2018-07-28, 05:34
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Sa jag 1 timme menar iallafall att de är klockan 12 imorgon
... xD

Jag hoppar på.
Citera
2018-07-28, 09:49
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Jag hoppar på.
Bra då är vi 6 stycken nu!
Citera
2018-07-28, 12:21
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Fick in McCarthy (mittfältare) som reservmålvakt - hade valt Adrian.....intressant......
Citera
2018-07-28, 12:29
Medlem
ZenginsMasks avatar
Dålig draft av mig men fick iallafall Salah.
Citera
2018-07-28, 12:32
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean
Fick in McCarthy (mittfältare) som reservmålvakt - hade valt Adrian.....intressant......

Du tog Alex Mccarthy (Målvakten i Southampton) du kan byta in Adrian då ingen tagit honom
Citera
2018-07-28, 13:07
Medlem
Citat:
Du tog Alex Mccarthy (Målvakten i Southampton) du kan byta in Adrian då ingen tagit honom
Okej, första gången detta.....tack för info.
Citera
2018-07-29, 22:14
Medlem
Citat:
Testa denna:

You have been invited to play in the Flashback FPL Draft league. Join the game here: https://draft.premierleague.com

Once you have logged in or registered click on 'Start' and then 'Join a league'. You can then enter the league code 84829-23383 to join the league.
Jag får upp "League closed to new entries"
Citera
2018-07-29, 22:40
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Jag får upp "League closed to new entries"

Draften var ju igår.
Citera
2018-07-30, 09:46
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Vill man till den vanliga Flashbackligan så är koden 72546-15683.
Citera
2018-07-30, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Vill man till den vanliga Flashbackligan så är koden 72546-15683.

Tack - då är man med där också.
Citera
2018-08-01, 18:31
Medlem
Tenedors avatar
Extra svårt med FPL nu när VM lär förstöra de första 1-2 veckorna. Min taktik blir att tänka kortsiktigt, och sedan använda WC i oktober under landslagsuppehållet. Tankar om mitt lag?

MV: Guaita, Patricio - Två 4,5-målvakter lönar sig alltid mer än att ha någon från topplagen. Kanske byter ut någon, men här känner jag mig trygg.

B: Robertson, Pereira, Boly, Femenia, Wan-Bissaka - Vill egentligen ha en Spursspelare här, men jag tror hårt på Robertson i år. I övrigt är jag missnöjd med lagdelen. Pereira är osäker som nyförvärv, medan Femenia och Wan-Bissaka är inte säkra startspelare. Boly är däremot spikad. För lite pengar lagda här. Några tips? Luiz/Bellerín före Pereira?

M: Mané, Sané, Mkhitariyan, Jota, Walcott - Jag ersätter Sané med De Bruyne när han är tillbaka. Mané är mer prisvärd än Salah, trots risken. Walcott och Mkhi kan explodera i år, och är oerhört prisvärda. Jota är lite överanvänd, så kanske borde man öppna upp för att köpa in Eriksen istället. Jag brukar lägga mycket energi och pengar på mittfältet. Lite för mycket, kanske.

F: Aubameyang, Vardy, Tosun - Jag är inget fan av Zaha i och med positionsändringen. Däremot är Arnautovic given, men inte förrän West Hams spelschema blir lättare. Wilson är jag lite sugen på, i så fall på Vardys bekostnad. Tosun tror jag öser in mål under Silva. Auba är given, även om Kane kanske är bättre i längden. Firmino hade jag gärna tryckt in där också.

Något jag missat? Jag har aldrig gillat att använda tre billiga bänkspelare, utan föredrar bredd - på gott och ont. Vågar man spela utan både Salah och Kane? Jag har aldrig använt WC tidigt förut, så det kan underlätta lite chansningar i början.
Citera
2018-08-01, 20:00
Medlem
0ldens avatar
MV: Fabianski, Ryan

D: Robertson, Daniels, Zanka, Boly, Malone

M: Salah, David Silva, Eriksen, Cairney, Walcott

A: Aubameyang, Tosun, Arnatovic

Ett budgetförsvar där rotationen får bli det viktiga. Spelarna med hemmaplan prioriteras. Malone är med som utfyllnad eftersom han kostar 4.0. Robertson kommer vara bra i år och göra ännu mer poäng än förra året.

Mittfältet är poängstarkt. Eriksen, Silva och Salah kommer göra poäng. MEN! Är salah värd pengarna? Man skulle kunna chansa med Mane istället. Även Eriksen skulle kunna bytas ut mot Son för att lägga mer pengar på anfallet.
Walcott ser jag som en rolig chansning. Får han vara frisk och Everton får sina nyförvärv att fungera kan det bli succé.

Jag tror hårt på Aubameyang i år. Även om jag tror att Arsenal får det tufft är det Auba som kommer göra poängen framåt. Tosun är en liten Walcott chansning. Fungerar laget fungerar Tosun. Annars blir det byte relativt snabbt där. Arnautovic behöver ingen motivering. Klart prisvärd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in