2019-01-25, 22:55
Medlem
Gavle112s avatar
Jag undrar hur själva barnen dog. Han säger att de inte visste något och låg i sängen. Men ena pojken måste väl fått en allvarlig shock när han hörde/såg vad pappan gjort och pappan måste ha dödat en pojke i fullt medventande.

Han nämner att han har två bössor dock, så han kanske sköt dom samtidigt. Ni får komma med ideér
Citera
Bannlyst
I den åldern har väl dom flesta barn egna rum!
Lite imovane i kvällssaften och sen gå snabbt från rum till rum så hann dom djupt sovande pojkarna förhoppningsvis varken hunnit känna lr förstå nåt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toolman
Bra teori, "follow the money" är oftast förklaringen. Den vältränade hunken på familjegården måste gjort ont. Men mördaren kunde ha skrivit över hela gården på systrarna innan självmordet. Pojkarna hade då blivit arvslösa.
Nej, man kan inte förhandla bort arvsrätten till sina barn. Laglotten
Citera
2019-01-25, 22:56
Medlem
Kunde vara vilken fyllevideo som helst. (Om det inte vore för det där att han sköt barnen) men annars en lämnad karl som skyller allt på kvinnan som lämnat och jag ska ta livet av mig snack. Ingen förstår, jag orkar inte mer. Snyft, stackars mig, dumma dig....

Har läst många inlägg på Facebook som påminner om detta på helg nätter när fulla människor satt sig vid sina tangentbord. Inlägg som på söndagmornar tagits bort. Men det här är första gången utgången sett ut så här men tårarna o orden har klingat lika
Citera
2019-01-25, 22:56
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Vems inlägg talar ni om? Har varit borta ett tag

Läs inlägg 2437 gjort av ”Jafattar”!
Vet inte vart hen sett inlägget för det framgår inte....
Citera
2019-01-25, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavle112
Jag undrar hur själva barnen dog. Han säger att de inte visste något och låg i sängen. Men ena pojken måste väl fått en allvarlig shock när han hörde/såg vad pappan gjort och pappan måste ha dödat en pojke i fullt medventande.

Han nämner att han har två bössor dock, så han kanske sköt dom samtidigt. Ni får komma med ideér

Man hinner väl inte tänka så mycket om man väcks av en smäll och sen blir skjuten direkt själv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65
Hon har förlorat båda sina barn på ett synnerligen fruktansvärt sätt och detta är vad hon skriver?
Inte ett ord om sina pojkar, sorgen, smärtan???
Var är detta hämtat från?
Hon har haft ork nog att ändra sitt Insta-konto till ”privat” nu....
Man ska nog inte lägga så stor vikt vid hennes inlägg. Hon har troligtvis precis upplevt sin värsta mardröm. Hon är säkert i chock. Det kan ta tid innan hon inser och förstår vad som har hänt. Stackars människa. Jag skulle också ha ändrat inställningarna på insta. Hon är inte så privat längre.
Citera
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Han har en annan fb vän som heter A*ndreas Sl*tt , kan vara han också!

Hur fan kan ni se hans vänner?? Jag kan inte det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Har hittills inte sett nån kommentera detta. Men man både ser och hör att han befinner sig i en bubbelpool när han filmar. Man ser även att han är blöt på överkroppen.
Bubbelpool?! har inte sett eller kommer att se videon. Vad är meningen med det?
Citera
Medlem
Toolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Nej, man kan inte förhandla bort arvsrätten till sina barn. Laglotten

Finns inget kvar att fördela om allt är bortskänkt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Har hittills inte sett nån kommentera detta. Men man både ser och hör att han befinner sig i en bubbelpool när han filmar. Man ser även att han är blöt på överkroppen.

Ja okej då är de därför då..
Citera
2019-01-25, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grem84
Dödsannonser på SR:s föräldrar finns på Sala Allehandas hemsida, tror mamman dog i augusti och pappan i november om jag inte minns fel...
Tror vännen M*ri*nne har en bild på sin insta på deras gravstenar

* a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in