa, vad gör det om man skulle få typ 0,7 om man satsar på 1,3+? Skit i att jämföra er med andra, man får ju göra provet hur många gånger som helst, man blir bättre med tiden om man går in för det...
Citera
2012-03-30, 20:17
Medlem
hetzzs avatar
Försökte lösa ett mattetal första gången idag sen jag gjorde hp 2 år sen. DUKTIGT!

Hoppas på att det går bättre imorgon när nervositeten släpper lite. Ser det som så att annars är det bara boka upp sig för hösten och ta ytterligare ett slavår på jobbet eller dylikt. (på sätt o vis win då jag kan spendera studiebudgeten på semester ^^)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in