Citat:
Vet inte om jag skrivit om bröderna men finns många paralleller.
Jag vet inte vad du vill ha sagt med prylarna. Michael Jackson belönade både barn och föräldrar. Föräldrarna fick belöningar för att spela med och hålla sig borta. Barnen fick helt andra belöningar som krävde deras fysiska närvaro. Som TV-spel, bio, nöjesfält, zoo, godis, porr, alkohol, kärlek och uppmärksamhet. Sambandet här är snarare misstänksamt mot MJ.
Jag förstår inte heller hur det är intressant att Wade Robson sålt av Michael Jacksons prylar. Känns som ytterligare ett av era halmstrån. Om han hade behållit dem hade ni tyckt att det var konstigt också.
Jag vet inte vad du vill ha sagt med prylarna. Michael Jackson belönade både barn och föräldrar. Föräldrarna fick belöningar för att spela med och hålla sig borta. Barnen fick helt andra belöningar som krävde deras fysiska närvaro. Som TV-spel, bio, nöjesfält, zoo, godis, porr, alkohol, kärlek och uppmärksamhet. Sambandet här är snarare misstänksamt mot MJ.
Jag förstår inte heller hur det är intressant att Wade Robson sålt av Michael Jacksons prylar. Känns som ytterligare ett av era halmstrån. Om han hade behållit dem hade ni tyckt att det var konstigt också.
Notera barn. Funkar Kanon med Zoo, Godis, kärlek, uppmärksamhet då, men vad gjorde MJ när dessa var vuxna? Jag utgår ifrån att Zoo, Godis, Kärlek inte längre fungerar lika bra för att köpa tystnaden, så dina argument håller bara för en tidsera. Så Robson lyckades få en danskarriär efteråt. Var det "part of the pedophile plan" ev belöningen? Var MJ 100% bakom det? Finns det några källor som kan bekräfta det? Tex hans deltagande i MTV reality showen, Robson alltså. Skulle vara intressant att se. Du kan väl leta papper. För det är tyvärr inte jag som ska bevisa något här. Det är du. Det är du som hävdar att MJ är en pedofil. Jag skulle definitivt gå över mer och mer till din sida om det finns starka bevis ev indikationer för att MJ var den som gjorde att Robsons danskarriär "höll när Jackson levde". Om du förstår vad jag menar?
Dvs så fort Jackson är död och han inte längre fick Jacksons blessing av Dans communityt = han blev utfryst för han sög = inget jobb = ingen ide längre att backa up Jacksons ev pedofileri = Säger sanningen. Fullt rimlig förklaring, helt klart. Tvivlar på att han slängt sina anställningsavtal. Eller checkar/överföringar från Jackson. Sånt kan man ju fråga sin bank tämlingen enkelt. Kanske får betala en liten slant för det, men du kan alltid få se överföringar sen flera år tillbaka, utskrivna av din bank. Bara att fråga på för Wade dvs

Angående Wade's sålda prylar, som han ville sälja anonymt. Det är hans motiv. Pengar. Finns inget annat. It's all about the money.
However när det blir riktigt konstigt och rejält weird är när Wade Robson sagt i vuxenålder att han inte förstod att det var sexuella övergrepp? Notera att ha en vuxenmans penis i sin mun, som han beskriver så väl i LN in i minsta detalj. Han förstod alltså inte att det var sexuell abuse.

Igen. En vuxenheterosexuell man hävdar alltså att han som liten och vuxen inte förstod att en vuxenpenis i sin mun är ett sexuellt övergrepp!? Hur kan du inte reagera på detta och anse att det är ett väldigt konstigt uttalande?
Vi kör en parallel till riktiga offer igen. Det här är faktiskt nära mitt hjärta, eftersom jag tyvärr kan relatera till 100%.
Patrik Sjöberg (heterosexuell vad jag vet, iaf) som ung reagerade på så enkla saker som "Ska bara rätta till så korven ligger rätt i byxan". Vilket jag själv kan skriva under på. Både jag och Sjöberg var i beroende ställning. Att likställa med Robson/Safechucks kärlek till Jackson. Man såg upp till dessa människor. Då jag tyvärr råkat ut för exakt samma sak som ung.
Jag gapa när han sa det, och fick en klump i magen. Helvete det är ju för fan vad jag blev utsatt för?! Antagligen gick Sjöbergs tränare längre än så. Vilket inte min gjorde, Minns jag nämnde det för morsan som liten notera 7-8år var jag, men hon hade någon bortförklaring om att "är det inte så då? den ska väl ligga rätt i byxan" "Jo, kanske är så". Det är för att det är en sån liten detalj, så subtilt pedofileri. Men nog fan minns jag det. För det var "udda". Det låg liksom där i bakhuvudet hela tiden och när jag hörde att Sjöberg upplevt samma sak..........................
Så för att vara på den klara sidan. Du är 100% säker att ett heterosexuelltbarn inte skulle reagera nämnvärt på att en vuxenman kör in sin penis i dennes mun pga att barnet är/var i beroendeställning till mannen (MJ, Nousiainen, mm)?
Årets Flashback medalj i trollning går till Aw.
Alla andra gånger var de där ensamma, MJ var inte på plats.