2010-07-08, 22:20
  #3001
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
100ggr. Dina överdrifter är lika stora som dina lögner. Vilket direktiv har utfärdats där "vissa" judar ska undantas ausrotten? Är det återigen tankeöverföring som gäller?

En befogad fråga.

Alla icke arbetsföra, gamla och barn blev ju direkt ihjälgasade i gaskamrarna!
Så lyder ju den officella "sanningen".

Men idag så finns det ingen hejd på hur många judiska barn som har överlevt "Förintelsen"..
Citera
2010-07-09, 19:07
  #3002
Medlem
Ingen har påstått att nazisterna var 100% effektiva. Och vissa människor har faktiskt en otrolig chans att överleva.

Och efter kriget var det ju faktiskt ytterst ont om judar i de berörda generationerna (födda 1930-45) i Europa. Det fåtal som faktiskt överlevde har i allmänhet blivit ganska kända, just av den orsaken.

Så återigen kommer vi tillbaka till den centrala fråga som revisionisterna hela tiden smiter från: Vart tog alla judar vägen?
__________________
Senast redigerad av CaesarDavid 2010-07-09 kl. 19:13.
Citera
2010-07-10, 11:29
  #3003
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac

Alla icke arbetsföra, gamla och barn blev ju direkt ihjälgasade i gaskamrarna!
Så lyder ju den officella "sanningen".


Alla?
Kan personerna du refererar till ha menat 'alla på en specifik transport'?

Var fann du 'din officiella sanning' någonstans?
Länka gärna.

/VV
Citera
2010-07-12, 02:16
  #3004
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
En befogad fråga.

Alla icke arbetsföra, gamla och barn blev ju direkt ihjälgasade i gaskamrarna!
Så lyder ju den officella "sanningen".

Men idag så finns det ingen hejd på hur många judiska barn som har överlevt "Förintelsen"..

De har "överlevt" så de kan berätta för omvärlden där vi alla är skuldsatta åt judarna. Hanna Schildt kan inte stå i kö utan att tänka på "selektionen". Fabulatorn Mietek Grocher måste vara så stolt!
Citera
2010-07-12, 06:43
  #3005
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
En befogad fråga.

Alla icke arbetsföra, gamla och barn blev ju direkt ihjälgasade i gaskamrarna!
Så lyder ju den officella "sanningen".

Men idag så finns det ingen hejd på hur många judiska barn som har överlevt "Förintelsen"..

Vad har du fått det ifrån? Den "officiella sanningen" var det 6 miljoner judar som dog, vilken är en siffra jag ifrågsätter. Men det är den officiella siffran. Tyskerna beräknade de fanns drygt 11 ooo ooo +- 1 ooo ooo judar i europa. 11 ooo ooo - 6 ooo ooo = 5 ooo ooo judar överlevde....
Nu satt säkert inte alla dessa 5 ooo ooo i läger...

Men de saknar föräldrar,kusiner,bröder , systrar och övriga släktingar. Vart tog de vägen? för det är enligt officiella listan 6 ooo ooo plus de som dog utanför lägren. Det är mer än halva styrkan...

Sedan kan ju knappast äldre som ej gasades,finnas kvar eller? 40 - 70 åringar(1945), borde i så fall vara idag mellan 105 - 135 år :O . Så de borde vara döda nu. Vad finns kvar?? jo BARN, som överlevde....

Att barn överlevde var väl inte konstigt? bödlerna hann ju inte med döda judar,hottentotter,bögar,kommunister med mera i den takten de ankom. Eller?
därför de försökte byggga ut dödslägren mer och var fullfärd med det. Så de kunde döda i den takten de ankom.
skulle kunna ta upp mer jag gidder ej...

Men så klart barn kan vittna idag *suck* finns inga andra, alla judar dog inte, de lyckades inte döda 100 % som ankom med tågen
__________________
Senast redigerad av Herkulesbig 2010-07-12 kl. 06:45.
Citera
2010-07-12, 23:46
  #3006
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Alla?
Kan personerna du refererar till ha menat 'alla på en specifik transport'?

Var fann du 'din officiella sanning' någonstans?
Länka gärna.

/VV

Detta är ju den "officiella sanningen" - Alla icke arbetsföra (av Guds utvalda) blev ju genast ihjälgasade i de nazistiska "dödslägren".
Oftast så berodde det på om Mengele pekade antingen höger eller vänster?

Skämt åsido!
För den som vill lära sig om sanningen så är det bara att läsa hela denna tråden. Läs hela denna tråden så har ju folk (som är hundrafalt mera kunniga än mig) svarat på dessa frågorna förut!
Citera
2010-07-12, 23:55
  #3007
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
För den som vill lära sig om sanningen så är det bara att läsa hela denna tråden. Läs hela denna tråden så har ju folk (som är hundrafalt mera kunniga än mig) svarat på dessa frågorna förut!
Du har aldrig funderat på att läsa en bok? Eller två.
Citera
2010-07-13, 00:08
  #3008
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
De har "överlevt" så de kan berätta för omvärlden där vi alla är skuldsatta åt judarna. Hanna Schildt kan inte stå i kö utan att tänka på "selektionen". Fabulatorn Mietek Grocher måste vara så stolt!

Ja jävlar - Hanna Schildt!

http://www.levandehistoria.se/node/1606
Hanna känner obehag när hon står i kö eller ser en skorsten..

Jag kan bara tänka mig hur Hanna mår när hon tvingas besöka ett sjukhus?
Alltid vårt fel.
Denna skulden är tidlös..
Citera
2010-07-13, 18:33
  #3009
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plackers
Har inte råkollad de här men det kanske kan vara en början. (det finns mycket mer på tyska)

http://www.sonderkommando-studien.de/artikel.php?c=forschung/significance
Citat:
Ursprungligen postat av blackie_lawless
Här erkänns i alla fall tydliga fel och myter som spridits av Primo Levi och andra:
Such myths and other wrong and defamatory accounts, e.g. by Miklos Nyiszli and Primo Levi (whose writings are based on Nyiszli), or those by Hermann Langbein and Tadeusz Borowski, could only be conclusively refuted with the testimonies of the former prisoners of the Sonderkommando.
...vilket man tackar för.
Ovanstående citat från denna tråd:
https://www.flashback.org/t1060350

Denne Tadeusz Borowski har alltså skrivit boken Välkommen till gaskammaren, mina damer och herrar! (This way to the gas, ladies and gentlemen). Finns att läsa via Google Books här.
Frågan är: Ser förintelsetroende på denna bok som ett vittnesmål? Elie Wiesels Natt verkar ju användas just som vittnesmål. Är det likadant med denna bok?
Citera
2010-07-14, 14:56
  #3010
Medlem
General Nogis avatar
Det kanske bör påpekas att Mattognos kritik av Shlomo Venezias bok Sonderkommando sedan ett tag tillbaka finns tillgänglig även på engelska:

http://www.inconvenienthistory.com/archive/2010/volume_2/number_1/truth_about_the_gas_chambers.php
Citera
2010-07-17, 15:11
  #3011
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaesarDavid

Ingen har påstått att nazisterna var 100% effektiva.

Och vissa människor har faktiskt en otrolig chans att överleva.


Jo, det påstås faktiskt i nästan all "förintelselitteratur"... det systematiska mördandet, maskinellt, känslolöst... effektivt... löpande band... Känns det igen? Nej?

Och nej, oavsett förmåga att överleva strapatser så är det JÄVLIGT svårt att förklara hur man överlever den berömda "selekteringen", där man redan vid ankomst blev utvald till antingen arbete eller döden - och döden betydde: direkt till de berömda gaskamrarna. Och många och dramatiska äro de "vittnesmål" om gaskamrarnas effektivitet, neh? Och enligt samma "vittnesmål" höll ju de stackars mödrarna sina småbarn över sig för att rädda dem så länge som möjligt... så vi MÅSTE utgå ifrån att barnen selekterades bort direkt... bebisar och 1 - 5-åringar är som bekant rätt usel arbetskraft.

Antingen ljuger "vittnena" om selekteringen, eller så ljuger dessa överlevande som var småbarn när det begav sig.
Citera
2010-07-19, 23:04
  #3012
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Jo, det påstås faktiskt i nästan all "förintelselitteratur"... det systematiska mördandet, maskinellt, känslolöst... effektivt... löpande band... Känns det igen? Nej?

Och nej, oavsett förmåga att överleva strapatser så är det JÄVLIGT svårt att förklara hur man överlever den berömda "selekteringen", där man redan vid ankomst blev utvald till antingen arbete eller döden - och döden betydde: direkt till de berömda gaskamrarna. Och många och dramatiska äro de "vittnesmål" om gaskamrarnas effektivitet, neh? Och enligt samma "vittnesmål" höll ju de stackars mödrarna sina småbarn över sig för att rädda dem så länge som möjligt... så vi MÅSTE utgå ifrån att barnen selekterades bort direkt... bebisar och 1 - 5-åringar är som bekant rätt usel arbetskraft.

Antingen ljuger "vittnena" om selekteringen, eller så ljuger dessa överlevande som var småbarn när det begav sig.

Den organiserade judenheten ljuger så in i helvete om judars föregivna, påstådda, inbillade lidanden under detta kataklysmiska krig, som i princip ödelade Europa. Judenheten måste ansvara för sina fräcka och vidriga lögner - eller också måste de europeiska folken lydigt krypa ner i den historiska glömskan..."Israel" är just - "Israel".

Jag läser just nu den härliga studien om Sobibor, författad av Graf, Kues och Mattogno - den ödelägger alla judeocentriska paranoiafantasier om att Sobibor skulle ha varit ett "Förintelseläger med gaskammare".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in