2019-01-25, 22:49
Fruktansvärt att beröva 2 små barn livet. Att må psykiskt dåligt vet jag absolut vad det innebär...men usch 2 oskyldiga stackare som får sätta livet till. Helt ofattbart. Finns ingen förlåtelse alls
Citera
2019-01-25, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag ser en väldigt förtvivlad och väldigt sjuk man i videon.
Egentligen tycker jag man är ute på hal is när man utrönar människor som är totalt främmande för en. Varje människa fungerar på sitt sätt.
Det som sägs i videon är en djupt sjuk och deprimerad människa som hasplar ur sig ord.
... Han har planerat även ett självmord ett tag, med brev och grejer, men trots att han dödat sina grabbar så kanske han får dödsångest av att ta sitt eget liv helt plötsligt? och därför pratar han om att han inte kan sitta inne ett helt jävla liv och att ingen kan hjälpa honom.
Vem vet hur människor kan bli inför sitt eget självmord?

Det behöver inte vara självömkan. Utan ett utslag av psykos han hamnat i, som jag såg här i tråden att vänner oroat sig för att han hamnat i.
Även vid självmord kan människor bli djupt sjuka innan och inte sig själva. Jag tänker inte döma någon, vare sig hans gamla fru eller honom,
för det anser jag mig inte ha rätt som utomstående på ett forum att göra.

Jag säger bara att det kan vara så att han irrationellt hasplar ur sig saker.

Hade han inte kommit över fd frun, trots att han haft flickvän efter henne?

I så fall kan det ju vara att han haft flickvän bara för att göra sin fru svartis och sen behåller han inte denne och han blir djupt svartis på hennes nya kärlek? En störning hos honom. Jag känner igen det från egen bekantskapskrets.

Och vilket trauma att hitta sin flickvän som hängt sig tidigare. Det traumat kan ha kommit ikapp honom.

Hur som. Jag tror på det där vännerna sagt om honom, att han hamnat i psykos.
Och samtidigt har han en självömkande störning. Det där med att han inte klarar av att hans fd fru är lycklig. Men det jag uppfattar av videon är nog ändå ett utvidgat självmord.
Ett inlägg som tål att reflekteras över. Tack.
Citera
2019-01-25, 22:50
Medlem
Gavle112s avatar
Ni som känner "mer empati" på grund av de bakomliggande tragedierna får fan ta o ge er. Hur hade en domstol resonerat? Ja, dom hade skickat gubbjäveln rakt till kumla för resten av livet, eller ännu värre, ligga fastspänd på en bår resten av livet på rättspsyk.
Citera
2019-01-25, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Men ”hoppas att hon tittar” då, är inte det för att ge igen?

Hämnden finns med men den är inte huvudorsaken. Han tar livet av sig för att han mår dåligt och inte orkar.
Citera
2019-01-25, 22:51
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65
Exakt! Fattar inte ett dugg av hennes inlägg och att hon ens orkar vara aktiv på sociala medier?
Hennes inlägg är totalt känslokallt när man läser det!

Tycker inte det är ett konstigt inlägg för hon måste helt klart befinna sig i chockartat tillstånd och det finns ingen möjlighet i världen hon skulle uttrycka sin fruktansvärda sorg i ett första skede. Även om alla på flashback bara älskat om vi fått läsa något groteskt eller om hon ens försvarat sig. Nej vi får nog allt vänta längre
Citera
2019-01-25, 22:52
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Exakt! Fattar inte ett dugg av hennes inlägg och att hon ens orkar vara aktiv på sociala medier?

Vems inlägg talar ni om? Har varit borta ett tag
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Han fick väl sin första tittare. Det går inte att se hans vänlista längre, men baserat på gillningar på hans bilder, så hittade jag en andreas.

https://www.facebook.com/andreas.sellin.33
Kan vara den första person som såg den live, och den enda som hörde honom säga att han nyss skjutit sina grabbar.
Han har en annan fb vän som heter A*ndreas Sl*tt , kan vara han också!
Citera
Medlem
Toolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonora
Det där tror jag tyvärr inte är sant. Jag tror han värderade sin släktsgård högre än sina barn.
Han ville dö själv men absolut inte att exet genom sina barn skulle komma över hans gård där han själv vuxit upp, hans pengar och defenitivt inte att anabola afghanen skulle bo där med hans familj.

Han sa att hon prioriterade helt åt helvete... hon kan inte sköta gård och pengar på ett bra sätt åt hans barn..

Han var stolt berättat att han skrivit precis hur allt skulle bli med gård och hästar till sina systrar....

Gården var orsaken till att han dödade barnen. Det var planerat, och exets liv flralltid förstört på köpet...

Tragisk figur som jag hoppas och tror brinner i helvetet.

Bra teori, "follow the money" är oftast förklaringen. Den vältränade hunken på familjegården måste gjort ont. Men mördaren kunde ha skrivit över hela gården på systrarna innan självmordet. Pojkarna hade då blivit arvslösa.
Citera
2019-01-25, 22:53
Medlem
Är du dum eller? Vem vill se ngt så hemskt?
Citat:
Ursprungligen postat av poncho
Finns filmen att se någonstans?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvet87
han sitter utan tröja pga blodstänk på den förmodligen

Har hittills inte sett nån kommentera detta. Men man både ser och hör att han befinner sig i en bubbelpool när han filmar. Man ser även att han är blöt på överkroppen.
Citera
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Hon har förlorat båda sina barn på ett synnerligen fruktansvärt sätt och detta är vad hon skriver?
Inte ett ord om sina pojkar, sorgen, smärtan???
Var är detta hämtat från?
Hon har haft ork nog att ändra sitt Insta-konto till ”privat” nu....
Hon är i chock och är förmodligen kraftigt drogat. Visa lite respekt.
Citera
2019-01-25, 22:54
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Alltså du vet inget hur hon mår nu, du är verkligen avskyvärd, i stil med mördaren. Fy fan säger jag!!! Undrar vem som var/är känslokall i detta fall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in