Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Och hur fan kan det ha funnits någon som trodde på överlevnad i ett "utrotningsläger"? Vi har till leda hört från både "de som var där" och nutida PR-ministrar i zionismens tjänst hur de som var oförmögna att arbeta tveklöst skickades till gaskammaren redan vid ankomsten, selektionen (ibland enbart slumpen om man ska tro 'överlevare').
Och då fanns det alltså, enligt dig (och kanske andra revisionister) inga judar som arbetade i Birkenau?? Detta är också en nyhet för min del, men mycket "nytt" ska man väl få höra på ett revisionistforum?
Citat:
Du hävdar ju att det var en "
utstuderad[sic]
brist på sanitära anläggningar" så
var fan satt kärringen och sket???

Tja.. Vart som helst skulle jag väl tro, om man vill spara sina diamanter i alla fall? Och så håller jag med Vänliga Viktor.. Lär dig förstå sånt du läser! Då kanske du till slut även överger förintelserevisionismen!? ...
Brist på sanitära faciliteter är
inte detsamma som total
avsaknad av demsamma!
Citat:
Du påstår dessutom att fångarna utsattes för systematiska svältförsök, då blir ju följdfrågan hur mycket exkrementer man producerar när man inte konsumerar någon föda?

Har du någon gång varit utan mat i en eller ett par dagar?? Då vet du kanske att man inte skiter så mycket.. Och då kanske du även skulle kunna förstå att det kanske underlättar hanteringen av diamanterna som omtalas här? (Eller kanske inte ändå?) .. Zisblatt kanske inte behövde "käka" dem mer än någon gång i veckan eller kanske till och med bara någon gång i månaden??
Citat:
Hur kan det vara möjligt att hemlighålla en så gigantisk apparat som mördandet av miljoner människor enligt löpande band-principen? "Vittnen" berättar ju hur de redan vid ankomsten på stationen fick veta att de skulle "gå upp i rök". "Slip-of-the-tongue"?

Vem påstår att de lyckades hemlighålla mördandet för fångarna?? Precis som du skriver så var det ju en rätt omfattande verksamhet, och anhöriga som valdes ut för arbete undrade givetvis vart deras släktingar tagit vägen efter selektionen.. Frågan var snarare att jag undrade vem eller vilka som normalt berättade sanningen för dem? (Att man
brände lik på "löpande band" tror jag inte att det fanns några särskilda frågetecken kring bland fångarna i allmänhet.)