2018-07-24, 14:21
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staylucky
Vilket jvla huvudbry Salah r. Har gjort ett lag med Salah och ett utan. Med Salah blir balansen skev och mittfltet r en sorglig skara. Tror ju inte heller Salah kan upprepa frra ssongen direkt, men visst kommer han gra pong. Frgan r om han r vrd 13 mille? Liverpool har ju ocks rtt frdelaktiga fixtures i brjan...

Nvl, n finns tid att fundera och mixtra med laget fram och tillbaka. Fr se var det slutar.
Minns vl vad som hnde med Sanchez som hade en superssong och sattes till 12,5-13m.
Blev ju en flopp.

Ngon som vet hur det ser ut med Burnleys mlisar d Heaton gjorde en kanonssong och sen Pope frra. r Heaton frisk n och skulle han acceptera att vara #2?
Ok att de kostade endast 4,5 d men nd bara 5m nu.
Citera
2018-07-24, 17:19
Medlem
ZenginsMasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Testa denna:

You have been invited to play in the Flashback FPL Draft league. Join the game here: https://draft.premierleague.com

Once you have logged in or registered click on 'Start' and then 'Join a league'. You can then enter the league code 84829-23383 to join the league.
Jag r med!
Citera
2018-07-24, 17:24
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenginsMask
Jag r med!

Hrligt! 4 med n s lnge, vet dock inte vem Langas IF r
Citera
2018-07-24, 23:15
Medlem
Citat:
Hrligt! 4 med n s lnge, vet dock inte vem Langas IF r

Det r jag.
Citera
2018-07-24, 23:16
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halldoff
Det r jag.

Okej! du fr grna byta till ditt namn p flashback om du vill och ta bort ditt efternamn och bara skriva frsta bokstaven som vi andra gjort!

Edit: Om du vill vara anonym allts
Senast redigerad av Joelfrog 2018-07-24 kl. 23:19.
Citera
2018-07-25, 11:29
Medlem
Finns mnga p frhand spnnande differentials i r, men jag mste nog fegspela lite d flera i min liga kom topp 250k frra ssongen och jag har inte rd att halka efter redan frn brjan.

West Ham och Everton knns p frhand intressanta men samma sak sades infr frra ssongen och bda floppade. Kan tnka mig att en trio som Walcott, Richarlison och Gylfi trivs under Marco Silvas ledning, han gillar ju att spela lite mer offensiv fotboll. Yarmolenko och Felipe i West Ham ska ocks bli intressanta.

Mnga nmner Jota som en differential men knns som att han kommer finnas i 50% av startelvorna nr ssongen drar igng s det vetefan om jag vill kalla honom.
Citera
2018-07-26, 15:47
Medlem
Behver tips p frbttringar av mitt lag frn Flashback-expertisen. S hr ser det ut just nu:

Ederson Sperotto

Daniels Trent Arnold Bellerin Cedric Tomkins

Salah Sane Mhktariyan Stephens Neves

Firmino Aubameyang Zaha

r lite osker p om brassarna startar i premiren. De kte ju ut redan i kvartsfinalen s man tycker ju att de borde vara frdiga till premiren.

Ocks osker p Trent Arnold och om han kommer starta de inledande omgngarna.

Knns som att Sane, Salah, Aubameyang och Mkhtariyan r spelare som man br ha med vid ssongstart. Stjrnor som inte kommer vilas i de frsta omgngarna.
Citera
2018-07-26, 22:21
Medlem
Mo salalalalah given kapten frsta omgngen.
Citera
2018-07-27, 09:36
Medlem
Brjar knna mig rtt njd med laget, men samtidigt vet man ju att det kan ske frndringar p transferfnstret som gr att man mste laborera om igen.

Just nu stller jag upp fljande manskap:

Allison - Patricio
Mendy - Kolasinac - Alexander-Arnold - Shaw - Wan-Bissaka
Jota - Mahrez - Richarlison - Sanchez - Cairney
Auba - Firmino - Tosun
Citera
2018-07-27, 11:42
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Testa denna:

You have been invited to play in the Flashback FPL Draft league. Join the game here: https://draft.premierleague.com

Once you have logged in or registered click on 'Start' and then 'Join a league'. You can then enter the league code 84829-23383 to join the league.

Ngon mer som vill vara med p draften? 1 timme och 18 minuter har ni p er nu.
Citera
2018-07-27, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Behver tips p frbttringar av mitt lag frn Flashback-expertisen. S hr ser det ut just nu:

Ederson Sperotto

Daniels Trent Arnold Bellerin Cedric Tomkins

Salah Sane Mhktariyan Stephens Neves

Firmino Aubameyang Zaha

r lite osker p om brassarna startar i premiren. De kte ju ut redan i kvartsfinalen s man tycker ju att de borde vara frdiga till premiren.

Ocks osker p Trent Arnold och om han kommer starta de inledande omgngarna.

Knns som att Sane, Salah, Aubameyang och Mkhtariyan r spelare som man br ha med vid ssongstart. Stjrnor som inte kommer vilas i de frsta omgngarna.

Speroni ska det givetvis st p mlvaktsposten.
Citera
2018-07-27, 18:20
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ngon mer som vill vara med p draften? 1 timme och 18 minuter har ni p er nu.

Sa jag 1 timme menar iallafall att de r klockan 12 imorgon
... xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in