2012-01-11, 16:31
Medlem
nitinitis avatar
Jag hade blivit lika förbannad om jag hörde en tjej skrika som en åsna när jag ska upp tidigt nästa dag. Du får väl säga till henne att fejka tystare eller sätta munkavel på sliddjuret.
Citera
2012-01-11, 16:33
Medlem
Min-Mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobthesmoker
http://laddauppbilder.se/?di=6132629378812

det kunde ju varit värre.....

14 åring som komponerat den lappen.
Citera
2012-01-11, 16:33
Medlem
lil richs avatar
Köp en egen lägenhet då, som jag förstår det är det betydligt svårare att bli "vräkt" eftersom föreningen då måste tvångssälja lägenheten. När man bor så tätt inpå varandra är det oundvikligt med ljud, men att ligga och skrika en hel natt känns faktiskt lite överkurs. Här hade jag tänkt komma in och försvara dig, men självklart tror jag att även du inser att det måste vara störande under en såpass lång tid? Om det stod så på lappen är det sjukt skriver och jag tror inte att det är en pensionär som har skrivit det. Nästa gång du ser tonåringen tycker jag att du ska konfrontera honom med: "jag såg lappen " och se hur han reagerar. Det är ofta lätt att se när folk ljuger.

Vi kan säga att jag delvis tycker att du har rätt, men delvis även dina grannar. Även om lappen var patetiskt formulerad och låter som en tonåring har skrivit den.
Citera
2012-01-11, 16:35
Medlem
njsdfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starcraftbroodwar
Men detta är inget jag/hon gjorde planerat...

Man kan väll inte hjälpa att man har sex en hel natt bara för att man blev sugen??

Ok hon lät en del men vafan, det ska man kunna göra.

(Kanske händer 1-2 gånger i månaden att vi har sex en hel natt, absolut inget vi gör varige natt)
Men detta är inget jag/hon gjorde planerat...

Man kan väll inte hjälpa att man borrar i väggen en hel natt bara för att man blev sugen??

Ok det lät en del men vafan, det ska man kunna göra.

(Kanske händer 1-2 gånger i månaden att vi borrar en hel natt, absolut inget vi gör varige natt)
Citera
2012-01-11, 16:37
Medlem
Europolitans avatar
Jag hade blvit jävligt irriterad om någon granne höll på som TS gjorde.

Är det lyhört och ett äldre hus får man visa respekt. Det handlar helt enkelt om sunt förnuft och hänsyn. Folk jobbar dessutom och behöver nattvilan.
Citera
2012-01-11, 16:38
Medlem
Samhalls avatar
Citat:
Jag och tjejen hade det lite mysit i natt.

Detta är resultatet av en störig granne!

Lapp: "Börja men BDSM och använd munkavel på bruden eller håll er passiva efter klockan 22, hela byggnaden hör er...

Börjar bli drygt.

Dillemmat är att jag inte vet vem som skrivit den. ser ut som att en kille har skkrivit lappen (handstilen hackig med avsaknad av kvinnliga mjuka penndrag).

Vad sja kag göra?

Knacka på samtiliga grannar och fråga??

Du får väl köpa en gaggboll till bruden så hon håller käft! Hade jag varit din granne så hade du åkt på en käftsmäll!
Senast redigerad av Samhall 2012-01-11 kl. 16:40.
Citera
2012-01-11, 16:40
Medlem
Ejekts avatar
Inte för att vara sån, men som någon skrev: Du får väl säga till tjejen att fejka lite tystare. Finns sällan tillfällen då en tjej eller kille njuter så bortom kontroll att dom inte hör hur dom själva låter.

Respektera dina grannars normala sovtider eller flytta till hus.
Citera
2012-01-11, 16:42
Medlem
Fissionballss avatar
Citat:
torkar mig ej i röven boxtavligt talat...
är du autist??

Jag är inte fattig.

hahahahahahhahaha, bästa inlägget på länge! Helt ologiskt och efterblivet. Det faktum att du inte förstår att dina grannar inte vill lyssna på när du knullar din tjej är bara underligt. Det är inte så jävla svårt att försöka vara lite tystare om man nu ska göra det sent.
Citera
2012-01-11, 16:44
Medlem
fskers avatar
Förstora och sätt upp i trapphuset:

http://1.bp.blogspot.com/-OW9CGGGXZeQ/TgTWEPL9Y3I/AAAAAAAAA14/Pg5bInopS7c/s1600/15578.jpg
Citera
2012-01-11, 16:44
Medlem
CAXAPs avatar
Betalar du hyra så be kvinnan hålla käft, är det din lägenhet så knulla på!
Citera
2012-01-11, 16:55
Moderator
Tystnads avatar
Silvertejp ?

Skämt åsido ,det finns ljudisoleringskivor att köpa som man kan montera på väggarna och tak.
Citera
2012-01-11, 17:03
Medlem
codetracers avatar
Men låt TS knulla efter kl22 och sen göra det några gånger till så han blir vräkt. Sen kan TS få känna på hur det är att inte få fler hyreskontrakt. "hu hu hu de va så fett värt de!" .. jävla bonde. Jag skulle ringt störningsjouren varje gång.

Klaga på personen som skrev lappen?! De visar mer hur dålig hänsyn TS har till sina grannar och förtjänar inte att få bo kvar. Hoppas lappskrivaren är med här på forumet och ser va han skriver, blir en enkel match i Hyresnämnden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in