2008-01-23, 23:28
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Budikate
---Du gör då verkligen allt för att folk ska tro att du är antisemit.

De som använder termen "antisemit" i ett desperat försök att diskreditera anti-sionister har slut på argument. Antisemitsmädelsen faller platt till marken - och de som hela tiden gurglar fram dem är själva bara, som du, hatiska stackare.
Citera
2008-01-24, 00:01
Medlem
Deannas avatar
Indischer Get och Ezzelino!!

Nu får ni faktiskt ta och skäpa er och sluta tramsa och provocera varandra till tramsinlägg!!

/ Deanna - moderator
Citera
2008-01-24, 21:25
Medlem
d00rkeys avatar
Temakväll om Förintelsen

Temakväll om Förintelsen på Kunskapskanalen (SVT) på söndag (den 27 januari) mellan 20:00 och 22:00, för den intresserade..
Citera
2008-01-24, 22:14
Medlem
TB-303s avatar
Wow, ännu en temakväll! Vad bra de la den så tidigt, då kan de klämma in tre-fyra till temakvällar innan året är slut.
Citera
2008-01-25, 12:22
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
Wow, ännu en temakväll! Vad bra de la den så tidigt, då kan de klämma in tre-fyra till temakvällar innan året är slut.

Bara tre-fyra på ett år? Jag kräver tre fyra i veckan, Ho£ocau$tindoktrineringen får aldrig upphöra, om den inte intensifieras än mer och tvivlarna straffas hårt marscheras vi alla säkert rakt in i "gaskammarna" igen.

Här lite info om hur "falska minnen" kan uppstå och föras vidare, det är ett fenomen som högst sannolikt förklarar mycket av det struntprat "vittnen till Förintelsen" yttrat:

http://forum.codoh.info/viewtopic.php?t=4746
Citera
2008-01-25, 18:11
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Bara tre-fyra på ett år? Jag kräver tre fyra i veckan, Ho£ocau$tindoktrineringen får aldrig upphöra, om den inte intensifieras än mer och tvivlarna straffas hårt marscheras vi alla säkert rakt in i "gaskammarna" igen.

Här lite info om hur "falska minnen" kan uppstå och föras vidare, det är ett fenomen som högst sannolikt förklarar mycket av det struntprat "vittnen till Förintelsen" yttrat:

http://forum.codoh.info/viewtopic.php?t=4746
Ja minst 3-4 gånger i veckan, och med repriser på bästa sändningstid. Byt ut sport- och nyhetssändningar och dokumentärer om ovidkommande massmordsprocesser mot relevanta fakta om de barbariska germanernas försök att utrota europas judar under WWII så inte nazismen kan rentvås och återinföras som styrelseskick i den fria demokratiska världen!

http://www.litek.ws/k0nsl/detox/Eyewitnesses-to-gas-chambers.html.
Citera
2008-01-25, 21:12
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fröken, som skrev i en annan tråd

Jag har träffat s k överlevare, faktiskt, t o m överlevare från Auschwitz och det när jag var betydligt yngre än vad jag är idag, innan Holocausthysterin, och jag har inte hört någon prata om gasningar; det ska du ha klart för dig. Jag har även träffat överlevares barn som heller aldrig har hört sina föräldrar tala om gaskammare eller massgasningar.

Va intressant.
Vad hette dessa överlevare?
Varför satt de där?
Berätta mer om dessa överlevare och när du träffade dom.

mvh
Viktor
Citera
2008-01-25, 21:17
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
/.../ Din, enligt egen utsago, något dysfunktionella hjärna har uppenbarligen 'snöat in' och omfamnat de hattermer som det pseudoreligösa $hoahtemplet påtvingat oss och därmed sålt din själ till giriga och kriminella element. /.../
Hmmm.. Och "giriga och kriminella element", det är??? Inte kan du väl mena ett visst folkslag eller personer tillhörande en viss religion?? Eller? ... (Edit) Nähä... ???
Senast redigerad av d00rkey 2008-01-25 kl. 21:21.
Citera
2008-01-25, 22:31
Medlem
frökens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Va intressant.
Vad hette dessa överlevare?
Varför satt de där?
Berätta mer om dessa överlevare och när du träffade dom.

mvh
Viktor
Ja, så här sett i backspegeln är det verkligen intressant, även om jag mer såg (och ser) dem som människor än "överlevare". Är du så naiv att du tror jag tänker namnge människor jag träffat för längesedan i en tråd på revisionismforumet i Flashback, lille Viktor?

Nåväl, dessa människor träffade jag som sagt när jag var riktigt ung, och jag var inte så påflugen att jag började fråga ut dem om deras trauman. Skulle du gjort det?
Citera
2008-01-25, 22:38
Medlem
Varangians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Länka gärna till "vittnesmålen" eller redovisa vilka böcker en tvivlande gudlös hedning bör införskaffa.

Finns en hel del. Här är en:

http://edition.cnn.com/2005/WORLD/europe/01/26/auschwitz.barber/index.html
Citera
2008-01-25, 23:13
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fröken
Ja, så här sett i backspegeln är det verkligen intressant, även om jag mer såg (och ser) dem som människor än "överlevare". Är du så naiv att du tror jag tänker namnge människor jag träffat för längesedan i en tråd på revisionismforumet i Flashback, lille Viktor?

Nåväl, dessa människor träffade jag som sagt när jag var riktigt ung, och jag var inte så påflugen att jag började fråga ut dem om deras trauman. Skulle du gjort det?

Faktum är att jag skulle det.
Jag tror dessutom att flera av dom skulle ha velat berätta för mig.
Jag hade själv en teckningslärare i grundskolan med ett tauerat nummer på armen. Han var jude och hade suttit internerad under kriget.
Hade jag vetat vad jag vet nu hade jag naturligtvis frågat honom om ALLT han velat berätta.
Hade han sagt nej hade jag naturligtvis respekterat det.
På den tiden var det dock lite tabu eller förbjudet att ens fråga.
Varför vet jag inte men så var det.
Oerhört synd faktiskt att man inte tog chansen när den fanns.
Tänk om de låtit gubben komma upp på historielektionerna när vi läste om andra världskriget och få berätta om sina upplevelser. Otroligt egentligen att detta inte skedde (han kanske inte ville?) och att vi var för dumma för att inte ta tillfället i akt och själva försöka få detta tillstånd.

Men du säger att de inte nämnde ett dugg om gasning samtidigt som du säger att du inte frågade något.
Tror du att de hela tiden satt och berättade om sina upplevelser utan att någon frågade eller visade intresse?
Min teckningsmagister berättade inte han heller om gasningar.
Han berättade heller inget om kriget, men jag tror på något underligtvis att kriget ändå var något han upplevt.
Vad tror du?

/VV
Citera
2008-01-25, 23:30
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varangian
Finns en hel del. Här är en:

http://edition.cnn.com/2005/WORLD/europe/01/26/auschwitz.barber/index.html

Joszef Paczynski? Kan du specificera exakt vad i hans "vittnesmål om gasning" du finner så överväldigande trovärdigt?

http://forum.codoh.info/viewtopic.php?t=1752&highlight=paczynski

Som historiskt vittnesbörd är det enligt min mening fullständigt värdelöst. Paczynskis lögn fungerar endast om publiken är en samling totalt känslostyrda och ohjälpligt godtrogna typer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in