Citat:
Ursprungligen postat av blackie_lawless
Smått komiskt och talande att du väljer att placera dig själv på en Lilla Aktuellt-nivå.
Varför är de flesta vittnen trovärdiga?
Och vilka är dessa vittnen du talar om?
Du kanske också håller hårt fast vid myten att det finns tusentals vittnesmål om homicidala gaskammare? Om så är fallet, var har du fått detta ifrån?
Varför är de flesta vittnen trovärdiga?
Och vilka är dessa vittnen du talar om?
Du kanske också håller hårt fast vid myten att det finns tusentals vittnesmål om homicidala gaskammare? Om så är fallet, var har du fått detta ifrån?
Varför är de flesta vittnen trovärdiga? För det mesta som de har sagt har bekräftats i böcker,tidningar,filmer,dokumentärer..... Vilket har tagits upp i andra trådar. Där många grejor har inte fått en rimlig förklaring, på att de inte har hännt.
Och vilka är dessa vittnen du talar om? Förutom denna damen på videon jag länkade. Så har du andra videosnuttar i denna tråd. Med liknande historier, ingen av dem länkade videorna har fått förklaring varför de ljuger. Leopold Engleitner,Rav Steinsaltz,Earl Greif är en många vittnen..... som ger sin historia...
Från tyska sidan har du Böck,Hofman,Hössler med flera som berättar sin historia. Många av dessa nazister uppträdde som vittnen och var inte anklagade för några brott. Varför skulle de känna sig tvingade att ställa upp på detta? Alltså offer och brottslingar pratar om samma händelse. Konstigt!
Du kanske också håller hårt fast vid myten att det finns tusentals vittnesmål om homicidala gaskammare? Om så är fallet, var har du fått detta ifrån Konstig fråga.... du, om någon har läst dessa trådar i flashback. Då förstår man det har hännt... för jag inte fått tillräckliga starka bevis på det inte har hännt, även om jag har läst böcker om de olika teorierna.