Citat:
Ursprungligen postat av blackie_lawless
21Nyheterna
Vi tar det en gång till:
Vilka vittnesmål i den här tråden anser du trovärdiga? Och då menar jag vittnesmål, inte folk som fabulerar oemotsagda och fritt inför skolklasser eller i media. Återberättandet av hörsägen är fullkomligt ointressant.
Är det måhända så att du knallar runt och tror på myten att det finns tusentals vittnesmål att välja och vraka bland?
Jag tycker det är rätt tjatigt att upprepa mig själv, men det är du och dina revisionistpolare som är i svarsställning. Återkom när du har valt ut ett par vittnesmål
du tycker är extra intressanta/trovärdiga för fortsatt analys. För du anser väl inte att alla tusentals vittnen som lämnat vittnesmål SAMTLIGA har hittat på sina historier? Tror du det är du sannerligen imbecill eller lider av en svårartad faiblesse för konspirationsteoretiska sammansvärjningar.
Upplys oss gärna hur och på vilket sätt du har tillförskansat dig all kunskap som måste krävas för att avfärda SAMTLIGA vittnesmål som fritt fabulerade rövarhistorier. Vem är du? Vad har du för utbildning/akademisk expertkunskap? Varför ska människor över huvud taget tro på dig när du smutskastar vittnesmål om gasningar.
Tänk nu efter innan du svarar nästa gång.