Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Det är detta som gör ditt "debatterande" här så fullständigt värdelöst - du har inte ens hört talas om absoluta "nyckelvittnen", med vilka hela gaskammarmyten står och faller. Så länge du inte är beredd att på allvar sätta dig in i vad revisionister och tvivlare skriver, och vad som motiverar tvivlet på den Holocaustmyt som endast kan upprätthållas genom stegrad repression, är dina inlägg endast slöseri med tid och utrymme. Tro hur intensivt du vill, det skiter väl jag i, men sluta låtsas debattera, det förmår du nämligen aldrig.
Tack så mycket, Ezzelino! .. Jag känner hur du brinner för den fria åsiktsbildningen och det fria ordet när du skriver (och förmodligen också menar) att jag för tro på Förintelsen hur intensivt jag vill.. Tack alltså!
Men jag tror att du missar en del poänger vad det gäller just den fria åsiktsbildningen och det fria ordet när du vill att jag ska sluta med att "låtsas" (?) debattera!? .. Ska man, enligt dig, vara
särskilt skolad i ämnet och i så fall hur mycket för att över huvud taget få uttrycka någon sorts mening?? Måste man vara fullkomlig expert på allt judiskt, alla möjliga judiskklingande efternamn och exakt hur många judar som jobbar på TV4 eller som bor på en specifik gata i Smygehuk?? .. Ska inte även de som är lite mindre begåvade och fattiga i anden också kunna delta? ... (Fast den här sidodebatten bör väl kanske hållas på annat håll?)
Edit: Och så har du ju (återigen) fel
i sak på en punkt! Jag skrev inte som du påstår..
Citat:
du har inte ens hört talas om absoluta "nyckelvittnen"
utan att jag..
Citat:
knappt ens hört talas om dem
[kursivering i efterhand]