2010-09-07, 23:37
Medlem
plackerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Återigen Viktor - Jag ger mig inte in på några gisslekar om vad folk menade eller ej?
Det är fakta som gäller.

Dessutom så ska du ge tusan i att tillskriva mig några av dina förutfattade meningar vad du tror att vi "revisionister" brukar tro eller göra.
Jag vill helst undvika att falla ner på din låga nivå Viktor. Du famlar efter halmstrån Viktor..

Som i alla andra områden så är det bara fakta som gäller. Hur svårt ska det vara?

Ja det brukar vara väldigt glest med fakta från den revisionistiska sidan. De etablerade vetenskapen producerar i varje fall fakta som går att analysera,kritisera och bedöma. Hittills har jag inte sett ett enda revisionistiskt "fakta" på var exemelvis de norska judarna tog vägen.

Men var så god.
Citera
2010-09-08, 00:49
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plackers
Ja det brukar vara väldigt glest med fakta från den revisionistiska sidan. De etablerade vetenskapen producerar i varje fall fakta som går att analysera,kritisera och bedöma. Hittills har jag inte sett ett enda revisionistiskt "fakta" på var exemelvis de norska judarna tog vägen.

Men var så god.

Du måtte skoja?

Men berätta du då hur alla dessa norska judarna mötte döden i de tyska "dödslägrena" i de tyska "gaskamrarna".
Senast redigerad av Keruac 2010-09-08 kl. 00:57.
Citera
2010-09-08, 00:54
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Så allt snicksnack om tyfus och transit vidare österut för de som försvann, ja att de försvann är ett faktum, är rent nonsens för dig?

Folk försvann Keruac.
Det finns massor med vittnen och bevis för detta.
Men vart de försvann, ja det vill du likt en struts som stoppar ner huvudet i sanden inte fundera på.

Bra jobbat!

/VV

Men återigen Viktor - Det var inga (av Gud´s utvalda) som blev ihjälgasade i några tyska "gaskammare".
Fakta eller så håll käft.
Citera
2010-09-08, 00:58
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
[...]
Men berätta du då hur alla dessa norska judar mötte döden i de tyska "dödslägrena" i de tyska "gaskamrarna".
Jag tar mig den friheten.

Att exakt svara på hur just den eller den norrmannen (och begreppet omfattar givetvis även norska kvinnor och barn) mötte sitt öde i Auschwitz är givetvis rätt omöjligt. Åtminstone för en lekman som mig.

Man kan dock väääldigt lätt säga att Birkenau de facto är (och var) ett dödsläger och, ja, ett utrotningsläger! Hur vill du annars förklara att (vad var det nu) runt 98 % av de deporterade norska medborgarna aldrig mer återfanns i livet efter att ha hamnat på sin slutdestination, i Auschwitz-Birkenau!??
Citera
2010-09-08, 01:19
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Jag tar mig den friheten.

Att exakt svara på hur just den eller den norrmannen (och begreppet omfattar givetvis även norska kvinnor och barn) mötte sitt öde i Auschwitz är givetvis rätt omöjligt. Åtminstone för en lekman som mig.

Man kan dock väääldigt lätt säga att Birkenau de facto är (och var) ett dödsläger och, ja, ett utrotningsläger! Hur vill du annars förklara att (vad var det nu) runt 98 % av de deporterade norska medborgarna aldrig mer återfanns i livet efter att ha hamnat på sin slutdestination, i Auschwitz-Birkenau!??

Ja ta du dig den friheten - Men du gör också bara bort dig.
Läs vad denna tråden handlar om.

Du ska bevisa för mig att det dessa norska judarna mötte döden i en tysk "gaskammare". Eller så bara håll käft!

Detta är ingen gissninglek hur ni "troende" vill att verkligheten ska se ut? Fakta, fakta mina herrar.
Citera
2010-09-08, 01:30
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:

Du ska bevisa för mig att det dessa norska judarna mötte döden i en tysk "gaskammare". Eller så bara håll käft!

Detta är ingen gissninglek hur ni "troende" vill att verkligheten ska se ut? Fakta, fakta mina herrar.
Jaså!? Helt plötsligt bestämmer herr Keruac att tråden inte ska handla om vittnesmål om utrotningsläger utan endast om gaskammare?? Ja, ja... Men int' håller jag käft för det!

Per definition ser jag ett läger (gaskamrar eller ej) som ett utrotningsläger när ca 98 % av de som transporterats dit aldrig mera hörs av.

Så det så!

Edit:
Om jag så skulle (eller kunde) rada upp 4 389 vittnesmål som samstämmigt talar om att de norska judarna mötte döden i nazistiska gaskamrar så blir det inte mera fakta för det.* Åtminstone inte för så kallade "revisionister".

*) Vittnesmål är endast vittnesmål, men de kan ge stöd åt eller avfärda andra mer eller mindre kända fakta.
Senast redigerad av d00rkey 2010-09-08 kl. 01:34.
Citera
2010-09-08, 10:56
Medlem
plackerss avatar
Citat:

Nej, så är det inte. Den saken anses av den etablerade vetenskapen redan vara bevisad. Hårda fakta och bevis är presenterade. Enstaka personer utanför vetenskapen tror inte på dessa bevis och det är inte så mycket att göra åt den saken.

Däremot så är det rimligt att tvivlarna presenterar bevis för sin tes om vad som hände, så att dessa kan granskas och kritiseras.

Vetenskapen hävdar att Elvis är död och att hans död är bevisad. Om tvivlar på att Elvis är död så räcker det inte med att peka på att någon spillt kaffe på obduktionsprotollet, man får faktiskt lägga fram bevis för att Elvis lever.
Citera
2010-09-09, 21:38
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plackers
Nej, så är det inte. Den saken anses av den etablerade vetenskapen redan vara bevisad. Hårda fakta och bevis är presenterade. Enstaka personer utanför vetenskapen tror inte på dessa bevis och det är inte så mycket att göra åt den saken.

Däremot så är det rimligt att tvivlarna presenterar bevis för sin tes om vad som hände, så att dessa kan granskas och kritiseras.

Vetenskapen hävdar att Elvis är död och att hans död är bevisad. Om tvivlar på att Elvis är död så räcker det inte med att peka på att någon spillt kaffe på obduktionsprotollet, man får faktiskt lägga fram bevis för att Elvis lever.

"Hårda fakta och bevis är presenterade".
Det är en fräck lögn.

Denna lögnen om alla dessa "förintade" judarna varav tre miljoner blev "Ihjälgasade" i några "gaskammare" - Det är ett korthus som kommer att falla inom en snar framtid.
Idag så är detta ämnet tabu att ifrågasätta t.o.m brottsligt att ifrågasätta!
Hur jävla sjukt är inte det?

Ingen jävel riskerar fängelse om man tvivlar på att Elvis är död eller ej. Men Gud nåde den stackaren som ifrågasätter om sex miljoner av "dom utvalda" blev "förintade" i tyskarnas "dödslägrer".
Citera
2010-09-09, 22:46
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Jaså!? Helt plötsligt bestämmer herr Keruac att tråden inte ska handla om vittnesmål om utrotningsläger utan endast om gaskammare?? Ja, ja... Men int' håller jag käft för det!

Per definition ser jag ett läger (gaskamrar eller ej) som ett utrotningsläger när ca 98 % av de som transporterats dit aldrig mera hörs av.

Så det så!

Edit:
Om jag så skulle (eller kunde) rada upp 4 389 vittnesmål som samstämmigt talar om att de norska judarna mötte döden i nazistiska gaskamrar så blir det inte mera fakta för det.* Åtminstone inte för så kallade "revisionister".

*) Vittnesmål är endast vittnesmål, men de kan ge stöd åt eller avfärda andra mer eller mindre kända fakta.

d00rkey. Jag vill att denna tråden bara ska handla om "Vittnesmål" om "utrotningsläger och gaskammare".
Men somliga vill tydligen annorlunda?

Denna tråden borde ju vara obligatorisk läsning i alla våra svenska skolor. Men istället så tvingas våra barn sitta och se rena propaganda typ filmen "Schindlers list" och skriva uppsatser om hur man ska bekämpa rasism!

Aldrig ett ord om att hela denna grejen om "förintade" och "ihjälgasade" judar är en stor lögn! Att folk sitter fängslade p.g.a att man ifrågasätter denna lögnen.
Citera
2010-09-09, 22:51
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Aldrig ett ord om att hela denna grejen om "förintade" och "ihjälgasade" judar är en stor lögn! Att folk sitter fängslade p.g.a att man ifrågasätter denna lögnen.

Detta är vittnesmålstråden.
Har du ett enda vittne från de som var med på den tiden som säger det du säger?

Anledningen till att ingen säger det du så falskeligen påstår är ju att det inte är sant.

Presentera nu 'dina' vittnen.
Om du har några.

/VV
Citera
2010-09-09, 23:18
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Detta är vittnesmålstråden.
Har du ett enda vittne från de som var med på den tiden som säger det du säger?

Anledningen till att ingen säger det du så falskeligen påstår är ju att det inte är sant.

Presentera nu 'dina' vittnen.
Om du har några.

/VV

Detta är direkt häpnadsväckande.
Du vill inte ens förstå!

ibland så bör man bara hålla käft. Om inte? Då avslöjar man bara sin dumhet.
Hela denna tråden visar att jag har rätt.

Men du din jäkla hycklare kan vara helt lugn - Det är inte helt omöjligt att du kan göra karriär som en "expert" och föreläsare om "Förintelsen" och om diverse andra "antirasism projekt".
Sanningen är tyvärr helt ovidkommande för er hycklare.
Citera
2010-09-10, 00:14
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Detta är direkt häpnadsväckande.
Du vill inte ens förstå!

Jodå. Jag begriper mkt väl att du inte har en enda person som backar upp dina påståenden.

/VV
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in