Citat:
Ursprungligen postat av
darwar
Det är ju det som gör mycket av serien, Tony ÄTER ju faktiskt, i alla andra filmer och serier petar de bara i maten, känns mer "äkta" på något sätt. Tycker inte det är störande heller, är något jag lade märke till först vid andra eller tredje gången jag såg om serien att de åt mycket, men mat är ju en stor del i amerika, 70% av befolkningen är väl överviktig.

Ja, det känns naturligt. I de flesta filmerna och serierna så ser det nästan dumt ut när de äter. I Sopranos så känns det inte så, vilket jag tycker är unikt. Det bidrar bara positivt till serien. Det passar ju även att de äter så mycket, eftersom de är italienare. De har en väldigt fin matkultur.
Jag måste nästan äta middag själv när jag ser på Sopranos. Annars slutar det bara med att jag måste avbryta mitt i och laga något. Haha.
Citat:
Ursprungligen postat av
cay
Jag tror faktiskt inte det finns ett sådant avsnitt, inte vad jag har märkt i alla fall. Det avsnittet hade ju i så fall verkligen skiljt sig från mängden.
Håller med, Paulie, Silvio, Bobby och Furio är på något sätt stöttepelarna. De är viktiga för Tony och lojala, i alla fall Silvio, till 99 %, Bobby och Furio.
Nä, jag tror inte det heller. Det är ju minst tre middagar per avsnitt!
Exakt. Jag håller med dig.