2003-09-27, 11:39
  #1
Bannlyst
Någon som vet När det börjar igen. Min maffiaabstinens börjar bli oroväckande svårhanterlig...
Citera
2003-10-01, 12:28
  #2
Medlem
padrons avatar
Lär nog dröja ett par år, tyvärr. Tror de håller på med inspelningen.
Citera
2003-10-02, 18:27
  #3
Medlem
mws avatar
Vadå ett par år ?. Släpps en ny säsong per år. Vet iofs inte vilken säsong dom är på i Sverige men det finns ju 4 säsonger nu & 5 borde börja sändas i USA snart.
Citera
2003-10-04, 08:01
  #4
Medlem
Twizzs avatar
Ligger inte vi ett år efter här???
Citera
2003-10-04, 10:05
  #5
Medlem
AlexSantanders avatar
SVT har visat alla avsnitt som de har visat på HBO.
Om de börjar visa nästa säsong nu så kommer vi nog att få se den till våren här i Sverige.
Kommer nästa säsong till våren i USA så kommer den tillbaks till hösten på SVT.




http://www.hbo.com/sopranos/
Citera
2003-10-04, 10:47
  #6
Bannlyst
Det tar dubbelt så lång tid att spela in en säsong av sopranos än en annan serie. I alla fall de tre första. Har läst det nånstans.
Citera
2003-10-08, 16:09
  #7
Medlem
padrons avatar
Hela inspelningen blev ju alltså försenad bl a för att Gandolfini började bråka om sitt kontrakt. De avsnitt som går på HBO nu är repriser av säsong 4, samma säsong som gick i Sverige för ett tag sen.

Sen ryktades det om att stencoole Steve Buscemi skulle vara med i säsong 5, men så verkar inte tyvärr inte vara fallet.
Citera
2003-10-08, 19:12
  #8
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Sen ryktades det om att stencoole Steve Buscemi skulle vara med i säsong 5, men så verkar inte tyvärr inte vara fallet.

Han regssierade ju ett par avsnitt senast, tror jag bestämt
Citera
2003-10-09, 21:49
  #9
Medlem
padrons avatar
Ja, det stämmer att han regisserade något avsnitt. Men enligt ryktena skulle Buscemi komma in som skådis och ta en "Ralphie"-liknande roll som hetsig underhuggare.
Citera
2004-01-26, 04:21
  #10
Medlem
L_BRUCEs avatar
Någon som vet något mer om när nya avsnitt av Serien kommer till SVT. Finns ju inget att se på tv nuförtiden...
Citera
2004-01-26, 06:03
  #11
Medlem
5:e säsongen börjar sändas i USA nån gång i början av mars läste jag på HBO's websida. Sen dröjer det väl till hösten innan den sänds i svensk tv.
Citera
2004-01-26, 09:49
  #12
Medlem
Gordon Gekkos avatar
Läste i nån blaska att SVT skulle börja sända redan i April
Verkar nästan för bra för att vara sant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in