Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Och då fanns det alltså, enligt dig (och kanske andra revisionister) inga judar som arbetade i Birkenau?? Detta är också en nyhet för min del, men mycket "nytt" ska man väl få höra på ett revisionistforum?
Tja.. Vart som helst skulle jag väl tro, om man vill spara sina diamanter i alla fall? Och så håller jag med Vänliga Viktor.. Lär dig förstå sånt du läser! Då kanske du till slut även överger förintelserevisionismen!? ... Brist på sanitära faciliteter är inte detsamma som total avsaknad av demsamma!
Uppenbarligen är det du som har lässvårigheter. Jag skriver väl inte och har aldrig hävdat att ingen arbetade? Det var arbete de stackars satarna blev utsatta för.
Inte heller skriver jag något som kan tolkas som det du hävdar. Jag bara undrar var hon la sin diamantfyllda fecesportion och hur hon utan att upptäckas lyckades leta rätt på dyrgriparna och sedan svälja dem igen? Du tror inte hon tyckte det var nödvändigt att skölja av dem innan hon på nytt svalde dem, eller är det kosher att svälja diamanter med avföring som kryddig sås?
Citat:
Har du någon gång varit utan mat i en eller ett par dagar?? Då vet du kanske att man inte skiter så mycket.. Och då kanske du även skulle kunna förstå att det kanske underlättar hanteringen av diamanterna som omtalas här? (Eller kanske inte ändå?) .. Zisblatt kanske inte behövde "käka" dem mer än någon gång i veckan eller kanske till och med bara någon gång i månaden??
Du påstår att du inte
"tar tantens ord för sanning" ändå fortsätter du tjata om "hur hon
kan ha löst sitt 'problem'"? Är det inte enklare att erkänna att hon hittar på?
Citat:
Vem påstår att de lyckades hemlighålla mördandet för fångarna?? Precis som du skriver så var det ju en rätt omfattande verksamhet, och anhöriga som valdes ut för arbete undrade givetvis vart deras släktingar tagit vägen efter selektionen.. Frågan var snarare att jag undrade vem eller vilka som normalt berättade sanningen för dem? (Att man brände lik på "löpande band" tror jag inte att det fanns några särskilda frågetecken kring bland fångarna i allmänhet.)
Ena stunden är den påstådda "operationen" hemlig och i nästa mer eller mindre allmänt känd, hur ska ni ha det?