2008-05-11, 22:04
  #1945
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
---
Däremot finns det dokument som visar på beställningar till tillverkaren som ökade rejält när det var dags för gasning av fångar.

Lögn - länka till information om dessa påstådda dokument.
Citera
2008-05-11, 22:09
  #1946
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Lögn - länka till information om dessa påstådda dokument.


Och vad skulle det hjälpa om han så skulle lägga fram 1 eller 10 dokument som styrker det ha sa? Du/ni skulle ju bara hävda att det var förfalskat eller framtvingat under tortyr eller hot mot anhöriga....


Dr Tinnitus
Citera
2008-05-11, 22:16
  #1947
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Och vad skulle det hjälpa om han så skulle lägga fram 1 eller 10 dokument som styrker det ha sa? Du/ni skulle ju bara hävda att det var förfalskat eller framtvingat under tortyr eller hot mot anhöriga....


Dr Tinnitus


... Eller att lössen visade sig särdeles resistenta mot Zyklon B under just de månader som exempelvis de ungerska judarna "processades" i Birkenau.. Eller att någon SS-officer helt enkelt bara råkade beställa för mycket.. Eller att gasen under just den perioden visade sig tämligen svag... Eller att någon person behövde stora kvantiteter Zyklon B för eget personligt bruk.. Eller vad som helst.. Bara inte massgasningar av judar!

Så jag håller med.. Bevisföring gentemot förintelseförnekare är inget direkt konstruktivt!
Citera
2008-05-11, 22:50
  #1948
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
--- Bevisföring gentemot förintelseförnekare är inget direkt konstruktivt!

"Förintelseförnekare" - en idiotisk judisk-suprematistisk propagandaterm skapad för att förvränga Holocaustrevisionisternas verkliga argument. Och vilken jävla "bevisföring" har du, Öronsus, Viktor och Mabuse Redux presenterat på forumet? Ni har, vilket i och för sig är bra, gjort er till åtlöje, genom er ohederliga och slemmigt slingrande "debattstil" och ett evinnerligt tramsande.

Och hur svårt kan det vara att försöka hålla sig till ämnet i tråden?
En av otaliga Israelpropagandister, en viss Eliezer Ayalon, som turnerar i västvärlden och ljuger för godtrogna gojim om en "Förintelse" som inte ägde rum. Att "vara judisk" innebär i vår tid uppenbarligen först och främst att vara en Shoahparanoid hysteriker:

http://newsok.com/holocaust-survivor-shares-story-of-horror-and-hope-with-oklahomans/article/3239113/?tm=1209997664

Citat:
"---Nina Judenfreund , 53, of Purcell said she came with her 10-year-old son, Benjamin, to show him what his Jewish ancestors went through.

"We've been having some discussions with my son about being Jewish and what it meant to be Jewish,” Judenfreund said. "We decided it would be a good opportunity for him to learn about his heritage.”

About 11 million people died at the hands of the Nazis during the Holocaust, 6 million of them Jews. Ayalon, who now lives in Israel, and other survivors now living in Oklahoma also in attendance, stressed the need to honor those left behind by preserving their memories for the future.

"There are a lot of people who say the Holocaust didn't happen,” young Sam said. "We're trying to let everyone else know that it did happen.”
Citera
2008-05-11, 22:56
  #1949
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
"Förintelseförnekare" - en idiotisk judisk-suprematistisk propagandaterm skapad för att förvränga Holocaustrevisionisternas verkliga argument. Och vilken jävla "bevisföring" har du, Öronsus, Viktor och Mabuse Redux presenterat på forumet? Ni har, vilket i och för sig är bra, gjort er till åtlöje, genom er ohederliga och slemmigt slingrande "debattstil" och ett evinnerligt tramsande.
/.../
Kommentera gärna lite mer om en timme ungefär...
http://www.flashback.org/showpost.php?p=11177572&postcount=59
Citera
2008-05-11, 23:02
  #1950
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Kommentera gärna lite mer om en timme ungefär...
http://www.flashback.org/showpost.php?p=11177572&postcount=59

Har den där skiten nerladdad men har inte haft tid att se den. Jag känner väl till avsaknaden av bevis i skådeprocessen i Frankfurt. Ingen av de åtalade SS-männen hade något specifikt att säga om "gasningen" - och kommendanten Baer, som var motspänstig och inte kändes vid någon "Förintelse av miljontals judar i bårhuslokaler/gaskammare" avled behändigt nog innan "rättegången" inleddes...

http://www.forum.codoh.com/viewtopic.php?t=3073&highlight=baer
Citera
2008-05-11, 23:04
  #1951
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Lögn - länka till information om dessa påstådda dokument.
Det intressanta med dessa lögner är att man har hört alla möjliga påståenden såsom "Förintelsen är den mest dokumenterade händelsen", men jag har då aldrig sett några seriösa dokument eller vittnesmål som har fått mig dogmatiskt övertygad. Jag tror inte ens de själva har sett något liknande, utan det är snarare vad de har lärt sig att repetera helt hjärndött.
Citera
2008-05-11, 23:09
  #1952
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det intressanta med dessa lögner är att man har hört alla möjliga påståenden såsom "Förintelsen är den mest dokumenterade händelsen", men jag har då aldrig sett några seriösa dokument eller vittnesmål som har fått mig dogmatiskt övertygad. Jag tror inte ens de själva har sett något liknande, utan det är snarare vad de har lärt sig att repetera helt hjärndött.

Så är det - bevis för tesen om "gaskammare", en "plan att Förinta alla judar" och "sex miljoner" saknas helt. "Förintelsen" är den mest propagandistiskt hårdlanserade myten i modern tid, en pseudo-religion som håller västvärlden fjättrad i en osunt vördande hållning gentemot den organiserade, chauvinistiska judendomen och "Israel", och förhindrar särskilt alla europeiskättade folks försvar av de egna traditionerna och territorierna ("Auschwitzspöket" som nästan alltid dras fram när "rasister" ska bekämpas, åtminstone när inget annat biter på den som anser sig ha en etnicitet och ett ursprung som är värt att vara stolt över och bevara).
Citera
2008-05-11, 23:16
  #1953
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Lögn - länka till information om dessa påstådda dokument.

http://www.nizkor.org/ftp.cgi/orgs/german/farben.ig/farben.001

Citat:
Borkin discusses the Wannsee Conference, at which the "Final Solution
of the Jewish Question" was adopted, and then notes that the SS
began to increase their purchases of Zyklon B substantially.


Skall se vad jag kan hitta mer i frågan.

/VV
Citera
2008-05-11, 23:28
  #1954
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
http://www.nizkor.org/ftp.cgi/orgs/german/farben.ig/farben.001

Skall se vad jag kan hitta mer i frågan.


En mer sansad bedömning skulle förstås vara att Zyklon B-leveranserna relaterades till upprättandet av stora arbetslägerkomplex med en betydande fångpopulation. Zyklon B användes som bekant rutinmässigt, och inte endast i koncentrationsläger, för desinfektionsändamål, för att döda smittbärande ohyra och därmed förhindra dödliga och annars svårbekämpade epidemier, särskilt tyfus:

http://www.vho.org/aaargh/fran/techniques/lindsey.html
Citera
2008-05-11, 23:35
  #1955
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
En mer sansad bedömning skulle förstås vara att Zyklon B-leveranserna relaterades till upprättandet av stora arbetslägerkomplex med en betydande fångpopulation. Zyklon B användes som bekant rutinmässigt, och inte endast i koncentrationsläger, för desinfektionsändamål, för att döda smittbärande ohyra och därmed förhindra dödliga och annars svårbekämpade epidemier, särskilt tyfus:


Ser jag en tendens till reträtt i frågan?
Nyss kallade du mig lögnare.

Det du skriver är naturligtvis rena dimridån som vanligt. Lite sanning kombinerat med en massa rök.
Förvisso behövde man medel mot lössen, men om du vetat hur mycket tillverkarna ökade sin omsättning med från 1940-41 till dagarna för Förintelsen så skulle du nog inte skriva det du gör.

/VV
Citera
2008-05-11, 23:43
  #1956
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Ser jag en tendens till reträtt i frågan?

Kapitulieren? Nein! Givetvis inte.

Citat:
Nyss kallade du mig lögnare.

Naturligtvis är du det. Vad du måste länka till är dokument som styrker att de arbetsläger där Holocaustmyten fortfarande vidhåller att homicidala bårhuslokaler/gaskammare användes för att mörda judar mottog oproportionerligt stora leveranser av Zyklon B under de perioder då greuelpropagandan hävdar att det absurt omständliga massdödandet skedde, och att dessa leveranser, om de kan påvisas, inte hade något med bekämpandet av tyfusepidemier att göra.
__________________
Senast redigerad av Ezzelino 2008-05-11 kl. 23:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in