2008-12-18, 17:24
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy J Davola
Så du tocker TS ska stå och förklara/ursäkta sig när idioten stulit egendom ur hans privata förråd? Han behöver inte märka upp ett skit för ingen ska röra hans grejer. snarare idioten som ska förklara varför hans fingrar var i TS tvättmedelskartong.
Absolut inte precis tvärtom, för att sätta personen rejält på pottan.
Citera
2008-12-19, 01:46
Medlem
Marmosets avatar
Tja, varken adel eller jurister är ju inte direkt historiskt berömda för sin anspråkslösa ärlighet... Nu blev det t.o.m. roligare!!!

God jul och gott nytt år, TS, vi ses i januari då!
Citera
2008-12-19, 03:17
Bannlyst
När du väl blandar ut blekmedlet i tvättmedlet, blanda så mycket blekmedel som möjligt så att tvätten garanterat blir 100% förstörd.
I värsta fall kan du prova att köpa något flytande och hälla ner det rent i en flaska med sköljmedeln, och ställa där, den lär dom ju också använda om den står där.

Kommer idioten och klagar anmäler du dom för ett antal inbrott i ditt föråd samt stöld.
Citera
2008-12-26, 02:37
Medlem
Amen kom igen nu du har ju haft jättemycket tid på dig! se till o förstör lite kläder nu då!

Skadeglädje är den enda sanna glädjen.
Citera
2008-12-26, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleWille
Amen kom igen nu du har ju haft jättemycket tid på dig! se till o förstör lite kläder nu då!

Skadeglädje är den enda sanna glädjen.

Ja vafan, åtta sidor tråd och inget resultat...
Citera
2008-12-26, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
....det funkar dock skitdåligt till avloppsresning

Kaustiksoda blandar man med kokande vatten. En matsked kaustiksoda och en kanna kokande vatten ger exempelvis ett avgassystem som är spegelrent på insidan. Akta ögonen dock och använd tjock handske etc.
Citera
2008-12-27, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RoTe
Ja vafan, åtta sidor tråd och inget resultat...
TS skrev ju att han inte skulle vara hemma igen förrän efter nyår, han uppdaterar säkert då.
Citera
2008-12-27, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turnip Master
TS skrev ju att han inte skulle vara hemma igen förrän efter nyår, han uppdaterar säkert då.

Jo men hur svårt kan det vara? TS har haft gott om tid på sig... Jag röstar för kaliumpermanganat. Räcker med ett korn i tvätten och allt blir lila. Finns att köpa på apoteket och det används mot nageltrång bl.a.

Edit: Tydligen ska apoteket slutat sälja det, men testa med: http://www.tamromedlab.se Eller testa lite mindre färghandlare.
Senast redigerad av RoTe 2008-12-27 kl. 14:57.
Citera
2008-12-27, 14:58
Medlem
Secs avatar
Idén med kaustiksoda är ju skitbra men frågan är om det inte hade varit fan så mycket roligare att montera upp en kamera och filma hela skiten. Sen polisanmäler man det. Kan se det framför mig...hur jävla kul kan det vara att sitta i tingsrätten och vara anklagad för att ha stulit tvättmedel ur ett förråd? Hahahaha..det måste vara den ultimata jävla hämnden.

Jag hade köpt en kamera direkt. Tur att det inte händer mig..Hade nog lagt lite för mkt tid på ett sånt ärende för mitt eget bästa...
Citera
2008-12-27, 19:04
Medlem
Jag föreslår klor av den typ som används till pooler.

T.ex. det här:
http://www.folkpool.se/Poolkemidesinfektion/Aktionchock-granulat-1kg-fr-chockklorering-5007130

"Snabblösligt granulat (pulver) för chockklorering. Dosering: 200 gr/10 kbm"

Blanda det med tvättmedlet, så att det inte luktar för mycket klor.
Sen tror jag att tvätten hade blivit riktigt ren och fin!
Citera
2008-12-27, 20:41
Medlem
Pallevantes avatar
Har det inte hänt nåt här än? Enda tråden jag nånsin haft på pren, men nu åker den fan bort.
Citera
2008-12-27, 21:12
Medlem
Varför inte bara blanda i gips i tvättmedlet? Finkrossa även tvättmedlet i en mortel så att blandningen inte skiktar sig. Lär ju bli gulliga kläder samt slamra fint i tvättmaskinen med en klump gips.

Det finns en skröna om en läkare på sahlgrenska sjukhuset här i gbg som tröttnade på att läkarspriten alltid tog slut i förtid och helt sonika blandade i cancermediciner i läkarspriten. Mycket riktigt, efter en månad så var en av städerskorna skallig som ett bowlingklot.
Senast redigerad av Einar-Fredrik 2008-12-27 kl. 21:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in