Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
I ett helt annat
aktuellt fall så verkar den äldre mannen ha fått unga kvinnor på fall just genom sitt inflytande och kontakter. Äldre män och unga kvinnor tycks komma hyfsat överens i vissa fall eftersom det slutar med frivillig sexuell samvaro lite då och då?
Samtidigt har vi målet mot den meriterade fotbollsmästaren och den 27 åriga kvinna som riktat allvarliga anklagelser mot honom, det är ingen oäven tanke att hon kan ha känt sig attraherad av honom med tanke på att hon googlade på sex med äldre och trekanter innan besöket hos honom och hans fru men att något gick snett den kväll/natt besöket utspelar sig?
Meriterad fotbollsmästare ha ha ha ha, det var det sämsta jag läst, jag känner fyllot GS då jag själv är ett nyktert fyllo och han har perversa böjelser så för mig är detta inget som förvånar mig.
Blötryggen GS som oftast red på andras prestationer lider av prestationsångest, taskig självkänsla och söker hela tiden efter uppmärksamhet.
Det är jävligt äckligt att läsa att han smygit in i sin styvdotters rum och mitt i natten börjat slicka flickfitta som är mer än 30 år yngre än han själv.
Hur fan kan du sitta här och försköna det han gjort? Har du ingen skam och heder i kroppen alls?