2008-12-27, 23:41
Medlem
Mr.Fredriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einar-Fredrik
Varför inte bara blanda i gips i tvättmedlet? Finkrossa även tvättmedlet i en mortel så att blandningen inte skiktar sig. Lär ju bli gulliga kläder samt slamra fint i tvättmaskinen med en klump gips.

Det finns en skröna om en läkare på sahlgrenska sjukhuset här i gbg som tröttnade på att läkarspriten alltid tog slut i förtid och helt sonika blandade i cancermediciner i läkarspriten. Mycket riktigt, efter en månad så var en av städerskorna skallig som ett bowlingklot.

Eh va? Hur fasen funkar det? Jag man håret pga. av all strålning som man utsätts för eller har det att göra med mediciner som man tar introvert?
Citera
2008-12-28, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Fredrik
Eh va? Hur fasen funkar det? Jag man håret pga. av all strålning som man utsätts för eller har det att göra med mediciner som man tar introvert?
Vild gissning från min sida, men kan det vara typ cellgift? :P Vet inte om man intar det intravenöst, oralt eller annat sätt.
Citera
2008-12-28, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Fredrik

Citat:
Ursprungligen postat av FromOuterSpace
Vild gissning från min sida, men kan det vara typ cellgift? :P Vet inte om man intar det intravenöst, oralt eller annat sätt.

Tror det var cellgifter ja, är dock en skröna men en bra sådan.
Citera
2009-01-03, 00:25
Medlem
seriously?s avatar
Hur går det då Lillen? Får vi någon update! detta är ju spännande
Citera
2009-01-03, 00:52
Medlem
waaaH_5s avatar
De här var den bästa tråden jag läst på bra länge! Ge den jäveln vad den tål! Att sno tvättmedel är förbannat lågt!
Citera
2009-01-07, 20:29
Medlem
Inte hänt något än?
Citera
2009-01-07, 21:48
Medlem
Jävligt rolig tråd faktiskt.

Kameravarianten skall dock inte underskattas, den ger dig fördel av att veta vem det är (ifall h*n beslutar sig att ge igen, han kan ju t.ex. hugga kniven i din dörr eller (om det är en man) pissa på den mitt i natten).

Så ger h*n igen vet du i så fall vem det är, och att personen vill ha krig. Då går du bara raka vägen till hyresvärden och visar filmen, så får du elake grannen vräkt om du har lite tur. Även en varning från hyresvärden kan ju göra att den här jönsen får svårare att göra något i framtiden medan du klarar dig helt.
Citera
2009-01-09, 11:38
Medlem
kom igen nu! nu måste det ju ha hänt något, över en vecka efter nyår nu..
Citera
2009-01-09, 12:06
Medlem
SgtApones avatar
Det här var ju fördjävla roligt, i all sin tragedi!
Kaustiksoda pajar inte maskinen - du ska väl själv använda den framöver?
En kamera vore riktigt bra, så du vet vem som är tjyven - tjyven vet ju vem DU är - och gör du något så kan du nog förvänta dig något djävelskap (typ inbrott i förrådet) tillbaka. Då kan det vara bra att ha på band ifall något skiter sig.

*prenumererar*
Citera
2009-01-09, 12:22
Medlem
mrBONDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillen.
Update!

Jag har varit runt lite på stan och frågat mig runt. Tyvärr är många färgmedel i flytande form, eller att de ska blandas med stora mängder salt. Blekmedel i form av pulver/saltform har jag inte hittat, ska försöka bege mig till k-rauta idag.

Men en sak jag noterat är iaf att möss eller annan ohyra kan uteslutas. Mina tvättkartonger har flyttats runt! De två tomma kartongerna är fortfarande tomma, och den oöppnade, vågar de inte öppna. Men som sagt, någon är där och pillar och fipplar!

I mitt hus är det hela 36 hyresgäster. Har studerat tvättbokningstavlan den senaste tiden när jag varit och tvättat och tvättmedlet "rört på sig". Av dessa 36 personer kan jag utesluta ett par, 3 st pga nyinflyttning, ty detta har pågått säkert 6 månader. Flertalet hyresgäster verkar ha egen tvättmaskin då deras bokningsgrejj står som "parkerad", så dessa utesluts likaså.

Dock är det två lägenhetsnummer som är med vid de två tillfällen då mitt tvättmedel rört på sig... 3 huvudmisstänkta...

#16 - Antingen en 41 årig man alternativt en 50 årig adlig man. (Vet ej vem som är lägenhet nr 16 ty den är ihopbyggd med antingen #15 eller #17)

#29 - 29 årig tjej, utländska namn, tycks plugga juridik.

Tyvärr reser jag bort i dagarna och kommer hem i mitten av Januari, men ska försöka få tjejen att fortsätta spioneriet. I annat fall så kommer nästa stora uppdatering, med förhoppningsvis blekmedel i Januari.

God Jul på er.

Men förfn.. Om tråden är så intressant som många på slutet ylar om, varför läser ni inte den då??
Citera
2009-01-09, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrBOND
Men förfn.. Om tråden är så intressant som många på slutet ylar om, varför läser ni inte den då??

ber om ursäkt, jag hade fått för mig att det var "efter nyår" som gällde, kan ha varit någon annan som har skrivit det och så råkade bli den tidpunkten jag kom ihåg..
Citera
2009-01-09, 13:37
Medlem
rs5s avatar
Hur skulle t.ex lite badskum/badsalt eller Yes diskmedel funka i antingen tvätt- eller sköljmedlet, borde inte det göra att det blir en jävulskt massa skumm och bubblor?

Eller blanda in sånt där maskindiskmedel i tvättmedlet, det blir väl frätande på kläderna?

Skulle vara en bra hämnd att både förstöra kläderna genom blekning eller dyligt, men också göra så hela rummet täcks med skum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in