2008-11-25, 21:03
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Du hävdar ju att det var en "utstuderad[sic] brist på sanitära anläggningar" så var fan satt kärringen och sket???

Dags att läsa på lite svenska tror jag.
Eller så låter du språkexperten Biskopsfinger berätta för dig att brist inte är detsamma som avsaknad.

/VV
Citera
2008-11-25, 21:33
Medlem
Rusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Sedan förutsätter du (felaktigt om du frågar mig) att det skulle ha krävts någon särskild avskildhet för att utföra "diamantoperationerna".. Vad grundar du denna slutsats på? .. På att Auschwitz skulle ha varit en rekreationsanläggning där sedvanliga humanistiska ideal, bland annat om avskildhet vid förrättandet av sina behov, blomstrade eller kunde upprätthållas? :

Lite osäker på hur Du menar här, men jag har själv sett porslinstoaletter i Birkenau.
I barackerna alltså.
Därmed inte sagt att det skulle ha varit en "rekreationsanläggning"
Citera
2008-11-26, 00:52
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Du såg händelsevis inte ett diamantgaller i toastolen eller en brilliantavskiljare i avloppet?

Citat:
"---The Fifth Diamond, released in February 2008, is already required reading for Holocaust studies in many schools and has been nominated for a Pulitzer Prize .---"

Imbeciller i USA (bl.a. korkade studenter) grinar ögonen ur sig när Zisblatt färdas runt med sitt struntprat och tjänar ihop till fler och större diamanter att svälja och krysta fram ur slutmuskeln. Och fortfarande berättar den lögnaktiga, germanhatiska käringfan tydligen inte var och hur hon tömde tarmen så att hon kunde behålla diamanterna och dagligen på nytt sluka dem igen i en parodi på kosher girighetsbulimi:

http://media.www.nsucurrent.com/media/storage/paper779/news/2008/11/25/CurrentAffairs/Holocaust.Survivor.Irene.Zisblatts.Tale-3560693.shtml

Citat:
"---Throughout the room, the audience reacted with tears to her painful yet compelling memories.---

When she was taken to the concentration camps, she was forced to give all her personal belongings to the Nazis. She refused to let them take the only memory of her mother, so she put the diamonds in her mouth. "The diamonds were the only thing I had left to remember my mother; she sewed them into my skirt and told me to buy bread with them," said Zisblatt.
When the Nazis were taking out all of the gold teeth and cavities from the Jews, Zisblatt said that she had no other option but to swallow them. She would swallow and excrete and wash and swallow again every day in order to conserve her mother's diamonds.
Zisblatt had the audience in tears in her description on what she thought was her last few minutes alive walking to the gas chambers. "We stood naked waiting in line to get to the gas chambers. But as we stood naked, we didn't feel the nakedness, only our souls were naked," she said.
The passion that Zisblatt stirred amongst the students was remarkable. "I wish all my students could have been there," said Gary Gershman, Ph.D., associate professor of legal studies in the Farquhar College of Arts and Sciences' Division of Humanities. "Even though I read her book, I'm as moved as I've ever been. This reinforces in my mind that it should be mandatory for every student to hear a Holocaust survivor speak."---"
Senast redigerad av Ezzelino 2008-11-26 kl. 01:17.
Citera
2008-11-26, 01:18
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino

Imbeciller i USA (bl.a. korkade studenter) grinar ögonen ur sig när Zisblatt färdas runt med sitt struntprat. Och fortfarande berättar käringfan inte var och hur hon tömde tarmen så att hon kunde behålla diamanterna och sluka dem igen i en parodi på kosher girighetsbulimi:

http://media.www.nsucurrent.com/media/storage/paper779/news/2008/11/25/CurrentAffairs/Holocaust.Survivor.Irene.Zisblatts.Tale-3560693.shtml

Hm en del frågor infinner sig här. Jag har hört talas om uttrycket för snål för att skita och grina när man går på toaletten. Kan Fisblatt vara källan till det? Rimligen borde hon ha luktat skit hela dagarna och då kan jag inte förstå hur en gasning, i välgörande hygieniskt syfte, kunnat undvikas? Jag antar att diamanterna var fasettslipade så hon borde ha skitit blod genom hela sin lägervistelse, det fenomenet borde väl ha synts och uppmärksammats? När jag gjorde lumpen märktes det direkt när nån la av en rökare och hur fan gjorde hon på torsdagar, när ärtsoppan var på utgång? Jag såg härförleden "pulpfiction" där Bruce Willis far spenderade sin tid som krigsfånge i Vietnam med en klocka i arslet. Han svalde dock inte uret utan hade anus som timekeeper. Kan Fisblatt ha sett denna film och hämtat inspiration där?

Det är i vart fall beklämmande att höra hur hon upprepade gånger avvisats från gasningen för att kammaren skulle ha varit full. När man går igenom vittnesmålen så kastades barnen in i kammaren, ovanpå sina föräldrar, och det var 1000 personer på 40 kvm gaskammare. Nog borde väl SS kunnat få in henne med hennes mor? Hjärtskärande, det knyter sig i magen...
Citera
2008-11-26, 01:40
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Noterar Ezzelinos, Felias Och BlizzardKings fascination för anala problem.---

Det är judarnas egen fixering, det s.k. Zytomierskasyndromet : läs de otaliga "sanna berättelserna" Yehuda Abraham hämtar från mainstreamtidningar, "överlevarna" går mycket ofta detaljerat in på sina skatologiska fantasier:

http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=390908&page=381
Citera
2008-11-26, 01:46
Medlem
felias avatar
Nu kan jag efter intensiv efterforskning avslöja var Fisblatt hämtat sin inkomstbringande historia ifrån.

I filmen Marathonmannen där Laurence Olivier spelar nazist som plundrat judar i läger, får han äta tre diamanter som Dustin Hoffman kastar åt honom. Det är alltså sedvanligt koshersmörgåsbord!!!

Blir man bjuden på det ska man passa sig noga för att tugga och dricka mkt olja så de passerar fort som fan.

Filmen borde ses av Vänlige Viktor ty den innehåller en hemsk tandvårdscen där man får ta del av hur "Weisse engel" borrar utan bedövning genom pulpan på en stackars jude, hua, dock utan guldtänder och nackskott. Det sistnämnda beror nog på att regissören var amerikan och inte ryss.

Glömde Viktors länk:
http://www.youtube.com/watch?v=dG5Qk-jB0D4

Och här är diamantätningen:
http://www.youtube.com/watch?v=nG2vlX5xUP8&feature=related

Filmen bygger antagligen på en verklig historia, kanske Fisblatts morsas memoarer.
Senast redigerad av felia 2008-11-26 kl. 01:57.
Citera
2008-11-26, 06:36
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
/.../ filmen Marathonmannen /.../ innehåller en hemsk tandvårdscen där man får ta del av hur "Weisse engel" borrar utan bedövning genom pulpan på en stackars jude, hua, dock utan guldtänder och nackskott. Det sistnämnda beror nog på att regissören var amerikan och inte ryss.

Glömde Viktors länk:
http://www.youtube.com/watch?v=dG5Qk-jB0D4
/.../
Nä men ser man på! Själva sinnebilden av en "snäll" och "human" nazist, förstår jag!?
Citera
2008-11-26, 06:54
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Och hur fan kan det ha funnits någon som trodde på överlevnad i ett "utrotningsläger"? Vi har till leda hört från både "de som var där" och nutida PR-ministrar i zionismens tjänst hur de som var oförmögna att arbeta tveklöst skickades till gaskammaren redan vid ankomsten, selektionen (ibland enbart slumpen om man ska tro 'överlevare').
Och då fanns det alltså, enligt dig (och kanske andra revisionister) inga judar som arbetade i Birkenau?? Detta är också en nyhet för min del, men mycket "nytt" ska man väl få höra på ett revisionistforum?

Citat:
Du hävdar ju att det var en "utstuderad[sic] brist på sanitära anläggningar" så var fan satt kärringen och sket???
Tja.. Vart som helst skulle jag väl tro, om man vill spara sina diamanter i alla fall? Och så håller jag med Vänliga Viktor.. Lär dig förstå sånt du läser! Då kanske du till slut även överger förintelserevisionismen!? ... Brist på sanitära faciliteter är inte detsamma som total avsaknad av demsamma!

Citat:
Du påstår dessutom att fångarna utsattes för systematiska svältförsök, då blir ju följdfrågan hur mycket exkrementer man producerar när man inte konsumerar någon föda?
Har du någon gång varit utan mat i en eller ett par dagar?? Då vet du kanske att man inte skiter så mycket.. Och då kanske du även skulle kunna förstå att det kanske underlättar hanteringen av diamanterna som omtalas här? (Eller kanske inte ändå?) .. Zisblatt kanske inte behövde "käka" dem mer än någon gång i veckan eller kanske till och med bara någon gång i månaden??

Citat:
Hur kan det vara möjligt att hemlighålla en så gigantisk apparat som mördandet av miljoner människor enligt löpande band-principen? "Vittnen" berättar ju hur de redan vid ankomsten på stationen fick veta att de skulle "gå upp i rök". "Slip-of-the-tongue"?
Vem påstår att de lyckades hemlighålla mördandet för fångarna?? Precis som du skriver så var det ju en rätt omfattande verksamhet, och anhöriga som valdes ut för arbete undrade givetvis vart deras släktingar tagit vägen efter selektionen.. Frågan var snarare att jag undrade vem eller vilka som normalt berättade sanningen för dem? (Att man brände lik på "löpande band" tror jag inte att det fanns några särskilda frågetecken kring bland fångarna i allmänhet.)
Citera
2008-11-26, 10:27
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
---Zisblatt kanske inte behövde "käka" dem mer än någon gång i veckan eller kanske till och med bara någon gång i månaden??---

Den på goyims fåraktiga godtrogenhet och lättrördhet profiterande mytomankäringen slukade med största sannolikhet inga diamanter, möjligen har hon gjort det någon enstaka gång, när hon smugglat diamanter eller liknande. Dock bör du lära dig att ta in den information som redovisas i tråden:

https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fmedia.www.nsucurrent.com% 2Fmedia%2Fstorage%2Fpaper779%2Fnews%2F2008%2F11%2F 25%2FCurrentAffairs%2FHolocaust.Survivor.Irene.Zis blatts.Tale-3560693.shtml

Citat:
"---When the Nazis were taking out all of the gold teeth and cavities from the Jews, Zisblatt said that she had no other option but to swallow them. She would swallow and excrete and wash and swallow again every day in order to conserve her mother's diamonds.---"

Hon påstår alltså även att "de onda nazisterna" gick runt i arbetslägret och plockade ut alla guldtänder och tandfyllningar från de stackars blivande investmentbankirerna...Snacka om projicering, Zisblatt är besatt av guld och diamanter och vet att en stor del av hennes publik är lika gement judaiserad och Mammondyrkande.

Citat:
"---och anhöriga som valdes ut för arbete undrade givetvis vart deras släktingar tagit vägen efter selektionen.
Frågan var snarare att jag undrade vem eller vilka som normalt berättade sanningen för dem?---"

Ho£ocau$trevisionister som Jürgen Graf är de enda som bemödar sig om att sakligt och lugnt och grundligt efterforska den historiska sanningen om dessa frågor:

http://www.vho.org/GB/Journals/JHR/19/v19n4p-4_Graf.html
Citera
2008-11-26, 11:15
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Det är judarnas egen fixering, det s.k. Zytomierskasyndromet
I dag hade jag det tvivelaktiga nöjet att för första gången besöka hennes site.
Hon svär, förolämpar sina meningsmotståndare, och är allmänt grov och otrevlig.
Men jag måste nog tyvärr säga att hennes beteende kändes väldigt bekant. Uppenbarligen har 'Zytomierskasyndromet' spritt sig utanför judiska kretsar...
Citera
2008-11-26, 12:05
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
I dag hade jag det tvivelaktiga nöjet att för första gången besöka hennes site.
Hon svär, förolämpar sina meningsmotståndare, och är allmänt grov och otrevlig.
Men jag måste nog tyvärr säga att hennes beteende kändes väldigt bekant. Uppenbarligen har 'Zytomierskasyndromet' spritt sig utanför judiska kretsar...

Är du säker på att Dr Tinnitus och Vänlige Viktor och bolt osv. inte är judar? Viktor kallar nu mest varje dag i dessa trådar meningsmotståndare för "svin och grisar", och Dr Tinnitus var helt besatt av att symboliskt förpassa oliktänkande ner i sin septiktank och andra avföringsrelaterade temata.

Den djupt rotade judiska fixeringen vid mänsklig skit kan vi om intresse föreligger ägna en särskild tråd åt, från rabbinernas fantasier till stand up-komikers favoritskämt:

http://www.dubroom.org/video/yesuslivity001.htm

Citat:
"---Well the rabbi finally gave in and told me that while I was still a Jew I would spend eternity in boiling excrement for believing in Yeshua. I later found out that it says this in the Talmud, b.gittin 57a.---"

Skatologiska fantasmer är dock förstås (även om judar tycks ha en särskild förkärlek för dem) ett allmänmänskligt fenomen, exempelvis Luther, som "var allmänt grov och otrevlig" men i många avseenden en enastående gestalt, kom ofta in på just de liknelserna:

http://forums.skadi.net/showthread.php?t=6326

Nå - "vittnesmålen från Förintelselägren" svämmar över av judisk skit i bokstavlig mening, det måste tillfredsställa något psykiskt skikt hos "överlevarna" att få betalt för att indoktrinerade goyim andäktigt ska lyssna till deras exkrementanekdoter.
Citera
2008-11-26, 12:12
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Är du säker på att Dr Tinnitus och Vänlige Viktor och bolt osv. inte är judar? Viktor kallar nu mest varje dag i dessa trådar meningsmotståndare för "svin och grisar", och Dr Tinnitus var helt besatt av att symboliskt förpassa oliktänkande ner i sin septiktank och andra avföringsrelaterade temata.
Vad har andra personers gärningar att göra med dina egna? Kan du inte ta ansvar för dina egna handlingar?
Varför inte bevisa att du står över Zytomierskas billiga sätt, i stället för att vada i samma träsk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in