2008-11-26, 12:24
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Vad har andra personers gärningar att göra med dina egna? Kan du inte ta ansvar för dina egna handlingar?
Varför inte bevisa att du står över Zytomierskas billiga sätt, i stället för att vada i samma träsk?

Nu beter jag mig ju inte alls på liknande sätt som exempelvis Vänlige Viktor, jag kallar inte mina meningsmotståndare "mycket sjuka svin och grisar" osv. Att sakligt ifrågasättande diskutera exkrementfantasmanekdoter blir ju nödvändigt om du ska dryfta exempelvis Zisblatts Pulitzerprisnominerade och Spielberghypade skithistoria - om du är för känslig för sådana ämnen behöver du ju inte ägna dig åt det.
Citera
2008-11-26, 12:32
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Nu beter jag mig ju inte alls på liknande sätt som exempelvis Vänlige Viktor, jag kallar inte mina meningsmotståndare "mycket sjuka svin och grisar" osv. Att sakligt ifrågasättande diskutera exkrementfantasmanekdoter blir ju nödvändigt om du ska dryfta exempelvis Zisblatts Pulitzerprisnominerade och Spielberghypade skithistoria - om du är för känslig för sådana ämnen behöver du ju inte ägna dig åt det.
Du kallade väl Zisblatt för käringfan [sic]?
Ett annat citat: 'Imbeciller i USA (bl.a. korkade studenter) grinar ögonen ur sig'

Det var så att jag slogs av likheten mellan Zytomierskas blogg och dina inlägg. Även om hon verkar vara väldigt korkad så tycker jag ändå att ni på många sätt har samma attityd.
För mig kanske 'Zytomierskasyndromet' innebär just att man uttrycker sig på hennes plumpa sätt.
Senast redigerad av FritzDaCat 2008-11-26 kl. 12:38.
Citera
2008-11-26, 12:47
Medlem
Ronaldinhos avatar
Citat:
Nu beter jag mig ju inte alls på liknande sätt som exempelvis Vänlige Viktor, jag kallar inte mina meningsmotståndare "mycket sjuka svin och grisar" osv.

Varför ljuger du? Tror du inte sökfunktionen fungerar? Jag kan snabbt plocka fram ett handfull inlägg där du kallar meningsmotståndare liknande saker. Första gången jag tiltalade dig i detta forum t.ex:

https://www.flashback.org/showpost.php?p=6064268&postcount=45
Citat:
...icke diagnosticerat dumt onelinerkläckande svin...och din hebreiskskrivande sidekick KurZk...kikeboy...troll
https://www.flashback.org/showpost.php?p=6067689&postcount=48
Citat:
dina "rasfränders" narcissistiska sagoberättelser om förmenta lidanden under andra världskriget...dina äckligt hatiska och hämndlystna lipjudeståndpunkter
Vem som helst kan läsa tråden och se vad som föranledde utbrottet. Skall jag fortsätta?
Citera
2008-11-26, 12:51
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Du kallade väl Zisblatt för käringfan [sic]?
Ett annat citat: 'Imbeciller i USA (bl.a. korkade studenter) grinar ögonen ur sig'
---

Det är väl en satans skillnad mellan att beteckna icke-debattörer som ljuger eller låter sig luras till gråt som idioter osv., och att bete sig som exempelvis VV gör i sin omåttliga förbittring över att stå avslöjad som en censur-och fängelseförespråkare vad gäller de personer som enligt honom har "felaktiga åsikter"?

Jag gillar brutalt klarspråk, jag uppskattar Luthers retorik - Zytomierska är en trivial och enfaldig kiss-och bajsjudinna vars "kändisskap" borde vara en skam för varje jude och svensk (Peter Hjörne verkade ju rätt besvärad och irriterad på henne ).

Nog med offtopic nu - vilka "vittnesmål" har du personligen studerat? Vilka förefaller dig mest trovärdiga och betydelsefulla? Du talar om "dokumentation av Förintelsen" - någon sådan existerar förstås inte, då skulle inte Shoahrevisionismen existera. Vad som finns är judiska "vittnesmål" - dvs. lögner "för det judiska folkets bästa".
Citera
2008-11-26, 12:56
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Det är väl en satans skillnad mellan att beteckna icke-debattörer som ljuger eller låter sig luras till gråt som idioter osv., och att bete sig som exempelvis VV gör i sin omåttliga förbittring över att stå avslöjad som en censur-och fängelseförespråkare vad gäller de personer som enligt honom har "felaktiga åsikter"?
Citat:
för att ni dragits gallskrikande ur en judisk $$$$$?

För er upplysning, mammaknullare

Citat:
Jag gillar brutalt klarspråk,
Exakt Zytomierskas standardursäkt!
Senast redigerad av FritzDaCat 2008-11-26 kl. 13:01.
Citera
2008-11-26, 12:56
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldinho
---Skall jag fortsätta?

Detta är inte tråden för den sortens metadiskussioner. Alla mina "hårda ord" under tidigare skeden av diskussionerna på detta forum har direkt orsakats av de extremt hatiska och personsmädande skitstövlar som många gånger om bannats från detta delforum och återkommit under andra namn. Jag tillät inte asen stå oemotsagda och skrämma bort andra tvivlare. Saken är den att jag, om endast modereringen fungerar och skitsnacket av de gaskammartroende plockas bort, nuförtiden inte alls ägnar mig åt något sådant. Låt oss fokusera på sakfrågorna, du kan också svara på den fråga jag nyss ställde åt FritzDaCat.
Citera
2008-11-26, 13:05
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Du talar om "dokumentation av Förintelsen" - någon sådan existerar förstås inte, då skulle inte Shoahrevisionismen existera. Vad som finns är judiska "vittnesmål" - dvs. lögner "för det judiska folkets bästa".
Jaså, men de där 700 ukrainarna som jag refererade till igår då??
Citera
2008-11-26, 13:36
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Jaså, men de där 700 ukrainarna som jag refererade till igår då??

Läs och bemöt frågorna och materialet i inlägg 3630 i "Bevis för förintelsen"-tråden.
Citera
2008-11-26, 14:34
Medlem
FritzDaCats avatar
Edit:
Det ska vara 600 ukrainare.
(Men antalet hittills undersökta massgravar var 700 till antalet!)
Citera
2008-11-26, 16:23
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Edit:
Det ska vara 600 ukrainare.
(Men antalet hittills undersökta massgravar var 700 till antalet!)

Kan du då vänligen redovisa dokumentationen av dessa "judiska massgravar" som "fader Desbois" genom att antasta ukrainska åldringar uppdagat, du verkar ha ett riktigt scoop på gång?
Citera
2008-11-26, 17:38
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Och då fanns det alltså, enligt dig (och kanske andra revisionister) inga judar som arbetade i Birkenau?? Detta är också en nyhet för min del, men mycket "nytt" ska man väl få höra på ett revisionistforum?

Tja.. Vart som helst skulle jag väl tro, om man vill spara sina diamanter i alla fall? Och så håller jag med Vänliga Viktor.. Lär dig förstå sånt du läser! Då kanske du till slut även överger förintelserevisionismen!? ... Brist på sanitära faciliteter är inte detsamma som total avsaknad av demsamma!
Uppenbarligen är det du som har lässvårigheter. Jag skriver väl inte och har aldrig hävdat att ingen arbetade? Det var arbete de stackars satarna blev utsatta för.

Inte heller skriver jag något som kan tolkas som det du hävdar. Jag bara undrar var hon la sin diamantfyllda fecesportion och hur hon utan att upptäckas lyckades leta rätt på dyrgriparna och sedan svälja dem igen? Du tror inte hon tyckte det var nödvändigt att skölja av dem innan hon på nytt svalde dem, eller är det kosher att svälja diamanter med avföring som kryddig sås?
Citat:
Har du någon gång varit utan mat i en eller ett par dagar?? Då vet du kanske att man inte skiter så mycket.. Och då kanske du även skulle kunna förstå att det kanske underlättar hanteringen av diamanterna som omtalas här? (Eller kanske inte ändå?) .. Zisblatt kanske inte behövde "käka" dem mer än någon gång i veckan eller kanske till och med bara någon gång i månaden??
Du påstår att du inte "tar tantens ord för sanning" ändå fortsätter du tjata om "hur hon kan ha löst sitt 'problem'"? Är det inte enklare att erkänna att hon hittar på?
Citat:
Vem påstår att de lyckades hemlighålla mördandet för fångarna?? Precis som du skriver så var det ju en rätt omfattande verksamhet, och anhöriga som valdes ut för arbete undrade givetvis vart deras släktingar tagit vägen efter selektionen.. Frågan var snarare att jag undrade vem eller vilka som normalt berättade sanningen för dem? (Att man brände lik på "löpande band" tror jag inte att det fanns några särskilda frågetecken kring bland fångarna i allmänhet.)
Ena stunden är den påstådda "operationen" hemlig och i nästa mer eller mindre allmänt känd, hur ska ni ha det?
Citera
2008-11-26, 21:14
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Uppenbarligen är det du som har lässvårigheter. Jag skriver väl inte och har aldrig hävdat att ingen arbetade? Det var arbete de stackars satarna blev utsatta för.
Mitt svar föranleddes av din direkta fråga om
Citat:
hur fan kan det ha funnits någon som trodde på överlevnad i ett "utrotningsläger"?

Citat:
Du påstår att du inte "tar tantens ord för sanning" ändå fortsätter du tjata om "hur hon kan ha löst sitt 'problem'"? Är det inte enklare att erkänna att hon hittar på?
Nix, det är det inte! I synnerhet inte så länge ni "revisionister" inte ens klarar av att citera korrekt.. Jag skrev inte så som du skriver att jag skrev!! Jag skrev att "jag inte tar tantens ord för dagsens sanning" (inlägg nr 2238 - kul att du själv länkar förresten och därmed avslöjar ditt misstag), vilket är en jävla skillnad. Dels eftersom jag inte har läst hennes egen berättelse och dels därför att jag inte finner något särskilt skäl att tvivla på hennes övergripande historia så som jag fått den återberättad här..

Citat:
Ena stunden är den påstådda "operationen" hemlig och i nästa mer eller mindre allmänt känd, hur ska ni ha det?
Hemligheter kan väl för fasen läcka ut! Särskilt på ort och ställe för själva hemlighetens utförande.. Eller är det också helt otänkbart för en "revisionist"??
Senast redigerad av d00rkey 2008-11-26 kl. 21:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in