2018-07-28, 05:34
Medlem
AIPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Sa jag 1 timme menar iallafall att de r klockan 12 imorgon
... xD

Jag hoppar p.
Citera
2018-07-28, 09:49
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Jag hoppar p.
Bra d r vi 6 stycken nu!
Citera
2018-07-28, 12:21
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Fick in McCarthy (mittfltare) som reservmlvakt - hade valt Adrian.....intressant......
Citera
2018-07-28, 12:29
Medlem
ZenginsMasks avatar
Dlig draft av mig men fick iallafall Salah.
Citera
2018-07-28, 12:32
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean
Fick in McCarthy (mittfltare) som reservmlvakt - hade valt Adrian.....intressant......

Du tog Alex Mccarthy (Mlvakten i Southampton) du kan byta in Adrian d ingen tagit honom
Citera
2018-07-28, 13:07
Medlem
Citat:
Du tog Alex Mccarthy (Mlvakten i Southampton) du kan byta in Adrian d ingen tagit honom
Okej, frsta gngen detta.....tack fr info.
Citera
2018-07-29, 22:14
Medlem
Citat:
Testa denna:

You have been invited to play in the Flashback FPL Draft league. Join the game here: https://draft.premierleague.com

Once you have logged in or registered click on 'Start' and then 'Join a league'. You can then enter the league code 84829-23383 to join the league.
Jag fr upp "League closed to new entries"
Citera
2018-07-29, 22:40
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Jag fr upp "League closed to new entries"

Draften var ju igr.
Citera
2018-07-30, 09:46
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Vill man till den vanliga Flashbackligan s r koden 72546-15683.
Citera
2018-07-30, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Vill man till den vanliga Flashbackligan s r koden 72546-15683.

Tack - d r man med dr ocks.
Citera
2018-08-01, 18:31
Medlem
Tenedors avatar
Extra svrt med FPL nu nr VM lr frstra de frsta 1-2 veckorna. Min taktik blir att tnka kortsiktigt, och sedan anvnda WC i oktober under landslagsuppehllet. Tankar om mitt lag?

MV: Guaita, Patricio - Tv 4,5-mlvakter lnar sig alltid mer n att ha ngon frn topplagen. Kanske byter ut ngon, men hr knner jag mig trygg.

B: Robertson, Pereira, Boly, Femenia, Wan-Bissaka - Vill egentligen ha en Spursspelare hr, men jag tror hrt p Robertson i r. I vrigt r jag missnjd med lagdelen. Pereira r osker som nyfrvrv, medan Femenia och Wan-Bissaka r inte skra startspelare. Boly r dremot spikad. Fr lite pengar lagda hr. Ngra tips? Luiz/Bellern fre Pereira?

M: Man, San, Mkhitariyan, Jota, Walcott - Jag erstter San med De Bruyne nr han r tillbaka. Man r mer prisvrd n Salah, trots risken. Walcott och Mkhi kan explodera i r, och r oerhrt prisvrda. Jota r lite veranvnd, s kanske borde man ppna upp fr att kpa in Eriksen istllet. Jag brukar lgga mycket energi och pengar p mittfltet. Lite fr mycket, kanske.

F: Aubameyang, Vardy, Tosun - Jag r inget fan av Zaha i och med positionsndringen. Dremot r Arnautovic given, men inte frrn West Hams spelschema blir lttare. Wilson r jag lite sugen p, i s fall p Vardys bekostnad. Tosun tror jag ser in ml under Silva. Auba r given, ven om Kane kanske r bttre i lngden. Firmino hade jag grna tryckt in dr ocks.

Ngot jag missat? Jag har aldrig gillat att anvnda tre billiga bnkspelare, utan fredrar bredd - p gott och ont. Vgar man spela utan bde Salah och Kane? Jag har aldrig anvnt WC tidigt frut, s det kan underltta lite chansningar i brjan.
Citera
2018-08-01, 20:00
Medlem
0ldens avatar
MV: Fabianski, Ryan

D: Robertson, Daniels, Zanka, Boly, Malone

M: Salah, David Silva, Eriksen, Cairney, Walcott

A: Aubameyang, Tosun, Arnatovic

Ett budgetfrsvar dr rotationen fr bli det viktiga. Spelarna med hemmaplan prioriteras. Malone r med som utfyllnad eftersom han kostar 4.0. Robertson kommer vara bra i r och gra nnu mer pong n frra ret.

Mittfltet r pongstarkt. Eriksen, Silva och Salah kommer gra pong. MEN! r salah vrd pengarna? Man skulle kunna chansa med Mane istllet. ven Eriksen skulle kunna bytas ut mot Son fr att lgga mer pengar p anfallet.
Walcott ser jag som en rolig chansning. Fr han vara frisk och Everton fr sina nyfrvrv att fungera kan det bli succ.

Jag tror hrt p Aubameyang i r. ven om jag tror att Arsenal fr det tufft r det Auba som kommer gra pongen framt. Tosun r en liten Walcott chansning. Fungerar laget fungerar Tosun. Annars blir det byte relativt snabbt dr. Arnautovic behver ingen motivering. Klart prisvrd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in