2010-05-04, 18:11
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Vad heter det vittnet? Var finns det vittnesmålet?

Ett bra vittne är väl SS- Officer Franz Suchomel. Jag har försökt räkna antal gånger, han har sagt det är "avlusningkammare" eller något liknande. Men inte enda gång har det nämnts.
Han kan knappast räknas som jude som försöker "pressa" pengar från den tyska staten.
Men han är väl galen enligt er eller det är en påhittad historia?

http://divxklip.net/video/xbfPBx8MD_Y/part-6-7-interview-with-a-nazi-ss-officer-franz-suchomel-discussion-of-treblinka-gas-chambers.html
Senast redigerad av Herkulesbig 2010-05-04 kl. 18:16.
Citera
2010-05-04, 19:36
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Vad heter det vittnet? Var finns det vittnesmålet?

Sök på Franz Suchomel på Youtube.
Där har du hela hans vittnesmål på video.
Inga omskrivningar eller felcitat. Bara kalla fakta vad det är han säger skedde.
Han, en SS-man som var där....

/VV
Citera
2010-05-05, 00:04
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Sök på Franz Suchomel

Underbart..."Franz Suchomel" är judepropagandans bästa vittne...Ska man skratta eller gråta.
Jag, Viktor, väljer att (skriftligt) hånskratta - men i mitt medvetande råder ett germanskt allvar och ett romanskt-galliskt-brittiskt sinne, ett europeiskt ironiskt-sarkastiskt tänkande där du och dina gelikar inte ens - kommer att existera.

Upplysningstänkandet, mina mosaiska sekterister, Voltaire och Diderot och våra mest nödvändiga förfäder - vad sade dessa herrar, från ett sjuttonhundratalsperspektiv, om judenheten?
Senast redigerad av Ezzelino 2010-05-05 kl. 00:13.
Citera
2010-05-05, 00:53
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Underbart..."Franz Suchomel" är judepropagandans bästa vittne...Ska man skratta eller gråta.
Jag, Viktor, väljer att (skriftligt) hånskratta - men i mitt medvetande råder ett germanskt allvar och ett romanskt-galliskt-brittiskt sinne, ett europeiskt ironiskt-sarkastiskt tänkande där du och dina gelikar inte ens - kommer att existera.

Upplysningstänkandet, mina mosaiska sekterister, Voltaire och Diderot och våra mest nödvändiga förfäder - vad sade dessa herrar, från ett sjuttonhundratalsperspektiv, om judenheten?

Man får väl småle och skämmas åt den totala avsaknaden av motivering. Du börjar tappa formen, gubbe lille.
Citera
2010-05-05, 03:12
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Man får väl småle och skämmas åt den totala avsaknaden av motivering. Du börjar tappa formen, gubbe lille.

Farbror är bestämt trött...Kan farbror vara lite mer konkret...eller är den demensmedvetna åldringsvården det enda som återstår för herr Sven?

Kan farbror möjligen ha något att erinra mot min vän Thomas Kues historiskt extremt avslöjande analys av judelögnaren Chil Rajchmans saga om "Treblinka":

http://www.inconvenienthistory.com/archive/2010/volume_2/number_1/chil_rajchmans_treblinka_memoirs.php
Senast redigerad av Ezzelino 2010-05-05 kl. 03:20.
Citera
2010-05-05, 07:56
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:

Hånskratta du. Det är förmodligen ditt sätt att bemöta ett vittne du inte kan beslå med något av de vanliga revisionistiska svartmålningarna eller lögnerna.
Som vanligt, Frans var en SS-man som jobbade på plats i ett av lägrena och som träffande beskriver vad som hände.
Vad var det han sa nu? -: "Auschwitz war ein Fabrik..."

Det måste kännas hårt att vara revisionist när dylika vittnen finns.

/VV

Edit: Var det inte avsaknaden av motiv om Frans Suchomel som farbror Sven kommenterade?
Det bemöter du med en lång text om andra?
Du verkar verkligen ha problem med vittnet i fråga.
Senast redigerad av Vänlige Viktor 2010-05-05 kl. 08:04.
Citera
2010-05-05, 12:18
Medlem
unsungs avatar
OT raderat!

// moderator
Citera
2010-05-05, 14:31
Medlem
Pörrs avatar
Citera gärna, men ändra inte det ni citerar. Fetningar, kursiveringar o dyl är dock tillåtet.

/Moderator
Citera
2010-05-05, 14:31
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Farbror är bestämt trött...Kan farbror vara lite mer konkret...eller är den demensmedvetna åldringsvården det enda som återstår för herr Sven?

Kan farbror möjligen ha något att erinra mot min vän Thomas Kues historiskt extremt avslöjande analys av judelögnaren Chil Rajchmans saga om "Treblinka":

http://www.inconvenienthistory.com/archive/2010/volume_2/number_1/chil_rajchmans_treblinka_memoirs.php

Trött och demens... Du gubbe lille kunde inte bemöta vittnet Franz Suchomel med en stavelse och hoppar över till annat. Trött och demens...
Citera
2010-05-05, 16:44
Medlem
Pörrs avatar
Tråden handlar om judars vittnesmål, inte lägervakters.

Trams undanbedes dessutom.

/Moderator
Citera
2010-05-05, 16:49
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Trött och demens... Du gubbe lille kunde inte bemöta vittnet Franz Suchomel med en stavelse och hoppar över till annat. Trött och demens...

I vilket läger satt Franz Suchomel?
Citera
2010-05-05, 17:27
Medlem
Pörrs avatar
Synpunkter på moderering tas i pm, inte i tråden.

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in