Janice och Livia? Varför skulle inte tjejer kunna relatera till Tony? Herregud.
Tony är en alfa-hanne, men knappast någon svärmorsdröm för att uttrycka det milt.
Den centrala aspekten av serien ställer väl just den frågan till tittaren många ggr?
Tony förvandlas ju till ett monster i slutet av serien
och som jag förstår det så tar han sin chans och
avslutar de, han är ju väldigt osäker på Chris, och säger inte Tony till och med att han tycker det är skönt att Chris dog så han slipper Nojja att han ska filppa över en sil..
Håller med om att Tony spårade ur i slutet av serien, men jag tyckte att det var så jävla rätt när
Tony körde en american history x på den där coco snubben som trakasserade meadow,lite kul att en blodig tand fastnade i tonys byxor .
Janice och Livia? Varför skulle inte tjejer kunna relatera till Tony? Herregud.
Håller med, och även Carmela, enligt mig - vilket får mig att tänka på en rolig scen.
När Tony flyttar in igen så finns det en scen som visar deras grund i förhållandet de har. Efter att de har ätit sitter Tony och kollar på någon krigsdokumentär och äter glass. Carmela frågar om han vill vara ensam varpå Tony säger att det är OK. Scenen efter visar Carmela i sovrummet när hon tar av sig sina smycken och ler (åt sängens håll, jag fick bilden av att Tony ligger i sängen) hon kryper under täcket och tar tag i det som hon log åt, ritningen till det nya huset.
Jag tror inte att man behöver ha en direktkoppling till någon av karaktärerna för att kunna njuta av serien. De stöter ju alla på mer och mindre vardagliga problem, något som alla borde kunna känna igen sig i, oavsett kön.
... den är i och för sig mer blå. Det är Puma, i alla fall. Tracksuits, vilka de än gäller, från den tiden kan vara riktigt svåra att få tag på, då återförsäljare fokuserar mer på tracksuits från 70- och 80-talet eftersom de är mer efterfrågade.
Min gissning är de flesta du ser är gjorda av Nike, Adidas Originals, Puma och Fila.
Den Paulie bl.a. har på sig i "Cold Cuts" är inte heller helt fel. Vad det är för märke har jag dock ingen aning om.
... den är i och för sig mer blå. Det är Puma, i alla fall. Tracksuits, vilka de än gäller, från den tiden kan vara riktigt svåra att få tag på, då återförsäljare fokuserar mer på tracksuits från 70- och 80-talet eftersom de är mer efterfrågade.
Min gissning är de flesta du ser är gjorda av Nike, Adidas Originals, Puma och Fila.
Den Paulie bl.a. har på sig i "Cold Cuts" är inte heller helt fel. Vad det är för märke har jag dock ingen aning om.
För mig att den är mer röd om inte bara röd. Tränings overaller är riktigt snygga, verkligen dem från 70-80 talet.
Vet du i vilket avsnitt man kan se tracksuiten du talar om? Jag har nog missat den helt. Skulle säga att en del av de man kan se är från 70- och 80-talet, de som är gjorda runt 90-talet är oftast i lite plastigare material och är oftast rätt "baggy". Håller med, det kan vara riktigt snyggt - man kan aldrig ha för många.