2010-05-12, 23:39
Medlem
Herkulesbigs avatar
Att man står olika läger är inget nytt.
Det kommer aldrig någonsinn gå bevisa det inte har hännt, finns för mycket bakom att det har hännt. Det kommer aldrig gå bevisa det har hännt, för vissa grejor går att smula sönder.
Vi kommer gå i evig rullande cirkel med bevis och icke bevis.

När det gäller efterkrigstidens vittnesmål från nazister måste man undra om de alla torterades eftersom de erkände dessa fruktansvärda brott som de egentligen alltså inte har begått?

Vad man kan anbefalla, så hur många av revionisterna var där? Hur kan de då säga det är lögn?

Det är ungefär som säga "Adolf Hitler " är påhittad, han aldrig funnits. Finns inga bevis på han har funnits, finns inga fysiska vittnet som kan bekräfta han funnits. vittnen som säger har pratat med han eller haft fysiskt kontakt har blivit manupilerade. Så ge mig ett ynka bevis på han har funnits? Ge mig hans skelett åtminstone så vi kan ta DNA.

Vilket de flesta vet, de är ju så löjligt.. men det går aldrig bevisa han har funnits. Helt omöjligt uppdrag.

Därför kan revionisterna begära "ge mig bevis... blah blah" vilket är omöjligt uppdrag, det vet de. De vittnen som finns är ju stora lögnare och är manipulerade.
Citera
2010-05-13, 10:21
Medlem
Rusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Att man står olika läger är inget nytt.
Det kommer aldrig någonsinn gå bevisa det inte har hännt, finns för mycket bakom att det har hännt. Det kommer aldrig gå bevisa det har hännt, för vissa grejor går att smula sönder.
Vi kommer gå i evig rullande cirkel med bevis och icke bevis.

När det gäller efterkrigstidens vittnesmål från nazister måste man undra om de alla torterades eftersom de erkände dessa fruktansvärda brott som de egentligen alltså inte har begått?

Vad man kan anbefalla, så hur många av revionisterna var där? Hur kan de då säga det är lögn?

Det är ungefär som säga "Adolf Hitler " är påhittad, han aldrig funnits. Finns inga bevis på han har funnits, finns inga fysiska vittnet som kan bekräfta han funnits. vittnen som säger har pratat med han eller haft fysiskt kontakt har blivit manupilerade. Så ge mig ett ynka bevis på han har funnits? Ge mig hans skelett åtminstone så vi kan ta DNA.
Vilket de flesta vet, de är ju så löjligt.. men det går aldrig bevisa han har funnits. Helt omöjligt uppdrag.

Därför kan revionisterna begära "ge mig bevis... blah blah" vilket är omöjligt uppdrag, det vet de. De vittnen som finns är ju stora lögnare och är manipulerade.

Ja, men Hitlers lik har ju obducerats.
Räcker inte det som bevis?
Citera
2010-05-13, 12:31
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rusen
Ja, men Hitlers lik har ju obducerats.
Räcker inte det som bevis?
Är det säkert det var adolf hitler? Även om de checkade tänderna , så var de säkert under tortyr, tandläkaren sade det var adolf hitler's tänder. Men de är omöjligt efter som han aldrig fanns, finns inga bevis på hans existens. Sedan var de ryska "SMERSJ" som skötte obduktionen av en svartbrännd kropp. Men det var på 40 talet, varför visas det inte upp idag? Ett bevis att de har aldrig haft den. Men det betyder inte att det var adolf hitlers's kropp. För det är ju omöjligt för han aldrig funnits.

Så vad menar jag med detta? Jo spelar ingen roll vad som kommer upp, det kan grusas sönder om man vill...
Japp jag har läst: Antony Beevors bok "Berlin, slutstriden 1945" Där det beskrivs om hur hitlers kropp togs hand om...

Detta var litte offtopic, men jag vill bara komma till. Att det spelar ingen roll, hur starka vittnen vi kan plocka fram. Så kan det alltid grusas sönder med en massa smörja. Precis som jag hade kunnat göra med "adolf hitler's" existens...
Citera
2010-05-13, 12:41
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
...Att det spelar ingen roll, hur starka vittnen vi kan plocka fram. Så kan det alltid grusas sönder med en massa smörja. Precis som jag hade kunnat göra med "adolf hitler's" existens...
Nja, ''grusa sönder'' belägg är fel uttryck. Men det går ju alltid att förneka vad som helst, hur dum den strategin än är. Men man vinner ju inte många anhängare på det, eller hur?
Senast redigerad av FritzDaCat 2010-05-13 kl. 12:44.
Citera
2010-05-13, 19:15
Medlem
unsungs avatar
Nu räcker det med off topic om Hitler, åter till ämnet!

// moderator
Citera
2010-05-13, 21:07
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Men Felia och Keruac gör ju det motsatta, de antyder att samtliga vittnesmål är falska.
Jag har alltid endast varit intresserad av ''kall och hård fakta''. Hur många vittnesmål kan egentligen bedömas som falska?
Och vissa vittnen har inte dykt upp förrän på ålderns höst för att de tidigare inte har orkat tala om sina upplevelser, och de ''tjänar'' knappast mycket ''pengar'' på att turnéra i skolor.

Var/när har jag antytt att samtliga vittnesmål är falska?

Många judar led säkerligen alla helvetes kval under WW2 liksom många andra gjorde i den tidens Europa.
När dom ryska barbariska trupperna drog in i Tyskland med alla dessa massvåldtäkterna eller när polacker och tjecker på det mest bestialiska vis fördrev tyskarna - Det får vi inte läsa om idag.
Om det görs det inga judiska Hollywood filmer.

Men åter till topic.
Ännu en fräck judisk "Förintelseöverlevare" ljuger.
http://www.wausaudailyherald.com/article/20100503/WDH0101/100503038/1981

Spana in detta YouTube klippet om "Förintelseöverlevare" i Los Angeles.
http://www.youtube.com/watch?v=c6hKwaDhkqo&feature=player_embedded#!

Här får dom (utvalda folket) sannerligen med allt..
Citera
2010-05-13, 21:18
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Var/när har jag antytt att samtliga vittnesmål är falska?
Ursäkta om jag har missförstått dig.
Kan du nämna ett vittnesmål om Hitlertysklands förintande eller illa behandling av judar i allmänhet, som du anser vara trovärdigt?
Senast redigerad av FritzDaCat 2010-05-13 kl. 21:36.
Citera
2010-05-13, 22:17
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Ursäkta om jag har missförstått dig.
Kan du nämna ett vittnesmål om Hitlertysklands förintande eller illa behandling av judar i allmänhet, som du anser vara trovärdigt?

Hur kan du bara ha mage att ställa denna frågan till mig?

Vem/vilka ljuger om denna "Förintelsen"? Ja just det..
Man måste vara bra sjuk i huvudet om man väljer att profitera på sina egnas lidande.
Om man sviker sina egna så förtjänar man bara förakt.

Men det kommer du aldrig att förstå.
Citera
2010-05-13, 22:41
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:

Ja, vem/vilka gör det?
Visa oss någon ertappad lögnare. (Det finns några ickejudar som har ljugit ihop egna historier, men de blev så småningom avslöjade.)
Citat:
Man måste vara bra sjuk i huvudet om man väljer att profitera på sina egnas lidande.

Nej, hur du tänker just nu är inte lätt att förstå. Vem har svikit vem??
Citera
2010-05-14, 06:11
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:

Det undra jag också: vem sviker vem?,
Vad är det vi inte kan förstå? Kan du förklara det, så man förstår.

Ja du vilka är det som ljuger om denna förintelse! Så som jag ser det så är det revisionisterna.
Alla vittnen(överlevare) som säger det har hännt ljuger... 40 år efter kriget
Alla arbetande vittnen(fångvakterare,tågchafförer,fabrikschefer m.m) ljuger, de måster erkännt via tortyr eller andra hemskheter... 40 år efter kriget
Alla papper som säger något om "förintelse" , måste vara förfalskningar... 40 år efter kriget
All korrespedens mellan folk om "förintelsen" ljuger... 40 år efter kriget
Alla ritningar som antyder en gaskammare, visar fel och det är inga gaskammare.... 40 år efter kriget
Alla filmer som visar eller antyder måste förfalskningar och efter redigerade .. 40 år efter kriget

Så kan jag hålla på nämna saker. Är det ingen litten stor apparat hålla igång för att alla ska ljuga.
Det bara reviosnisterna som förnekar allting. Fortfarande har jag inte sett enda trovärdigt vittne på att det inte har hännt......
Senast redigerad av Herkulesbig 2010-05-14 kl. 06:30.
Citera
2010-05-15, 21:30
Medlem
Keruacs avatar
Må vi inte glömma Magda Eggens.

Magda Eggens träffade Dr. Mengele.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6404050.ab

"Min älskade lilla syster hade långa blonda flätor ned till midjan, så de tog säkert vara på hennes hår".

Dessa judiska sjuka lögnerna har verkligen inga gränser..

Här skulle jag kunna skriva mera om denna Magda Eggens (som mötte Dr. Mengele) och vad hennes eget (sjuka) folk har gjort Magda..Men jag avstår.

Att denna kvinnan (Magda Eggens) fortfarande tror att tyskarna tog vara på hennes systers hår?!
Det kan man ju bara beklaga.

Det "utvalda folket" ...
Citera
2010-05-15, 21:45
Medlem
Citat:
Att denna kvinnan (Magda Eggens) fortfarande tror att tyskarna tog vara på hennes systers hår?!

Avger hon ett säkert påstående?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in