2008-05-11, 23:59
  #1957
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Har den där skiten nerladdad men har inte haft tid att se den. Jag känner väl till avsaknaden av bevis i skådeprocessen i Frankfurt. Ingen av de åtalade SS-männen hade något specifikt att säga om "gasningen" - och kommendanten Baer, som var motspänstig och inte kändes vid någon "Förintelse av miljontals judar i bårhuslokaler/gaskammare" avled behändigt nog innan "rättegången" inleddes...

http://www.forum.codoh.com/viewtopic.php?t=3073&highlight=baer


Bevisning fanns det gott om, vilket alla som inte fått revisionistisk hjärnhinneinflammation fattar.

Så, bara för att en mördare säger att han inte känner till nåt om det han anklagas för, eller bara nekar, så är det ett bevis på hans oskuld eller att det aldrig hänt?

Konstigt att det inte fungerar i andra rättsfall, men med revisionistisk logik är det som gäller i rättegångar om förintelsen...

Dr Tinnitus
Citera
2008-05-12, 00:17
  #1958
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Har den där skiten nerladdad men har inte haft tid att se den. Jag känner väl till avsaknaden av bevis i skådeprocessen i Frankfurt. Ingen av de åtalade SS-männen hade något specifikt att säga om "gasningen" /.../

http://www.forum.codoh.com/viewtopic.php?t=3073&highlight=baer
Hur vet du att den är "skit" om du inte har sett den???

När jag uttalar mig om "vittnesmål" som du, Ezzeslino, hävdar att jag är så oförblommerat okunnig och naiv om, så erkänner jag utan större åthävor och omsvep att jag är oförblommerat okunnig och naiv (relativt i alla fall).. Inte behöver jag länka till Nizkor (som du gör till Codoh - ett förintelseförnekarsvammelforum utan dess like) för att försöka dölja min okunnighet eller för att verka "smart" på något annat konstigt sätt..

Se dokumentären, som innehåller en hel del vittnesmål som vanligt (i enlighet med topic).. Annars kan du väl fan inte uttala dig!

Men jag tror nog att jag förstår precis var skon klämmer som mest!? Kan det vara om hela jäkla foten? .. Vittnesmålen, dokumenten, de anklagades eländiga jävla smitarfasoner och en närmast skrattretande (om man nu skulle kunna skratta åt sådana här saker) slutplädering från SS-svinens försvarare visar ju på något som du och alla andra förnekare inte vill hålla med om.. Och då är ju såklaaart hela dokumentären bara skit, propaganda, lögner från början till slut och dessutom vet väl alla att i demokratiska Västtyskland använde man svår tortyr och dödshot mot anhöriga mot trilskande vittnen från förövarsidan.

Äh, jag blir fan upprörd! .. Fast jag vet också mycket väl att det inte är lönt.. att bli upprörd alltså.....
Citera
2008-05-12, 00:48
  #1959
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
/.../ "Förintelsen" är den mest propagandistiskt hårdlanserade myten i modern tid, en pseudo-religion som håller västvärlden fjättrad i en osunt vördande hållning gentemot den organiserade, chauvinistiska judendomen och "Israel", och förhindrar särskilt alla europeiskättade folks försvar av de egna traditionerna och territorierna ("Auschwitzspöket" som nästan alltid dras fram när "rasister" ska bekämpas, åtminstone när inget annat biter på den som anser sig ha en etnicitet och ett ursprung som är värt att vara stolt över och bevara).
Helt och hållet i (relativ) klartext! Tack så mycket, Ezzeslino!

Om Förintelsen inte fanns så skulle rasismen vara mer politiskt gångbar. Utan Förintelsen skulle de "som anser sig ha etnicitet och ett ursprung som är värt att vara stolt över och bevara" kunna arbeta lite lättare.. Förintelsen gör det svårt för rasister och de "rasmedvetna" (som t ex nynazister) att torgföra sina idéer som ett gångbart och helt acceptabelt alternativ till liberalism, konservatism, socialism etc.. Och Förintelsen försvårar "särskilt alla europeiskättade folks försvar av de egna traditionerna och territorierna"..

Det är precis det jag har hävdat många, många gånger tidigare, men då har ni "revisionister" aldrig velat kännas vid detta faktum.. Ni är ju bara "sanningssökare"...
__________________
Senast redigerad av d00rkey 2008-05-12 kl. 00:50.
Citera
2008-05-12, 01:01
  #1960
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Det är precis det jag har hävdat många, många gånger tidigare

Jag har skrivit detta tidigare, men så disträ (för att uttrycka det snällt) som du är är det inte underligt att du missat det. Saken är förstås den att du, eftersom du är en Shoahpropagandist, förvränger vad jag verkligen skriver och att du därför kallar europeiska människor (och icke-judar i allmänhet) som förstår att de har traditioner och territorier att värna för "rasister" etc.
Försök att någon gång självmant skriva ett ontopicinlägg - med lite ansträngning kanske du klarar det.
__________________
Senast redigerad av Ezzelino 2008-05-12 kl. 01:03.
Citera
2008-05-12, 01:19
  #1961
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Jag har skrivit detta tidigare, men så disträ (för att uttrycka det snällt) som du är är det inte underligt att du missat det. Saken är förstås den att du, eftersom du är en Shoahpropagandist, förvränger vad jag verkligen skriver och att du därför kallar europeiska människor (och icke-judar i allmänhet) som förstår att de har traditioner och territorier att värna för "rasister" etc.
Försök att någon gång självmant skriva ett ontopicinlägg - med lite ansträngning kanske du klarar det.
Ja, givetvis.. Traditioner kan man värna utan att vara rasist. Jag brukar själv ta mig en liten stänkare nån gång ibland till en go' supvisa av Bellman. Och så gillar jag ju självklart midsommarfirande t ex... Men jag brukar aldrig (hör och häpna) tänka; "Fan oxå! Förintelsens historiska faktum gör att jag inte kan vara svensk längre."

Territorium kan man också värna utan att vara rasist. Åtminstone under ett angrepp av klassen Pearl Harbor, 9/11 eller Tysklands angreppskrig i Europa under WWII... Jag hävdar bestämt att de danskar, norrmän, belgare, fransmän, holländare, polacker, tjecker, italienare, etc, etc, som kämpade mot de nazistiska ockupanterna hävdade sina länders territoriella integritet.. Och inte fan vill jag kalla dem rasister för det!

Vad är det egentligen som Förintelsens historiska faktum (om man nu antar att majoriteten tror på detta "faktum") gör så svårt???
Citera
2008-05-12, 09:36
  #1962
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Helt riktigt! Sanningen är det enda man bör söka och eftersträva, oavsett konsekvenserna. Men sanningen är det som dessa Israelpropagandister fruktar mer än någonting annat - har man sett Elie har man sett en vidrig lögnare:

http://www.ushmm.org/museum/exhibit/focus/wiesel/

http://www.thesignpost.org/johns-gospel/gj8-txt.html
Citat:
"---Ye are of your father the devil, and the lusts of your father ye will do. He was a murderer from the beginning, and abode not in the truth, because there is no truth in him. When he speaketh a lie, he speaketh of his own: for he is a liar, and the father of it.---"
lol, från första länken:

“A memorial unresponsive to the future would violate the memory of the past.” — Elie Wiesel, First Council Chair, September 1979

“I feel a sense of communion with the spirits of those who died and those who survived to bear witness. I have never felt more human.” — Oprah Winfrey, Auschwitz, January 2006

Det här är ju bara för mycket crock of shit. Nu räknas alltså Oprah Winfrey som ett Holocaust-vittne? Det här börjar nästan kännas som "Jehovas vittnen", knäppa pseudo-kristna som aldrig har sett Gud men ändå låtsas som att de är några vittnen.

Och Jesus beskrivning av judarna som djävulens barn och att djävulen är lögnens far, är en i sammanhanget mycket sanningsenlig beskrivning. Holocaust-myten är ju onekligen den mest säljande historiska lögnen genom historien, inte minst p.g.a. de "judiska vittnen" som har dikterat ihop lögnen som de kallar Shoah.

Winfreys citat är ju dessutom en indikation på vart vi håller på att gå med Holocausthysterin. Det är den nya "humanistiska" religionen. Vill du känna dig medmänsklig så måste du helga Shoah-mytens minne.

I deras vildaste fantasier säger jag bara.
__________________
Senast redigerad av EliasAlucard 2008-05-12 kl. 09:39.
Citera
2008-05-12, 16:39
  #1963
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
lol, från första länken:

“A memorial unresponsive to the future would violate the memory of the past.” — Elie Wiesel, First Council Chair, September 1979

“I feel a sense of communion with the spirits of those who died and those who survived to bear witness. I have never felt more human.” — Oprah Winfrey, Auschwitz, January 2006

Det här är ju bara för mycket crock of shit. Nu räknas alltså Oprah Winfrey som ett Holocaust-vittne? Det här börjar nästan kännas som "Jehovas vittnen", knäppa pseudo-kristna som aldrig har sett Gud men ändå låtsas som att de är några vittnen.

Och Jesus beskrivning av judarna som djävulens barn och att djävulen är lögnens far, är en i sammanhanget mycket sanningsenlig beskrivning. Holocaust-myten är ju onekligen den mest säljande historiska lögnen genom historien, inte minst p.g.a. de "judiska vittnen" som har dikterat ihop lögnen som de kallar Shoah.

Winfreys citat är ju dessutom en indikation på vart vi håller på att gå med Holocausthysterin. Det är den nya "humanistiska" religionen. Vill du känna dig medmänsklig så måste du helga Shoah-mytens minne.

I deras vildaste fantasier säger jag bara.

Så är det: genom att tro blint på Holocaustmyten och dess dikotomi ondska/godhet (tyskar/judar) och kväva sitt kritiska förnuft och varje lust att ställa frågor eller nyansera "den moraliska ekvationen" så blir man i vår tid i västvärlden en fullvärdig medlem av samhället, eftersom man delar "den enda rätta tron". Tvivlaren måste ur denna mentalitets perspektiv vara ond, dessutom dum, obildad och konstig , en given paria, en outcast och heretiker:

http://www.chron.com/disp/story.mpl/headline/metro/5771573.html

Citat:
"---Warren led a life dedicated to education, and in 2003 created, through her family foundation, a Holocaust Museum fellowship for future teachers.

The weeklong program, which draws participants from across the nation, focuses on the periods of hate and apathy. Almost 2,000 college education majors have attended the sessions.

"Looking to the past and the Holocaust," she said, "I felt such trauma and such horrible things can happen only because people are ignorant. In order to eliminate ignorance, you must be educated."

Vad denna judetant Naomi Warren (f.Kaplan) inte tänkt på är att ju mer man lär sig om "Förintelsen" som den saluförs av chauvinistiska judar världen runt, i Sverige exempelvis genom Bruchfelds och Levines massdistribuerade, fåniga och grovt lögnaktiga snyftpamflett "...om detta må ni berätta", desto mindre tror man på denna "Förintelse".
Citera
2008-05-12, 16:57
  #1964
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Så är det: genom att tro blint på Holocaustmyten och dess dikotomi ondska/godhet (tyskar/judar) och kväva sitt kritiska förnuft och varje lust att ställa frågor eller nyansera "den moraliska ekvationen" så blir man i vår tid i västvärlden en fullvärdig medlem av samhället, eftersom man delar "den enda rätta tron". Tvivlaren måste ur denna mentalitets perspektiv vara ond, dessutom dum, obildad och konstig , en given paria, en outcast och heretiker:

http://www.chron.com/disp/story.mpl/headline/metro/5771573.html

Vad denna judetant Naomi Warren (f.Kaplan) inte tänkt på är att ju mer man lär sig om "Förintelsen" som den saluförs av chauvinistiska judar världen runt, i Sverige exempelvis genom Bruchfelds och Levines massdistribuerade, fåniga och grovt lögnaktiga snyftpamflett "...om detta må ni berätta", desto mindre tror man på denna "Förintelse".
Absolut; ju mer man lär känna lögnen närmare inpå ytan, desto mer föraktar man lögnen. Jag gillade det här stycket:
Citat:
"Looking to the past and the Holocaust," she said, "I felt such trauma and such horrible things can happen only because people are ignorant. In order to eliminate ignorance, you must be educated."
Nazisterna var ju knappast ignoranta. Nazisterna kände ju till vad bolsjevikjudarna sysslade med. Men enligt hennes logik så är hebréerna ignoranta p.g.a. alla gojim-folkslag som hebréerna slaktade i bibliska tider.

Vilken condescending bitch.

Edit:

Är det förresten bara jag som ser det märkliga i att två miljardärer (Wiesel och Winfrey) propagerar för Shoah-myten som "vittnen"? Det råkar inte vara så att de har pengar att tjäna på att agera "vittnen"?

“In Jewish history there are no coincidences.” — Elie Wiesel
__________________
Senast redigerad av EliasAlucard 2008-05-12 kl. 17:56.
Citera
2008-05-12, 18:09
  #1965
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Mordvapnet, dvs ZyklonB-gasen har ventilerats ut från gaskamrarna för länge sedan, så det kan man inte ta reda på vid dags datum.
Däremot finns det dokument som visar på beställningar till tillverkaren som ökade rejält när det var dags för gasning av fångar.

/VV
Vilka gaskammare? Är det inte Pressac som påstår att 95% av dessa beställningar användes till avlusning?
Citera
2008-05-12, 18:26
  #1966
Medlem
Ezzelinos avatar
Här en judetant som påstår att hon tvingades stå upp i en järnvägsvagn i sex veckor...och hennes historia blir inte klarare efter det. Men idiotjournalisten på NBC får in lite Torahsvammel i storyn i alla fall - dock "glömmer" hon att Jahve i myten om hemsökelserna som drabbade Egypten inte bara "räddade judarnas förstfödda" utan med glädje och sinnesnärvaro förintade alla de icke-judiska egyptiernas förstfödda. Rose Nortman har tydligen funnit just den järnvägsvagn där hon, oklart varför, stod rakt upp och ner i sex veckor - den är väl ett slags helgonrelik, antar jag, som de, åtminstone enligt den något virriga reportern, tycks ha fraktat till USA:

http://www.nbc-2.com/articles/readarticle.asp?articleid=18827&z=3

Citat:
"---The Nazis invaded Poland on her wedding day and Nortman and her husband were separated. After that, she was forced to live inside a Nazi boxcar for six weeks. And because it was crammed with 150 people, it was standing room only.

But the toughest moment for Nortman came after she left the boxcar and was taken to a concentration camp. There, she gave birth to her first son. But at just six-weeks-old, he ultimately died from starvation. She says no one would help her baby boy.

"I said, 'You see this baby is dying.' And he said, 'No it has a fever.' I went to the cemetery and I buried the baby," said Nortman.

On this Passover, as Jews celebrate how God spared their first-born sons during bondage in Egypt, Nortman can't help but remember how her first born was taken from her.

Sunday, Nortman and her son Jack spent the holiday touring the museum and remembering the horrors.

"We always remember at Passover, what they went through," said Nortman.

While Passover celebrates the Jewish lives that were spared, the Nortman family can't forget the lives that were taken thousands of years later.

The boxcar seen in Amie McLain's video will be put on display at Seacrest Country Day School starting Monday morning.---"

Och här en ukrainsk judinna som, i strid med myten om "Förintelsen", inte förintades fast hon bara var 8 år (och alltså inte kunde arbeta) 1942, när hon och modern greps och förpassades till "a Nazi holding facility". Fast hon inte dödades eller avled är hon enligt reportern "ett av Holocaustens offer":

http://media.www.arbiteronline.com/media/storage/paper890/news/2008/04/17/Culture/Local.Holocaust.Survivor.Pens.Memoir-3330209.shtml

Citat:
"---Today, one more victim of the Holocaust is given a name and recognized for their trials, "I Remember …" is Holt's self-published, emotional recount of a few of her childhood years spent in a Nazi holding facility.

"I was reluctant to begin writing this book because I feared it would start the agony I had buried more than 50 years ago," Holt said.

As a more mature woman, she eventually realized what was best. "Finally, I accepted that my story was one that needed to be told

and that only I could tell [it]," Holt said.

That story begins when Holt, at 8-years-old, and her mother were abducted by a band of Nazis near their home in 1942. They were then forced into cattle cars, and then to a concentration camp near Grajevo, Poland, where they would inanimately exist for the next two years.

Both Holt and her mother were eventually transferred to Dachau---"
__________________
Senast redigerad av Ezzelino 2008-05-12 kl. 18:53.
Citera
2008-05-13, 09:22
  #1967
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Lögn - länka till information om dessa påstådda dokument.

Jag får väl göra det då.

http://www.rodoh.us/arts/arts1/gerstein/hebert2006.pdf

Citat:
Then came his fateful expedition. On 8 June 1942, Sturmbannführer Rolf
Günther, Adolf Eichmann’s deputy at the Reich Security Main Office, handed Gerstein
an order to obtain one hundred kilograms of Zyklon B. The stated purpose: to examine
the possibilities of replacing the existing killing method in the death camps (i.e.,
carbon monoxide) with this poison gas.

57. Interrogation of Kurt Gerstein at the 2nd Military Tribunal of Paris for the investigation of
war crimes, 19 July 1945, LAB, Bestand 5, 2, no. 489b.

Citat:
Since an average of six kilograms of Zyklon B was required to asphyxiate 1,500 people, “Gerstein’s” 1,775 kilograms of Zyklon B accounted for 450,000 deaths in Auschwitz.

http://www.nizkor.org/ftp.cgi/orgs/german/farben.ig/farben.001

Citat:
In the past the S.S. had bought moderate amounts of Zyklon B from
Degesch as a vermin control in its concentration camps. When the
Final Solution added Jews to the S.S. extermination plans, Degesch
profits reflected the new prosperity. I.G.'s dividends on its
Degesch investment for the years 1942, 1943, and 1944 were double
those of 1940 and 1941.

At least one top official of Degesch, Gerhard Peters, the managing
director, definitely knew about the new use of Zyklon B. He had
been specifically informed of the details of the Final Solution by
Kurt Gerstein, the chief disinfection officer of the S.S., who did
the purchasing of Zyklon B.

There was still another episode that gave the officials of Degesch
more than a hint of the dread purpose to which their Zyklon B was
being put by the S.S. When manufactured as a pesticide Zyklon B
contained a special odor, or 'indicator,' to warn human beings of
its lethal presence. The inclusion of such a warning odor was
required by German law. When the S.S. demanded that the new,
large order of Zyklon B omit the 'indicator,' no one familiar with
the workings of the S.S. could have failed to realize the purpose
behind the strange request. The Degesch executives at first were
unwilling to comply. But compassion was not behind their refusal.
What troubled them was the fact that the S.S. request endangered
Degesch's monopoly position. The patent on Zyklon B had long
since expired. However, Degesch retained its monopoly by a patent
on the warning odor. To remove the 'indicator' was bad business,
opening up the possibility of unwelcome competition. The
S.S. made short shrift of this objection and the company removed
the warning odor. Now the doomed would not even know it was
Degesch's Zyklon B. (Borkin, 122-123)

Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
och att dessa leveranser, om de kan påvisas, inte hade något med bekämpandet av tyfusepidemier att göra.

Jag påstod att det fanns dokument som visade att ZyklonB beställningarna ökade vid tiden för massgasningarna.
Varför skall jag visa att Zyklonet inte hade med tyfus att göra när alla samtida vittnen säger att det hade med massgasningar att göra?


/VV
Citera
2008-05-13, 10:19
  #1968
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
---
Jag påstod att det fanns dokument som visade att ZyklonB beställningarna ökade vid tiden för massgasningarna.---

Din "argumentation" är ju helt värdelös. Du har fortfarande inte påvisat något dokument, utan en fabel från den mentalsjuke och förvirrade, möjligen även av fångvaktarna tvingade, Gerstein. Var finns dokumentet som bekräftar Gersteins utsaga strax efter kriget? Var finns de Zyklon B-behållare han påstår sig ha grävt ner? Hela storyn är en uppenbar lögn, som diskuterats otaliga gånger.

Citat:
Varför skall jag visa att Zyklonet inte hade med tyfus att göra när alla samtida vittnen säger att det hade med massgasningar att göra?

Alla seriösa samtida vittnen, och alla krigstida tyska dokument som berör frågan, berättar att bruket av Zyklon B hade med desinfektionsprocedurer att göra, därför att löss och annan ohyra var så vanlig och ofta bar på smitta. Att leveranserna av Zyklon B till SS-administrationen ökade från 1940-41 till 1942-43-44-45 har givetvis med det kraftigt utvidgade arbetslägersystemet att göra, den enormt ökade fångpopulationen och de ofta förhärjande epidemierna, som om de inte hade bekämpats skulle ha dödat de flesta i lägren. Faurisson skriver:

http://www.vho.org/GB/Books/anf/Faurisson1.html

Citat:
"---Typhus epidemics fought through use of Zyklon B

Typhus always endemic among the populations of eastern Europe ravaged Auschwitz. In the eastern part of the Soviet Union, the Germans confirmed "one hundred and fifty thousand cases of typhus in the Summer of 1941" (p. 32). Pressac, compelled to acknowledge certain truths that have been asserted by the Revisionists for some time, writes,

The SS medical doctors knew that the Auschwitz region was marshy. They had already been confronted with the problem of untreated water which had led to typhoid fever caused by Eberth's bacillus. At the end of May 1942, because of numerous cases of typhoid appearing among the inmates, the consumption of tap water was forbidden to the SS and to the employees of the seventeen civilian firms operating in the camp. It was replaced with mineral water provided for free in abundance. The medical doctors feared that it was nearly certain that there would be fatalities due to malaria in the Summer, caused by mosquitoes from the marshes. To counter this danger, the SS planned to open an institute of hygiene in Raisko; this happened in October. But the typhus took them by surprise. They thought that that their prophylactic measures (quarantine, haircuts) and hygiene measures (local disinfestation of the hair, showers) applied to new inmates on their arrival would prevent the outbreak of the plague in the camp by eradicating the vector, the flea. This was true as far as it went, but the trouble came from those who had not had to submit to such a treatment, the civilians, who were in close company with the inmates daily [8]. Soon, the latter were infected, and, since the hygienic conditions in the camps were lamentable, the death count skyrocketed. >From May to December 1940, the monthly death count was estimated at 220; from January to July 1941 it tripled; from August to December 1941 it reached a thousand; in July 1942 it passed 4,000. The sanitary situation became uncontrollable. It was necessary to keep typhus from spreading to the neighboring area. The whole camp was closed off and no one was allowed to leave. On the 10th July a partial quarantine was ordered [1942] (p. 43).

He adds,

But when the ravages of the typhus epidemic continued unabated and the situation became catastrophic, the total isolation of the camp was decreed on the 23rd July [1942] (p. 46).

The epidemic reached levels of 250 to 300 deaths per day among the inmates, the civilians and the SS (p. 50). Pressac omits to mention that the head medical doctor, Dr. Popiersch, himself died of typhus [9]. >From the 7th to the 11th September 1942, the first epidemic reached its peak with 375 deaths in one day (cf. the table on page 145).

A second epidemic and then a third broke out during the first half of 1943 (p. 82).

Disinfestation, particularly by means of Zyklon B, was a vital necessity:

The week of the 5th to the 11th July [1942], the building where the SS guards lived and which swarmed with vermin was gassed [with Zyklon B] (p. 16).

The central sauna at Birkenau,

was a high-performance sanitary complex due to be equipped with four rooms for disinfestation by hot air (document 23), three industrial autoclaves (document 24), a room for hair cutting, a room for medical examinations and fifty showers. With this complex the SS intended to deter the resurgence of typhus in Birkenau "definitively". The inmates were to be shaved, examined, disinfested and showered while their effects were disinfected. Unfortunately, the installation was not operational until the end of January 1944 (p. 69).

Document 23 and especially documents 24 and 40 illustrate the degree to which the Germans were concerned about hygiene, especially in a part of the camp occupied by the Gypsies at one time. Documents 42 and 43 show interior and exterior views of a battery of nineteen gas chambers for disinfestation with Zyklon B (this construction was not finished).

Auschwitz was equipped with

the most recent disinfestation technology developed in Germany. It was a stationary ultra-short wave disinfestation unit (decimeter- or centimeter-waves) (pp. 82-83).

Already in 1946 Marc Klein, professor on the faculty of medicine at the University of Strasbourg and a former inmate of Auschwitz, mentioned the "disinfestation by short-wave" and the impressive number of measures taken by the German medical doctors to care for the inmates in the conditions of close proximity of a forced labor camp ("Observations et réflexions sur les camps de concentration nazis", Études germaniques no. 3, 1946, p. 18).---"


Anti-revisionisten Faurisson bemöter, apotekare Pressac, den flitigaste och duktigaste av dem som försökt försvara myten om judegasningar (även om han sänkte offersiffrorna enormt mycket och naturligtvis fick se sig besegrad)
har förresten, som BlizzardKing påpekade, hävdat att 95-98% av Zyklon B i Auschwitz-Birkenau användes för desinfektion.

Vad är det du säger, Viktor? Att Pressac har fel, och du rätt? Pressac kan naturligtvis inte bevisa att 2-5% av Zyklon B-leveranserna användes för att "gasa judar" (eftersom det inte ägde rum), men hans tes är entydig - och du tycks bestrida den, därför att du inte vet vad du talar om...
__________________
Senast redigerad av Ezzelino 2008-05-13 kl. 10:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in