Citat:
Ursprungligen postat av Brollio
Vad grundar du det på ? H
Hon har sagt att de inte är speciellt högljuda plus att hon tänker testa tipsen hon fick hur hon kunde få sängen att sluta låta. Ser inte riktigt det själviska i det...
Sen nedan.
Och jag antar att TS är en kvinna, det blir lättare att skriva då.
Citat:
Ursprungligen postat av craniumet
Jag förstår att grannen surar, det är sjukt irriterande att inte få sova. Fast vi har ju knappast jättehögljutt sex... Och vi har inte ens sex varje natt (vi är inte sambos). Vad ska jag göra? Sluta ha sex efter 22? Ha sex på golvet istället? Det är ju sängen som rör på sig medan vi håller på..
Vad skulle ni göra?!
Hon visste alltså att sexet levde om. Sängen rörde sig ju för tusan, det är sånt man märker.
Citat:
Hahaha my bad!

Men man kan ju hoppas på det! Så slipper man pinsamma möten i hissen framöver...
Hon hoppas att hennes högljudda knullande får grannen att flytta.
Citat:
Du hade visst svårt för det här med att förstå saker och ting, så jag underlättar det för dig lite. Jag går i skolan dagtid, killen kommer hem från jobbet 22. Undrar när vi ska ha tid om inte på kvällen..? Vi kanske ska leva i celibat istället. Nej, vi kommer fortsätta ha sex, men jag tänker (som redan nämnt) ta hänsyn till grannen och försöka komma på något sätt så hon inte störs av sexdunkandet.
Och det där citatet, ja det var ett skämt. Men du kanske har svårt att uppfatta ironi.
Här ljuger hon om att hon skulle få leva i celibat om hon slutade knulla hemma och dessutom försöker hon skylla den tidigare elakheten om flytten på ironi. Dessutom skriver hon klart och tydligt att hon absolut inte ska sluta ha sex och att hon ska
försöka komma på något sätt att så att grannen inte störs av dunkandet. Märk väl att hon bara ska försöka och att dunkandet ska fortgå.
Citat:
Vi knullar hos honom också! Vi är alltså inte alltid hos mig och gör sexdunkningar. Jag var ironisk. Jag är lika ironisk när jag påstår att du har något att tillföra den här diskussionen. Jag behövde hjälp med tips för att undvika att störa grannen, och du hade inget vettigt att komma med.
Jag skriver sexdunkar eftersom det är det som grannen skrev på lappen. Det är hon ska ha cred för att ha kommit på det ordet. Jag tänker i alla fall fortsätta använda mig av det.

Här kommer det alltså fram att hon inte måste leva i celibat om hon avstår från att knulla hemma. Det gör henne till en lögnare och iaf jag får bilden av att hon är som ett bortskämt, själviskt litet barn i mentaliteten. Ska ha ska ha ska ha.
Citat:
Ja klart vi får ha sex hemma hos honom! Men han bor som sagt inte centralt så det underlättar för oss båda att vara hos mig. Nej helt i celibat skulle vi självklart inte behöva leva, men även där missuppfattade du min ironiska inställning. What to do, skruvar lösa? Du verkar bara vara ute efter att gräla med någon. I desperat behov av uppmärksamhet, mänsklig kontakt eller bara av att ge utlopp för aggressioner? Lägg ner!
Jag må vara kåt, men inte självisk. Hade jag varit självisk hade jag knappast startat den här tråden. Då hade jag pökat på och väntat på att fastighetsägaren ringt mig. Så nej jag tänker hellre fixa problemet än att undvika att ha sex med min pojkvän. Nu kanske du lever i celibat och inte tycker att sex är en stor grej, men för mig är det ganska viktigt att få knulla när jag vill.
Här ser man allra tydligast hur självisk och hemsk hon är. Ingen respekt för någon annan, bara hon får knulla när hon vill. Undar om det gäller överallt? Kanske i barnpoolen på badhuset? I parken? På läktaren under en fotbollsmatch? Säkert är det så. Stackars, stackars grannar säger jag bara.