2008-12-19, 12:11
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Är du också svårt trög? Jag uppmärksammar de offentliga ekona av detta ständiga flöde av Ho£ocau$tindoktrinering som (ofta naiva) västerländska skolmyndigheter betalar lögnaktiga gamla judar för att de ska utsätta icke-judiska barn för, så att deras förmåga att tänka kritiskt vad gäller "Israel" och den organiserade internationella judenheten ska förlamas. Judetanten nämnde med största säkerhet även "gaskammare" i sin propaganda, men det finns inget "harmlöst" med att indoktrinera barn och ungdomar med judekäringars mögliga sexuella nojor om "den hemska NAZILÄKAREN, en blond tysk".

Kan du förklara varför du tror så irrationellt blint på Rudolf Reders, Yankiel Wierniks och Filip Müllers semilitterata amsagor om Belzec, Treblinka och Birkenau?

Jag tror på det eftersom det är bevisat och klart att det gick till ungefär så som det berättats av 100-tals eller 1000-tals personer som var där.
Att det sedan sitter några judahatande nollor bakom en PC förändrar inte historien.

/VV
Citera
2008-12-19, 12:25
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
indoktrinera barn och ungdomar med..."den hemska NAZILÄKAREN, en blond tysk".
Speciellt med tanke på att den mest ökände av dessa läkare var mörkhårig och brunögd...
Nån måtta får det väl ändå vara på historieförfalskningen...
Citera
2008-12-19, 13:37
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
[...]
Kan du förklara varför du tror så irrationellt blint på Rudolf Reders, Yankiel Wierniks och Filip Müllers semilitterata amsagor om Belzec, Treblinka och Birkenau?
Utan att "tro på" Rudolf Reder, Yankiel Wiernik och Filip Müller specifikt (knappt ens hört talas om dem), så tror jag på att Förintelsen ägde rum eftersom inget framkommit som skulle få mig att börja omvärdera den officiella och vedertagna historieskrivningen!
Citera
2008-12-19, 13:49
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Utan att "tro på" Rudolf Reder, Yankiel Wiernik och Filip Müller specifikt (knappt ens hört talas om dem)---

Det är detta som gör ditt "debatterande" här så fullständigt värdelöst - du har inte ens hört talas om absoluta "nyckelvittnen", med vilka hela gaskammarmyten står och faller. Så länge du inte är beredd att på allvar sätta dig in i vad revisionister och tvivlare skriver, och vad som motiverar tvivlet på den Holocaustmyt som endast kan upprätthållas genom stegrad repression, är dina inlägg endast slöseri med tid och utrymme. Tro hur intensivt du vill, det skiter väl jag i, men sluta låtsas debattera, det förmår du nämligen aldrig.
Citera
2008-12-19, 17:11
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Det är detta som gör ditt "debatterande" här så fullständigt värdelöst - du har inte ens hört talas om absoluta "nyckelvittnen", med vilka hela gaskammarmyten står och faller. Så länge du inte är beredd att på allvar sätta dig in i vad revisionister och tvivlare skriver, och vad som motiverar tvivlet på den Holocaustmyt som endast kan upprätthållas genom stegrad repression, är dina inlägg endast slöseri med tid och utrymme. Tro hur intensivt du vill, det skiter väl jag i, men sluta låtsas debattera, det förmår du nämligen aldrig.
Tack så mycket, Ezzelino! .. Jag känner hur du brinner för den fria åsiktsbildningen och det fria ordet när du skriver (och förmodligen också menar) att jag för tro på Förintelsen hur intensivt jag vill.. Tack alltså!

Men jag tror att du missar en del poänger vad det gäller just den fria åsiktsbildningen och det fria ordet när du vill att jag ska sluta med att "låtsas" (?) debattera!? .. Ska man, enligt dig, vara särskilt skolad i ämnet och i så fall hur mycket för att över huvud taget få uttrycka någon sorts mening?? Måste man vara fullkomlig expert på allt judiskt, alla möjliga judiskklingande efternamn och exakt hur många judar som jobbar på TV4 eller som bor på en specifik gata i Smygehuk?? .. Ska inte även de som är lite mindre begåvade och fattiga i anden också kunna delta? ... (Fast den här sidodebatten bör väl kanske hållas på annat håll?)

Edit: Och så har du ju (återigen) fel i sak på en punkt! Jag skrev inte som du påstår..
Citat:
du har inte ens hört talas om absoluta "nyckelvittnen"
utan att jag..
Citat:
knappt ens hört talas om dem
[kursivering i efterhand]
Senast redigerad av d00rkey 2008-12-19 kl. 17:16.
Citera
2008-12-19, 18:10
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Så länge du inte är beredd att på allvar sätta dig in i vad revisionister och tvivlare skriver

Jag har satt mig in i det.
Det underliggande meddelandet i det mesta de skriver är: Jag hatar judar!

Allt annat är underordnat verkar det som.

/VV
Citera
2008-12-19, 20:07
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Citat:
Utan att "tro på" Rudolf Reder, Yankiel Wiernik och Filip Müller specifikt (knappt ens hört talas om dem), så tror jag på att Förintelsen ägde rum eftersom inget framkommit som skulle få mig att börja omvärdera den officiella och vedertagna historieskrivningen!
Men vilka revisionistiska texter har du läst då? Och vilka vittnesmål har du granskat?
Samma fråga ställer jag till alla gaskammarfans.
Citera
2008-12-19, 20:09
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor

/VV
Aha, du behöver inte svara på frågan i mitt ovanstående inlägg. Du har uppenbarligen inte läst en enda revisionistisk text.
Citera
2008-12-19, 20:18
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor

/VV
Märkligt. Jag har också satt mig in i det, och jag hittar inget sånt. Möjligtvis snöar Jürgen Graf, eller om det var Mattogno, in på NWO ibland, men aldrig i själva texterna. De hålls tvärtom på en akademisk nivå, får man ju faktiskt lov att erkänna oavsett vad man anser om de slutsatser som dras.
Citera
2008-12-19, 22:00
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackie_lawless
Men vilka revisionistiska texter har du läst då? Och vilka vittnesmål har du granskat?
Samma fråga ställer jag till alla gaskammarfans.
Ja du! Jag ska villigt erkänna att jag inte har läst några "revisionistiska" texter.. Inte i deras helhet i alla fall.

Däremot har jag läst en del vittnesmål. Vittnesmålen från offren är jag själv inte särdeles intresserad av. Men när det gäller högre nassefunktionärer och SS-män så är mitt intresse desto större! .. Men det är ändå lite märkligt det här? Så mycket ljug och så många torterade och hotade nassar och före detta SS-gubbar.. som viker ner sig i princip omedelbart för lite bolsjevikiska hårdhandskar och repressiv "judisk maktdemonstration" (??) som om de bara vistats på Kindergarten eller Lebensborn mellan 1933 - 45!?!?!? .. Jag har nog aldrig varit med om några så ryggradslösa individer! Och sådana hyllar ni (nåväl, en del av er) som den ariska och nordiska rasens tappra försvarare och forna hjältar!?? .. Bluuäääh!!!

Om nu Förintelsen (och jag har påtalat detta så många gånger nu att det börjar bli lätt tjatigt).. Om nu Förintelsen är ett påhitt, ett falsarium, en lögn (judisk eller ej) eller en konspiration av efterkrigstidens demokratier i syfte att smutskasta fascismen och i synnerhet nazismen.. Ja, då är det liiiiiiiite märkligt att ni ändå inte lyckas övertyga betydligt fler om det förträffliga i era idéer och teorier!??
Citera
2008-12-19, 22:07
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Citat:
Ja du! Jag ska villigt erkänna att jag inte har läst några "revisionistiska" texter.. Inte i deras helhet i alla fall.

Däremot har jag läst en del vittnesmål. Vittnesmålen från offren är jag själv inte särdeles intresserad av.
Men jösses... Sluta babbla ditt abstrakta flumsnack om konspirationer och förklara nu rakt och redigt varför du inte inte bryr dig ett smack om det ämne du trots allt postat hundratals inlägg om de senaste åren.

Varför har du inte läst några revisionistiska texter?
Varför är du inte särdeles intresserad av offrens vittnesmål? Vilka av dessa har du granskat?
Citera
2008-12-19, 22:32
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackie_lawless
Men jösses... Sluta babbla ditt abstrakta flumsnack om konspirationer och förklara nu rakt och redigt varför du inte inte bryr dig ett smack om det ämne du trots allt postat hundratals inlägg om de senaste åren.

Varför har du inte läst några revisionistiska texter?
Varför är du inte särdeles intresserad av offrens vittnesmål? Vilka av dessa har du granskat?
Albert Speer, Franz Stangl, Rudolf Höss, Joseph Göbbels, Hilter (så klart), Adolf Eichmann.. för att nämna några..

Ja, oj då! Du menar vilka utav offrens vittnesmål.. De enda jag kan komma på nu på rak arm är Imre Kertész, Vladyslaw Szpilman och Miklos Nyiszli.. Fast, som sagt; Jag är inte så värst insatt och att påstå att jag har "granskat" deras uppgifter vore nog lite förmätet av mig att påstå! .. Jag har dock inte funnit någon särskild anledning att tvivla på det jag läst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in