Vadå ett par år ?. Släpps en ny säsong per år. Vet iofs inte vilken säsong dom är på i Sverige men det finns ju 4 säsonger nu & 5 borde börja sändas i USA snart.
SVT har visat alla avsnitt som de har visat på HBO.
Om de börjar visa nästa säsong nu så kommer vi nog att få se den till våren här i Sverige.
Kommer nästa säsong till våren i USA så kommer den tillbaks till hösten på SVT.
Hela inspelningen blev ju alltså försenad bl a för att Gandolfini började bråka om sitt kontrakt. De avsnitt som går på HBO nu är repriser av säsong 4, samma säsong som gick i Sverige för ett tag sen.
Sen ryktades det om att stencoole Steve Buscemi skulle vara med i säsong 5, men så verkar inte tyvärr inte vara fallet.
Ja, det stämmer att han regisserade något avsnitt. Men enligt ryktena skulle Buscemi komma in som skådis och ta en "Ralphie"-liknande roll som hetsig underhuggare.