Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Må vi inte glömma Magda Eggens.
Magda Eggens träffade Dr. Mengele.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6404050.ab
"Min älskade lilla syster hade långa blonda flätor ned till midjan, så de tog säkert vara på hennes hår".
Dessa judiska sjuka lögnerna har verkligen inga gränser..
Här skulle jag kunna skriva mera om denna Magda Eggens (som mötte Dr. Mengele) och vad hennes eget (sjuka) folk har gjort Magda..Men jag avstår.
Att denna kvinnan (Magda Eggens) fortfarande tror att tyskarna tog vara på hennes systers hår?!
Det kan man ju bara beklaga.
Det "utvalda folket" ...
Magda Eggens träffade Dr. Mengele.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6404050.ab
"Min älskade lilla syster hade långa blonda flätor ned till midjan, så de tog säkert vara på hennes hår".
Dessa judiska sjuka lögnerna har verkligen inga gränser..
Här skulle jag kunna skriva mera om denna Magda Eggens (som mötte Dr. Mengele) och vad hennes eget (sjuka) folk har gjort Magda..Men jag avstår.
Att denna kvinnan (Magda Eggens) fortfarande tror att tyskarna tog vara på hennes systers hår?!
Det kan man ju bara beklaga.
Det "utvalda folket" ...

Ytterliggare en turnerande gaskammarkandidat som träffat Mengle, så ovanligt. Tre dagar och tre nätter utan mat och vatten. Låter som rena semestern, de flesta judarna brukar åka godsfinka åtminstone en vecka och leva på regnvatten. Eichmann måste ha gjort en miss i tågtidtabellen.
"Hennes historia är en av många – men den tål att berättas, igen och igen. – Det är så viktigt och det är min skyldighet, säger Magda Eggens."
Ja det gäller att övertyga unga människor i tid så inte de elaka nazisterna slår klorna i dem. Tänk så kul det vore att att få närvara på "överlevarnas" årsmöte och få höra alla lögner direkt från källorna. Undrar vad de drar in på lipteatern?
En del påstår att förintelsen skulle vara en hemlighet men Magda, som fick släkten gasad, överlevde och kan berätta. Det ger verkligen ett konfidentiellt intryck. Nazisterna verkade ha svårt att hålla hemligheter och hålla tågtidtabellerna, man kan tro att det handlar om ett u-land i Afrika.
/edit