2012-01-11, 12:16
Medlem
DoOrDoNots avatar
Det enda du ska göra är att ta åt dig av lappen.
Citera
2012-01-11, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lupane
Kopiera lappen och sätt upp den i trapphuset med tillägget VEM I HELVETET HAR LAGT DET HÄR SKITEN I MIN BREVLÅDA, JAG KNULLAR HUR FAN MYCKET JAG VILL I MIN LÄGENHET! KÖP ÖRONPROPPAR DIN JÄVLA TÖNT

Bäst hittils! Ska nog göra ngt i den stilen .
Citera
2012-01-11, 12:18
Medlem
brewslees avatar
Skriv en egen lapp, "du som skrev lappen om att jag skulle sätta munkavle på min tjej, kom förbi så snackar vi om saken, mvh starcraftbroodwar".

Folk har så jävla lätt att käfta anonymt!
Jag hade också en irriterande granne som gillade att skriva bitchiga lappar (det handlade dessutom inte om något jag hade gjort), men när jag ringde på och sa att jag tror vi har nåt att prata om då var det inga problem alls. Efter det blev vår relation jättebra faktiskt. Det kanske funkar för dig med?
Citera
2012-01-11, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herrpotat
Tycker du ska respektera lappen. Du kan faktiskt knulla på rimliga tider under vardagar, om nu din tjej tvunget vill skrika.

OM du går omkring och knackar på dörrar och frågar vem som kränkt dig genom att klaga på när din flickvän vrålar hela natten, så kommer det nog sluta med att du får en fet käftsmäll.

Visa lite respekt.

Men detta är inget jag/hon gjorde planerat...

Man kan väll inte hjälpa att man har sex en hel natt bara för att man blev sugen??

Ok hon lät en del men vafan, det ska man kunna göra.

(Kanske händer 1-2 gånger i månaden att vi har sex en hel natt, absolut inget vi gör varige natt)
Citera
2012-01-11, 12:23
Medlem
josh.reachers avatar
Det spelar ingen roll om det var oplanerat, eller om det var planerat sedan en vecka tillbaka. Efter kl. 22 ska man inte störa sina grannar. Flytta till ett hus ute i skogen så får ni vråla och stöna hela nätterna.
Citera
2012-01-11, 12:24
Medlem
DoOrDoNots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starcraftbroodwar
Men detta är inget jag/hon gjorde planerat...

Man kan väll inte hjälpa att man har sex en hel natt bara för att man blev sugen??

Ok hon lät en del men vafan, det ska man kunna göra.

(Kanske händer 1-2 gånger i månaden att vi har sex en hel natt, absolut inget vi gör varige natt)

Idiot. Lär dig respektera andra människor. Det finns folk som ska upp och jobba, gå i skolan eller små barn som behöver sova. "Nejmen, en högljudd fest var inget jag planerade, och det händer ju bara en gång i månaden."

Hoppas grannen hör av sig till hyresvärden om det händer igen.
Citera
2012-01-11, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoOrDoNot
Idiot. Lär dig respektera andra människor. Det finns folk som ska upp och jobba, gå i skolan eller små barn som behöver sova. "Nejmen, en högljudd fest var inget jag planerade, och det händer ju bara en gång i månaden."

Hoppas grannen hör av sig till hyresvärden om det händer igen.

Finns inga barn i hela huset och vi har en gavellägenhet, ingen bor under oss. Så de ända personerna som kan ha klagat är ett pansionerat par uppe. Eller en ungdom i våran ålder vid sidan av våran dörr(Inte speciellt troligt då hans sovrum ligger väldigt långt från vårat enligt ritningen).

Pansionärerna kanske ite är riktigt pansionärer än... men de är alltid hemma och de verkar inte ha jobb.

Citat:
Ursprungligen postat av brewslee
Skriv en egen lapp, "du som skrev lappen om att jag skulle sätta munkavle på min tjej, kom förbi så snackar vi om saken, mvh starcraftbroodwar".

Folk har så jävla lätt att käfta anonymt!
Jag hade också en irriterande granne som gillade att skriva bitchiga lappar (det handlade dessutom inte om något jag hade gjort), men när jag ringde på och sa att jag tror vi har nåt att prata om då var det inga problem alls. Efter det blev vår relation jättebra faktiskt. Det kanske funkar för dig med?

Bra ide med.
Citera
2012-01-11, 12:29
Medlem
Oboros avatar
Se nu till att tjejen inte stönar så högt efter 22.00

Inget annat du kan göra.
Citera
2012-01-11, 12:30
Medlem
brewslees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
Se nu till att tjejen inte stönar så högt efter 22.00

Inget annat du kan göra.

Tjejer stönar alltid när de får fb-kuk, det borde du veta
Citera
2012-01-11, 12:30
Medlem
DoOrDoNots avatar
Men det spelar ingen roll!!!

Man får inte störa efter en viss tid, lev med det!
Citera
2012-01-11, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av josh.reacher
Där nämnde han den lilla detaljen.

Ja jävlar det missade jag helt och då håller jag med dig
Citera
2012-01-11, 12:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av josh.reacher
Det är inte din granne som är störig, det är du/ni som ska lära er att inte störa dina grannar efter kl. 22.00.

FEL! Efter 23 ska det vara enligt lagen höjdes med en timme för något år sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in